Skip to main content

VIDEO. Campaniile lunii NOIEMBRIE. #TrăiascăCapraVecinului a PressOne, clipul lui Micutzu şi colaborarea Netflix - Irina Margareta Nistor, printre campaniile lunii

 
VIDEO. Campaniile lunii NOIEMBRIE. #TrăiascăCapraVecinului a PressOne, clipul lui Micutzu şi colaborarea Netflix - Irina Margareta Nistor, printre campaniile lunii

TOP ADC NOIEMBRIE: Crae au fost cele mai creative idei. Titlul de campania lunii noiembrie merge la #TrăiascăCapraVecinului, creată de GMP şi Webstyler pentru publicaţia PressOne, condusă de Mihnea Măruţă.

Publicitate

În timp ce secţiunea TV s-a remarcat în noiembrie doar cu o menţiune - Campania Rom de Centenar, la Digital avem podiumul complet plus trei menţiuni.

Clipul făcut de Micutzu împreună cu Sector 7 pentru un magazin online de accesorii pentru telefon, a „rupt internetul”, făcând aproape trei milioane de afiţări într-o lună.

Topul celor mai creative campanii este realizat luna de organizaţia ADC*RO ce reuneşte creativi din industria locală de publicitate.

De ce a meritat #TraiascaCapraVeciunului titlul de campania lunii?

Răspunde Diana Papuc, Vicepreşedinte ADC România & freelance Art Director:

„Într-o piaţă suprasaturată de campanii tricolore, Capra Vecinului trăieşte cu umor şi insight. Am considerat-o un gest frumos de fair play şi competiţie constructivă, cu o amplificare firească. Un exemplu despre cum un brief aparent anost poate fi abordat cu deschidere şi curaj.”

Paginademedia.ro prezintă în continuare cele mai isteţe campanii ale lunii noiembrie, aşa cum au fost selectate de organizaţia creativilor, ADC*RO:

TV - doar menţiune

Campania de Centenar a brandului ROM s-a remarcat pe zona de TV. Echipa, formată din Mihai Constantinescu | Art Director şi Paula Ionescu | Copywriter, a fost cea care a venit cu ideea de a schimba ambalajul batonului de ciocolată, iar McCann Worldgroup România primeşte o menţiune în categoria TV.

DIGITAL

Locul I al categoriei Digital merge către campania „Nu ştii când te loveşte ghinionul”, o colaborare dintre Micutzu şi Sector 7, pentru magazinul online CatMobile.

Echipa din spatele campaniei este formată din: Alex Coteţ | Director/Writer, Cosmin Nedelcu | Actor/Writer, Raul Gheba | Writer, Roxana Andrei | Producer.

Campania care ocupă locul II în top 3 ADC*RO al lunii noiembrie este realizată de Asociaţia De Basm şi poartă numeleNesupusele”.

Proiectul are ca scop explicarea diversităţii culturale cu ajutorul unor valori civice, de patriotism. Rezultatul: exemple de elită din istoria mai puţin cunoscută a României, 100 de personalităţi feminine româneşti care au ajutat la evoluţia prin artă, ştiinţă sau prin simpla grijă de familie.

Echipa care a documentat şi realizat site-ul nesupusele.ro: De Basm - Asociaţia Scriitorilor pentru Copii şi Adolescenţi | Concept & conţinut; Adelina Butnaru (Faber Studio) | Identitate vizuală; Horaţiu Mitu | Webdesign (Pattern).

Locul III merge la Sector 7 şi Philips OneBlade cu o campanie în jurul Centenarului, „Straight Outta Ipoteşti”, ce prezintă povestea scriitorilor români de renume, prin fapte ireale. Echipa din spate: Alex Coteţ | Director/Writer, Raul Gheba | Writer, Roxana Andrei | Producer.

Menţiunile categoriei digital reunesc următoarele campanii:

Black Button Books şi Friends TBWA au pregătit la începutul lunii noiembrie o campanie dedicată Halloweenului, cu mesajul „O carte bună e o carte bună şi când te sperie”. Echipa responsabilă de frică: Eduard Cîrstea | Art Director şi Luca Costea | Copywriter.

A doua menţiune aduce în prim-plan filmele şi traducerile. Netflix se pregăteşte de un nou sezon Narcos şi uimeşte iarăşi prin alăturări complementare. De această dată: Narcos şi Irina Margareta Nistor. Un serial dur, cu vorbe nemiloase alături de eleganţa Irinei Margareta Nistor, recunoscută nu doar pentru miile de traduceri realizate, ci mai ales pentru fineţea cu care evită cuvintele nepotrivite prin sinonime puţin mai blânde, păstrând contextul.

O menţiune în cadrul categoriei Digital primeşte şi Mercedes-Benz, pentru care brand ambassador este Simona Halep. Pentru 1 an de #1 Mondial „Performanţa salută performanţa”, iar Mercedes-Benz devine în spotul de 15 secunde nu doar un simplu spectator al meciului de tenis, ci un adevărat susţinător al Simonei, parte din echipă. Saatchi&Saatchi + Geeks a fost agenţia din spatele campaniei, iar echipa a fost formată din: Teodora Ştefan, Tiberiu Coman | Copywriters; Dan Creţu | Art Director şi Alex Buraga | Graphic Designer.

EXPERIENTIAL / BTL

GMP, Webstyler şi PressOne câştigă cu #TraiascăCapraVecinului şi locul I al categoriei Experiential / BTL prin statuile amplasate în faţa sediilor instituţiilor de presă precum: PRO TV, Hotnews, Europa FM, Recorder şi Times New Roman. Creativii din spatele campaniei sunt George Popa | Senior Art Director, Cosmin Nicola | Senior Art Director şi Diana Nica | Copywriter.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postați audientele pe intervalul galei live X Factor! ??

Trimite un comentariu

sus