
AUDIENȚE. Seară dinamică miercuri, când audiența se împarte între Fructul Oprit, de pe Antena 1 și Visuri la cheie, de pe Pro TV. Aseară, serialul de pe Antena 1 a fost peste Pro TV pe două targeturi: la nivelul întregii țări și la orașe. Tinerii din mediul urban - segmentul comercial - au preferat emisiunea de makeover Visuri la cheie.
Serialul Antenei 1 s-a poziționat ca lider pe țară, într-o seară cu o concurență clasică: Visuri la cheie de la Pro TV și Mireasa din Istanbul de la Kanal D. Pe targetul urban, clasamentul a rămas același, iar pe cel comercial, Pro TV și-a adjudecat primul loc. Antena 1 a coborât pe locul doi, iar Mireasa de la Kanal D s-a menținut pe a treia poziție în clasament, la distanță de cele două.
Miercurea este una dintre cele mai disputate zile, între Antena 1 și Pro TV. Săptămâna trecută, Visuri la cheie era cel mai urmărit program, pe toate targeturile. În săptămânile trecute, emisiunea de pe Pro TV și serialul de pe Antena 1 și-au împărțit audiența, în funcție de targeturi.
De menționat: Dacă țara și orașele au preferat România TV și Antena 3, ocupantele locurilor patru și cinci, tinerii de la orașe au urcat generalistele Național TV și Prima TV în top.
Paginademedia.ro prezintă audiențele pe intervalul serialului Fructul Oprit (20.00-23.00):
NAȚIONAL. Fructul oprit a adus în fața televizoarelor o medie de 1.470.000 de telespectatori. Minutul de aur a fost înregistrat la 21:23, când 1.762.000 de persoane urmăreau serialul produs de echipa Ruxandrei Ion.
Pe locul doi, Visuri la cheie a obținut media de 1.316.000 de telespectatori, iar Mireasa din Istanbul a completat podiumul, la distanță de cele două posturi, cu media de 895.000 de urmăritori.
URBAN. La orașe, serialul Ruxandrei Ion a adus Antenei o medie de 707.000 de telespectatori în fiecare minut, în timp ce Pro TV era urmărit de 647.000 de persoane.
Kanal D a păstrat distanța și la orașe, cu media de 386.000 de privitori.
COMERCIAL. Tinerii din mediul urban au ales Pro TV. Emisiunea postului a obținut o medie de 355.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani în fiecare minut. Pe locul doi, Antena 1 a avut 333.000 de privitori.
Locul trei a revenit postului Kanal D, însă cu o audiență de trei ori mai mică decât cea a liderului.
Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.470.000 | 8.2 | 17.8 |
2 | Pro TV | 1.316.000 | 7.3 | 15.9 |
3 | Kanal D | 895.000 | 5 | 10.8 |
4 | Antena 3 | 386.000 | 2.2 | 4.7 |
5 | Romania TV | 380.000 | 2.1 | 4.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 707.000 | 7.4 | 16.1 |
2 | Pro TV | 647.000 | 6.7 | 14.7 |
3 | Kanal D | 386.000 | 4 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 260.000 | 2.7 | 5.9 |
5 | Romania TV | 197.000 | 2.1 | 4.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 21 noiembrie, pe intervalul Fructul Oprit (20.00-23.00), la nivel COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 355.000 | 8.1 | 21.9 |
2 | Antena 1 | 333.000 | 7.6 | 20.6 |
3 | Kanal D | 99.000 | 2.2 | 6.1 |
4 | National TV | 77.000 | 1.8 | 4.8 |
5 | Prima TV | 47.000 | 1.1 | 2.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
Mult suspans