Skip to main content

VIDEO. Campanie internațională gândită în România. Magazinul online Vivre, cu o reclamă făcută de Graffiti BBDO

 
VIDEO. Campanie internațională gândită în România. Magazinul online Vivre, cu o reclamă făcută de Graffiti BBDO

VIDEO. Melodia „That's Amore” a lui Dean Martin, sursă de inspirație în noua campanie a magazinului online de home and deco, Vivre.  

Semnată de agenția Graffiti BBDO, campania Vivre va fi difuzată la nivel regional în toate cele nouă țări în care este prezent Vivre. În România și Bulgaria, campania este pe TV, iar în celelalte șapte țări va fi pe digital. Este vorba despre Cehia, Croația, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia și Ungaria.

Publicitate

Creatorii campaniei au preluat linia melodică a piesei „That's Amore” a lui Dean Martin și i-au creat versuri noi, de inspirație...„home&deco”, iar clasicul regren „That`s amore” a fost înlocuit de „That's from Vivre”.  

„Campania dramatizeaza momentul unei proaspete achizitii pentru casa, ca o poveste de dragoste in mai multe vignete intre fericitii pasionati de home decor si obiectele nou sosite”, spun reprezentanții agenției.

Alina Ignat, Brand Manager:

„Ne-am indragostit la prima vedere, atat de echipa Graffiti BBDO, cat si de platforma de comunicare “E de pe Vivre!”, deoarece vorbeste despre pasiunea pentru anumite obiecte frumoase de acasa, pe care le poti gasi doar pe Vivre. Aceste obiecte dragi transforma casa nu doar in “acasa”, ci in ceva mai mult, respectiv “home, lovely home”.

Andrei Munteanu – Group Creative Director, Graffiti BBDO:

„Atunci cand de abia astepti sa ajungi acasa ca sa te intinzi pe canapeaua pe care tocmai ti-ai cumparat-o, nu inainte de a o admira putin de la departare si de a trece usor cu degetele peste materialul textil zambind neincetat, se poate spune ca...„That’s Amore”! Cam asta a fost punctul de plecare al campaniei Vivre, cu ritm si rime ce par a putea continua pentru fiecare obiect existent pe site.

De fapt, Vivre este un proiect unde „That’s amore” poate defini oricare dintre etapele sale: relatie agentie-client, colaborare cu regizor/casa de productie, coordonare cu interpreti/studioul audio.” 

Spotul de imagine al campaniei:

Au participat la realizarea campaniei:

Andrei Nica (Director de Creatie), Andrei Munteanu & Victor Oprisan (Group Creative Directors), Catalina Ungureanu & Ioana Teodorescu (Junior Art & Copy), Dan Sendroiu (Head of Strategy), Oana Preda (Account Director), Karina Condei (Senior Account Executive), Liviu Isop (Head of AV) si Andreea Sandu (Director General) din partea Graffiti BBDO

Iulian Veghes (VP of Marketing), Alina Ignat (Brand Manager), Andreea Anton (Copywriter & Social Media Specialist) din partea Vivre Deco.

Multi Media Est (Casa de Productie), Bogdan Moldoveanu (Regizor)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu