Skip to main content

"Curierul" Jason Statham inspiră curieri într-o reclamă românească. Iar de la Bruce Willis avem "Greu de livrat"

 
"Curierul" Jason Statham inspiră curieri într-o reclamă românească. Iar de la Bruce Willis avem "Greu de livrat"

Bruce Willis, clasicul erou "Greu de ucis" a fost "sursă de inspirație" pentru o campanie românească. În România avem "Greu de livrat". Jason Statham, Curier în mai multe producții, i-a inspirat și el pe curierii de la noi.  

Publicitate

Fan Courier a lansat o campanie inspirată din filmele de acțiune. Eroii sunt nimeni alții decât curierii, iar „clasicii” Bruce Willis sau Jason Statham sunt lăsați în planul doi. La pachet au lansat și un joc online despre care are în centru „joaca” de-a curierul. 

Proiectul „Curier în Acțiune” este o parodie, în cheie comică, a filmelor de acțiune. Creativii au adaptat titlurile și posterele originale ale filmelor.

Este vorba despre „Greu de Livrat” (Greu de ucis), „Curieri de Sacrificiu” (Eroi de sacrificiu) și „Livrare: Imposibilă” (Misiune imposibilă) sunt „titlurile” cu care reprezentanții companiei de curierat spun povestea meseriei de curier. 

Creativii au dezvoltat și un joc online Curier în acțiune. Acțiunea jocului se petrece într-o lume în care reducerile au invadat internetul, iar soarta coletelor se află în mâinile curierului. Utilizatorii trebuiesă livreaze cât mai multe colete. Jucătorii pot câștiga și premii: gadget-uri și accesorii pentru pasionații de filme. 

Potrivit reprezentanților companiei, mesajul din spatele campaniei s-a concentrat pe „inamicul principal” al curierilor, mai exact reducerile. 

Campania a fost gândită de o echipa de creativi ai agenției Marks:

  • Mia Munteanu, Client Service Director
  • Paula Matei, Account Manager
  • Andrei Enache, Digital Project Manager
  • Dan Hagiu, Creative Director
  • Sabina Stănciucu, Copywriter
  • Irina Radu, Copywriter

Campania se vede în cinema, outdoor, social media și se aude la radio. 

  • VIDEO - Curier în Acțiune
  • FOTO - Posterele campaniei

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu