Skip to main content

Campaniile lunii OCTOMBRIE. Postarea Coca-Cola de la referendum, lucrarea lunii. Spoturile ironice pentru produsele ARO, cele mai bune de pe TV

 
Campaniile lunii OCTOMBRIE. Postarea Coca-Cola de la referendum, lucrarea lunii. Spoturile ironice pentru produsele ARO, cele mai bune de pe TV

TOP ADC OCTOMBRIE. Coca-Cola și-a adjudecat titlul pentru cea mai bună campanie din octombrie în topul ADC. Este vorba despre un mesaj viral în zilele referendumului pentru familia tradițională: „#samefeeling”. Lucrarea a obținut primul loc și în categoria Digital. 

În imaginea publicată de Coca-Cola erau vizibile șase sticle de suc aranjate într-un mod sugestiv, câte două, ca și cum ar fi un cuplu.

Publicitate

Mai mult, pe primul „cuplu” de sticle apare nume distincte „Coca” și „Cola”, pe al doilea apar același nume „Coca” și „Coca”, iar la al treilea „Cola” și „Cola”. 

Echipa de la McCann care a gândit proiectul este formată din Mihai Constantinescu, Lia Bira, Raluca Circo - art directors și Costin Bogdan - copywriter.

Adrian Preda, creative director GAV & membru ADC*RO:

„Simplă, emoționantă și curajoasă. Posibil cel mai bun real time marketing local, echivalentul românesc al tweet-ului Oreo. Bravo!”


TV

Cea mai bună lucrare care a circulat la televiziune în ultima luna a fost gândită pentru brandul ARO: „De bază prin casă”. Campania este semnată de agenția Geometry Global.

Magazinul a ales să-și promoveze, ironic, câteva produse "de bază": ouă, galeți, faina și ciocolată. (Paginademedia a scris pe larg despre campanie, AICI)

Creativii din spatele proiectului au fost Costina Dinulescu - senior art director, Andreea Deliu - art director şi Bogdan Costin, senior copywriter.

  • Prima mențiune a categoriei a fost adjudecată de Antrefrig pentru campania - „Antrefrig îți dă ficat”. Ideea a fost a agnției Jazz Communication și a creativilor Rǎzvan Raicu - art director şi Andrei Stanciu - copywriter.
  • A doua mențiune a mers la KFC pentru campania Booster Limited. Proiectul a fost semnat de McCann Worldgroup România, iar echipa din spate a fost formată din Raluca Circo, art director și Andrei Mihăilescu, copywriter. 
 

DIGITAL

Pe locul secund al categoriei s-a clasat mini seria 4x4 Biscuiți de teren - În Caz de Aventură: Cuca Măcăi. Mainstage | The Agency și 4x4 Biscuiți de teren au făcut un ghid în notă comică despre cum poți „supraviețui” în natură.

Pentru asta au mers până la Cuca Măcăi, o localitate din județul Argeș, care se află la aproximativ 180 km de București. 

Echipa care a gândit proiectul, de la Mainstage | The Agency, este formată din Nadejda Ghilca, senior art director, Raul Gheba, senior copywriter şi Alex Coteț, content writer.

Pe locul trei s-a poziționat campania de la Vodafone, cu Delia: Trǎiește frumos. Mai exact, site-ul care prezintă poveştile celor din spot şi mesajul de a avea un echilibru între timpul petrecut conectati la device-uri şi interacţiuni reale. (despre campanie, AICI)

Ideea aparține celor de la McCann Worldgroup România, cu echipa formată din Wanda Hutira, art director și Alecsandra Popa, copywriter.

Mențiunea categoriei a mers la agenția Jazz pentru campania „Provocarea Pampers Pants pentru tătici și pitici”. Pampers transmite un mesaj despre relația tată – copil, mai exact antrenamentul pentru TATITLON.

Echipa care s-a ocupat de campanie este formată de Gabriel Miu, art director şi Andrei Antal, copywriter.

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu