Skip to main content

TOP ADC DECEMBRIE. #TrăiascăCapraVecinului, cea mai bună campanie și în decembrie. Simona Halep, imaginea celei mai bune idei de pe TV

 
TOP ADC DECEMBRIE. #TrăiascăCapraVecinului, cea mai bună campanie și în decembrie. Simona Halep, imaginea celei mai bune idei de pe TV

TOP ADC DECEMBRIE 2018. Campania #TrăiascăCapraVecinului a luat a doua lună la rând titlul de lucrarea lunii. De asemenea, s-a impus și la categoria Digital, unde și-a revendicat primul loc. Campania pentru Banca Transilvania cu Simona Halep și proiectul celor de la MullenLowe pentru condimentele Fuchs au luat primele locuri în categoria TV, respectiv Print. 

În decembrie initițiva a mers mai departe, iar bradurile rivale „s-au unit”: McDonald’s & KFC, BMW & Porsche și Timișoreana.

Publicitate

Astfel, s-a repetat scenariul din noiembrie, când campania a câștigat titlul de cea mai bună campanie a lunii:

  • McDonalds și KFC și-au asociat produsele, cartofii prăjiți (McDonalds) și aripioarele picante (KFC);
  • BMW și Porsche au acceptat și ei propunerea campaniei de a prezenta unii mașina celorlalți.
  • Timișoreana a lansat promoția „Bere de băut cu vecinul”.

Reamintim că agențiile GMP și Webstyler au creat campania, inițial pentru publicația PressOne (Mai multe, AICI). Creativii care au lucrat la campanie sunt Lucian Cernat, Cosmin Nicola (Art Directors) și Ioana Munteanu, Diana Nica (Copywriters).

TV

Simona Halep a luat primul loc în campania „Hai să facem treabă, România!” pentru Banca Transilvania. Campania a fost semnată de echipa de creativi Sabin Onceriu (Art Director) și Sabin Staicu (Copywriter), de la agențiile Three şi Next Advertising. 

DIGITAL

Locul al doilea în categoria Digital merge la OLX pentru campania How to OLX, semnată de agenția Jazz Communication. 

Ideea proiectului este „teleshopping marca Alex Coteț”, spun reprezentanții agenției. El prezintă avantajele unor produse atipice, precum păpușa voodoo multifuncțională, draperiile de bogați și scaunul picioareless.

Creativii de la Jazz Communication care au semnat campania sunt Gabriel Miu (Art Director) și Andreea Ghenoiu, Miruna Dumitrescu (Copywriters).

O mențiune a câștigat și campania celor de la MullenLowe pentru condimentele Fuchs. Echipa de creaţie a fost formatǎ din Silviu Antohe (Art Director) și Mihai Costache (Copywriter).

PRINT

Campania celor de la MullenLowe pentru condimentele FuchsFuchs a câștigat primul loc în categoria Print.

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu