Skip to main content

Initiative, nouă agenție de media pentru unul dintre brandurile din portofoliul Fortuna

 
Initiative, nouă agenție de media pentru unul dintre brandurile din portofoliul Fortuna
Alexandra Olteanu

Brandul de cafea Fortuna a selectat, în urma unui pitch, o agenție de media pentru unul dintre sortimentele de cafea din portofoliu. Initiative, agenție condusă de Alexandra Olteanu (foto), va coordona campaniile pe zona de media pentru brandul Fortuna Rendez-Vous, anunță reprezentanții companiei. 

Initiative se va ocupa de dezvoltarea strategiei de media și de implementarea campaniilor media pentru zonele de TV, outdoor, radio, online și print, completează sursa citată. 

Publicitate

Echipa va ocupa de implementarea campaniilor pentru Fortuna Rendez-Vous este formată din: Alexandra Olteanu (Managing Director), Dana Marinescu (Client Service Director), Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Anca Ionescu (Account Director), Ruxandra Stan (Market Intelligence Manager), Mirela Vasiloiu (Buying Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Lavinia Mitran (Senior Digital Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Cătălina Ghiță (Media Buyer), Razvan Simionescu (Research Manager).

Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative: 

„Ne-am dorit foarte mult să câștigăm acest pitch și încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unei strategii care să rezoneze cu toate categoriile de consumatori. Ne bucură faptul că alături de Fortuna Rendez-Vous, vom duce mai departe povestea cafelei, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target.”

Cristi Scarlat, General Manager – Cafea Fortuna: 

„Din dorința continuă de a le oferi consumatorilor de toate vârstele și profesiile un binemeritat moment de relaxare, întotdeauna acordăm o atenție deosebită calității cafelei și venim constant cu noutăți. Astfel, aveam nevoie de un partener media alături de care să ne continuăm povestea cafelei începută în urmă cu peste 25 de ani. Datorită experienței și a soluțiilor propuse, avem încredere că prin colaborarea cu agenția Initiative ne vom atinge obiectivele propuse pentru 2019.”

Echipa de comunicare și marketing a Fortuna Rendez-Vous este formată din: Cristi Scarlat - General Manager, Ana Moroianu – Marketing Specialist.  

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu