Skip to main content

GMP Advertising şi Webstyler fuzionează sub conducerea lui Bogdan Niţu

 
GMP Advertising şi Webstyler fuzionează sub conducerea lui Bogdan Niţu

După mai mulţi ani în celaşi grup, GMP Advertising şi Webstyler fuzionează, noua entitate fiind condusă de Bogdan Niţu în calitate de General Manager, anunţă reprezentanţii agenţiei.

Publicitate

Noua agenţie va funcţiona sub denumirea GMP+Webstyler şi îi are acţionari pe Felix Tătaru, Bogdan Niţu şi Georgiana Cujbă.

Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va continua să fie implicat în proiectele strategice care presupun consultanţă din funcţia de preşedinte al GMP Group, din care fac parte şi GMP PR, Point Public Affairs şi Chapter 4 Romania, spun reprezntanţii agenţiei.

Agenţia GMP Advertising a fost condusă până de curând de Cristiana Belodan, din funcţia de director executiv. A părăsit agenţia, iar în prezent este, conform paginii sale de Linkedin, consultant în comunicare.

GMP şi WEBSTYLER au o colaborare îndelungată, iar în decursul ultimului an echipele celor două agenţii s-au mixat, creând o nouă echipă, comună, cu 70 de angajaţi.

Bogdan Niţu, General Manager GMP+WEBSTYLER:

„Cu adevărat importantă este consecinţa unirii GMP cu WEBSTYLER, şi anume produsul pe care îl vom livra clienţilor. Este nenatural în 2018 să gestionezi un brand pe bucăţele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie să fie integrată pentru că noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul diferă din ce în ce mai mult de la un public ţintă la altul”

Felix Tătaru, preşedintele GMP Group:

„Experienţa internaţională de la IAA mi-a arătat că în contextul în care totul în jur se transformă şi business-urile de comunicare trebuie să urmeze această tendinţă. Sir Martin Sorell a spus de curând că industria comunicării trebuie să se schimbe radical, lateral. Nu există încă modele internaţionale de succes, dar ştim că este nevoie să ne reinventăm, să întinerim în mentalitate şi comportament, să fim mai agili, să căutăm mai mult sens în ce facem aşa cum caută oamenii cărora ne adresăm prin comunicarea brandurilor.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus