Skip to main content

Campaniile lunii OCTOMBRIE. Postarea Coca-Cola de la referendum, lucrarea lunii. Spoturile ironice pentru produsele ARO, cele mai bune de pe TV

 
Campaniile lunii OCTOMBRIE. Postarea Coca-Cola de la referendum, lucrarea lunii. Spoturile ironice pentru produsele ARO, cele mai bune de pe TV

TOP ADC OCTOMBRIE. Coca-Cola şi-a adjudecat titlul pentru cea mai bună campanie din octombrie în topul ADC. Este vorba despre un mesaj viral în zilele referendumului pentru familia tradiţională: „#samefeeling”. Lucrarea a obţinut primul loc şi în categoria Digital.

Publicitate

În imaginea publicată de Coca-Cola erau vizibile şase sticle de suc aranjate într-un mod sugestiv, câte două, ca şi cum ar fi un cuplu.

Mai mult, pe primul „cuplu” de sticle apare nume distincte „Coca” şi „Cola”, pe al doilea apar acelaşi nume „Coca” şi „Coca”, iar la al treilea „Cola” şi „Cola”.

Echipa de la McCann care a gândit proiectul este formată din Mihai Constantinescu, Lia Bira, Raluca Circo - art directors şi Costin Bogdan - copywriter.

Adrian Preda, creative director GAV & membru ADC*RO:

„Simplă, emoţionantă şi curajoasă. Posibil cel mai bun real time marketing local, echivalentul românesc al tweet-ului Oreo. Bravo!”


TV

Cea mai bună lucrare care a circulat la televiziune în ultima luna a fost gândită pentru brandul ARO: „De bază prin casă”. Campania este semnată de agenţia Geometry Global.

Magazinul a ales să-şi promoveze, ironic, câteva produse "de bază": ouă, galeţi, faina şi ciocolată. (Paginademedia a scris pe larg despre campanie, AICI)

Creativii din spatele proiectului au fost Costina Dinulescu - senior art director, Andreea Deliu - art director şi Bogdan Costin, senior copywriter.

  • Prima menţiune a categoriei a fost adjudecată de Antrefrig pentru campania - „Antrefrig îţi dă ficat”. Ideea a fost a agnţiei Jazz Communication şi a creativilor Rǎzvan Raicu - art director şi Andrei Stanciu - copywriter.
  • A doua menţiune a mers la KFC pentru campania Booster Limited. Proiectul a fost semnat de McCann Worldgroup România, iar echipa din spate a fost formată din Raluca Circo, art director şi Andrei Mihăilescu, copywriter.

DIGITAL

Pe locul secund al categoriei s-a clasat mini seria 4x4 Biscuiţi de teren - În Caz de Aventură: Cuca Măcăi. Mainstage | The Agency şi 4x4 Biscuiţi de teren au făcut un ghid în notă comică despre cum poţi „supravieţui” în natură.

Pentru asta au mers până la Cuca Măcăi, o localitate din judeţul Argeş, care se află la aproximativ 180 km de Bucureşti.

Echipa care a gândit proiectul, de la Mainstage | The Agency, este formată din Nadejda Ghilca, senior art director, Raul Gheba, senior copywriter şi Alex Coteţ, content writer.

Pe locul trei s-a poziţionat campania de la Vodafone, cu Delia: Trǎieşte frumos. Mai exact, site-ul care prezintă poveştile celor din spot şi mesajul de a avea un echilibru între timpul petrecut conectati la device-uri şi interacţiuni reale. (despre campanie, AICI)

Ideea aparţine celor de la McCann Worldgroup România, cu echipa formată din Wanda Hutira, art director şi Alecsandra Popa, copywriter.

Menţiunea categoriei a mers la agenţia Jazz pentru campania „Provocarea Pampers Pants pentru tătici şi pitici”. Pampers transmite un mesaj despre relaţia tată – copil, mai exact antrenamentul pentru TATITLON.

Echipa care s-a ocupat de campanie este formată de Gabriel Miu, art director şi Andrei Antal, copywriter.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus