Skip to main content

GMP Advertising și Webstyler fuzionează sub conducerea lui Bogdan Nițu

 
GMP Advertising și Webstyler fuzionează sub conducerea lui Bogdan Nițu

După mai mulți ani în celași grup, GMP Advertising și Webstyler fuzionează, noua entitate fiind condusă de Bogdan Nițu în calitate de General Manager, anunță reprezentanții agenției. 

Noua agenție va funcționa sub denumirea GMP+Webstyler și îi are acționari pe Felix Tătaru, Bogdan Nițu și Georgiana Cujbă.

Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va continua să fie implicat în proiectele strategice care presupun consultanță din funcția de președinte al GMP Group, din care fac parte și GMP PR, Point Public Affairs și Chapter 4 Romania, spun reprezntanții agenției.

Publicitate

Agenția GMP Advertising a fost condusă până de curând de Cristiana Belodan, din funcția de director executiv. A părăsit agenția, iar în prezent este, conform paginii sale de Linkedin, consultant în comunicare.  

GMP și WEBSTYLER au o colaborare îndelungată, iar în decursul ultimului an echipele celor două agenții s-au mixat, creând o nouă echipă, comună, cu 70 de angajați.

Bogdan Nițu, General Manager GMP+WEBSTYLER:

„Cu adevărat importantă este consecința unirii GMP cu WEBSTYLER, și anume produsul pe care îl vom livra clienților. Este nenatural în 2018 să gestionezi un brand pe bucățele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie să fie integrată pentru că noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul diferă din ce în ce mai mult de la un public țintă la altul”

Felix Tătaru, președintele GMP Group:

„Experiența internațională de la IAA mi-a arătat că în contextul în care totul în jur se transformă și business-urile de comunicare trebuie să urmeze această tendință. Sir Martin Sorell a spus de curând că industria comunicării trebuie să se schimbe radical, lateral. Nu există încă modele internaționale de succes, dar știm că este nevoie să ne reinventăm, să întinerim în mentalitate și comportament, să fim mai agili, să căutăm mai mult sens în ce facem așa cum caută oamenii cărora ne adresăm prin comunicarea brandurilor.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu