Skip to main content

TOP ADC DECEMBRIE. #TrăiascăCapraVecinului, cea mai bună campanie şi în decembrie. Simona Halep, imaginea celei mai bune idei de pe TV

 
TOP ADC DECEMBRIE. #TrăiascăCapraVecinului, cea mai bună campanie şi în decembrie. Simona Halep, imaginea celei mai bune idei de pe TV

TOP ADC DECEMBRIE 2018. Campania #TrăiascăCapraVecinului a luat a doua lună la rând titlul de lucrarea lunii. De asemenea, s-a impus şi la categoria Digital, unde şi-a revendicat primul loc. Campania pentru Banca Transilvania cu Simona Halep şi proiectul celor de la MullenLowe pentru condimentele Fuchs au luat primele locuri în categoria TV, respectiv Print.

Publicitate

În decembrie initiţiva a mers mai departe, iar bradurile rivale „s-au unit”: McDonald’s & KFC, BMW & Porsche şi Timişoreana.

Astfel, s-a repetat scenariul din noiembrie, când campania a câştigat titlul de cea mai bună campanie a lunii:

  • McDonalds şi KFC şi-au asociat produsele, cartofii prăjiţi (McDonalds) şi aripioarele picante (KFC);
  • BMW şi Porsche au acceptat şi ei propunerea campaniei de a prezenta unii maşina celorlalţi.
  • Timişoreana a lansat promoţia „Bere de băut cu vecinul”.

Reamintim că agenţiile GMP şi Webstyler au creat campania, iniţial pentru publicaţia PressOne (Mai multe, AICI). Creativii care au lucrat la campanie sunt Lucian Cernat, Cosmin Nicola (Art Directors) şi Ioana Munteanu, Diana Nica (Copywriters).

TV

Simona Halep a luat primul loc în campania „Hai să facem treabă, România!” pentru Banca Transilvania. Campania a fost semnată de echipa de creativi Sabin Onceriu (Art Director) şi Sabin Staicu (Copywriter), de la agenţiile Three şi Next Advertising.

DIGITAL

Locul al doilea în categoria Digital merge la OLX pentru campania How to OLX, semnată de agenţia Jazz Communication.

Ideea proiectului este „teleshopping marca Alex Coteţ”, spun reprezentanţii agenţiei. El prezintă avantajele unor produse atipice, precum păpuşa voodoo multifuncţională, draperiile de bogaţi şi scaunul picioareless.

Creativii de la Jazz Communication care au semnat campania sunt Gabriel Miu (Art Director) şi Andreea Ghenoiu, Miruna Dumitrescu (Copywriters).

O menţiune a câştigat şi campania celor de la MullenLowe pentru condimentele Fuchs. Echipa de creaţie a fost formatǎ din Silviu Antohe (Art Director) şi Mihai Costache (Copywriter).

PRINT

Campania celor de la MullenLowe pentru condimentele FuchsFuchs a câştigat primul loc în categoria Print.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus