Skip to main content

VIDEO. Campaniile lunii NOIEMBRIE. #TrăiascăCapraVecinului a PressOne, clipul lui Micutzu și colaborarea Netflix - Irina Margareta Nistor, printre campaniile lunii

 
VIDEO. Campaniile lunii NOIEMBRIE. #TrăiascăCapraVecinului a PressOne, clipul lui Micutzu și colaborarea Netflix - Irina Margareta Nistor, printre campaniile lunii

TOP ADC NOIEMBRIE: Crae au fost cele mai creative idei. Titlul de campania lunii noiembrie merge la #TrăiascăCapraVecinului, creată de GMP și Webstyler pentru publicația PressOne, condusă de Mihnea Măruță. 

În timp ce secțiunea TV s-a remarcat în noiembrie doar cu o mențiune - Campania Rom de Centenar, la Digital avem podiumul complet plus trei mențiuni. 

Publicitate

Clipul făcut de Micutzu împreună cu Sector 7 pentru un magazin online de accesorii pentru telefon, a „rupt internetul”, făcând aproape trei milioane de afițări într-o lună. 

Topul celor mai creative campanii este realizat luna de organizația ADC*RO ce reunește creativi din industria locală de publicitate. 

De ce a meritat #TraiascaCapraVeciunului titlul de campania lunii?

Răspunde Diana Papuc, Vicepreședinte ADC România & freelance Art Director:

„Într-o piață suprasaturată de campanii tricolore, Capra Vecinului trăiește cu umor și insight. Am considerat-o un gest frumos de fair play și competiție constructivă, cu o amplificare firească. Un exemplu despre cum un brief aparent anost poate fi abordat cu deschidere și curaj.” 

Paginademedia.ro prezintă în continuare cele mai istețe campanii ale lunii noiembrie, așa cum au fost selectate de organizația creativilor, ADC*RO: 

TV - doar mențiune

Campania de Centenar a brandului ROM s-a remarcat pe zona de TV. Echipa, formată din Mihai Constantinescu | Art Director și Paula Ionescu | Copywriter, a fost cea care a venit cu ideea de a schimba ambalajul batonului de ciocolată, iar McCann Worldgroup România primește o mențiune în categoria TV.

DIGITAL

Locul I al categoriei Digital merge către campania „Nu știi când te lovește ghinionul”, o colaborare dintre Micutzu și Sector 7, pentru magazinul online CatMobile.

Echipa din spatele campaniei este formată din: Alex Coteț | Director/Writer, Cosmin Nedelcu | Actor/Writer, Raul Gheba | Writer, Roxana Andrei | Producer.

Campania care ocupă locul II în top 3 ADC*RO al lunii noiembrie este realizată de Asociația De Basm și poartă numeleNesupusele”.

Proiectul are ca scop explicarea diversității culturale cu ajutorul unor valori civice, de patriotism. Rezultatul: exemple de elită din istoria mai puțin cunoscută a României, 100 de personalități feminine românești care au ajutat la evoluția prin artă, știință sau prin simpla grijă de familie.

Echipa care a documentat și realizat site-ul nesupusele.ro: De Basm - Asociația Scriitorilor pentru Copii și Adolescenți | Concept & conţinut; Adelina Butnaru (Faber Studio) | Identitate vizuală; Horațiu Mitu | Webdesign (Pattern).

Locul III merge la Sector 7 și Philips OneBlade cu o campanie în jurul Centenarului, „Straight Outta Ipoteşti”, ce prezintă povestea scriitorilor români de renume, prin fapte ireale. Echipa din spate: Alex Coteț | Director/Writer, Raul Gheba | Writer, Roxana Andrei | Producer.

Mențiunile categoriei digital reunesc următoarele campanii:

Black Button Books și Friends TBWA au pregătit la începutul lunii noiembrie o campanie dedicată Halloweenului, cu mesajul „O carte bună e o carte bună și când te sperie”. Echipa responsabilă de frică: Eduard Cîrstea | Art Director și Luca Costea | Copywriter.

A doua mențiune aduce în prim-plan filmele și traducerile. Netflix se pregătește de un nou sezon Narcos și uimește iarăși prin alăturări complementare. De această dată: Narcos și Irina Margareta Nistor. Un serial dur, cu vorbe nemiloase alături de eleganța Irinei Margareta Nistor, recunoscută nu doar pentru miile de traduceri realizate, ci mai ales pentru finețea cu care evită cuvintele nepotrivite prin sinonime puțin mai blânde, păstrând contextul.

 

O mențiune în cadrul categoriei Digital primește și Mercedes-Benz, pentru care brand ambassador este Simona Halep. Pentru 1 an de #1 Mondial „Performanța salută performanța”, iar Mercedes-Benz devine în spotul de 15 secunde nu doar un simplu spectator al meciului de tenis, ci un adevărat susținător al Simonei, parte din echipă. Saatchi&Saatchi + Geeks a fost agenția din spatele campaniei, iar echipa a fost formată din: Teodora Ştefan, Tiberiu Coman | Copywriters; Dan Crețu | Art Director și Alex Buraga | Graphic Designer.

EXPERIENTIAL / BTL

GMP, Webstyler și PressOne câștigă cu #TraiascăCapraVecinului și locul I al categoriei Experiential / BTL prin statuile amplasate în fața sediilor instituțiilor de presă precum: PRO TV, Hotnews, Europa FM, Recorder și Times New Roman. Creativii din spatele campaniei sunt George Popa | Senior Art Director, Cosmin Nicola | Senior Art Director și Diana Nica | Copywriter.

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu