Skip to main content

Branduri de Centenar. Brandul Absolut, primul design creat în România, în cinstea Marii Uniri

 
Branduri de Centenar. Brandul Absolut, primul design creat în România, în cinstea Marii Uniri

Marea Unire de pe sticla de Absolut. Brandul de vodka Absolut, care are o tradiţie îndelungată în a lansa sticle cu design ediţie limitată, are anul acesta primul design dedicat exclusiv României şi vine în cinstea Marii Uniri.

Publicitate

Noul ambalaj, de culoare albă, prezintă elemente ce duc cu gândul la motive tradiţionale româneşti, dar şi un contur al clădirilor emblematice ale României, cum ar fi Arena Naţională, Ateneul, Catedrala din Cluj şi Cazinoul din Constanţa

Ediţia limitată, care se găseşte deja în magazine, are un ambalaj creat de echipa de creaţie a Graffiti PR, formată din Cristina Petcu, Creative Planner, şi Eda Mologani, Graphic Designer.

Totodată, ca parte a campaniei 5% din vânzările ediţiei limitate vor fi redirecţionate către 5 burse dedicate artiştilor de pe platforma 100Absolutartists.ro.

În iulie 2018, Absolut a lansat în România www.100Absolutartists.ro, o platformă care susţine şi promovează noul val de artişti din cinematografie, literatură, arte vizuale, design vestimentar şi muzică.

Procesul de selecţie a celor cinci artişti va fi realizat de către „curatorii” platformei: istoricul de artă şi curatorul Magda Radu pentru arte vizuale, jurnalistul şi scriitorul Alex Tocilescu pentru literatură, criticul de film Iulia Blaga pentru film, redactorul-şef al revistei ELLE România Roxana Voloşeniuc pentru design vestimentar şi Dan Amariei, solistul trupei de rock alternativ Omul cu Şobolani, pentru muzică.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Chiar totul TREBUIE sa fie legat de centenar? Inteleg, produsele romanesti, dar absolu totul, de la carne de pui la detergent de vase trebuie cumva legat de centenar? Mi se pare chiar bataie de joc fata de ideea Centenarului Unirii. Mai ramane sa apara si hartie igienica de centenar ca sa dea intrebuintarea necesara la cum a ajuns sa fie tratat subiectul.
  • Cele mai potrivite personaje pt a promova acest brand erau ,,figurantii regali,, pt care DRAPELUL NATIONAL AL ROMANIEI a fost folosit ca fata de masa in Biserica Sf Ilie din Sinaia.Acei "figuranti regali"carora Calinic al argesului i-a trimis la munca,la sapat santuri,vopsit garduri,sa care apa rece...., in loc sa urmeze sfatul parintelui, aceste elemente impostoare cu ,,subtile motive traditionale,, -nu e despre portul bunicii individei cu cetatenie uk obtinuta,,nuptial,, - de ocolit munca stau mai mult prin baruri cu nasul prin pahare si se autointituleaza pe retele sociale ca sunt ai Romaniei!!!!Biata Romanie!!Numai de betivi e promovata!!!!!.

Trimite un comentariu

sus