Skip to main content

Schimbare importantă la Românii au talent: Sponsor nou în locul Telekom. Ce spune compania

 
Schimbare importantă la Românii au talent: Sponsor nou în locul Telekom. Ce spune compania

Schimbare importantă în show-ul Românii au telent, de pe Pro TV. După opt ani, emisiunea își schimbă sponsorul principal: firma care asigura Marele Premiu din finală și avea cea mai mare expunere în cadrul talent-show-ului.

Publicitate

Anul acesta, Telekom nu va mai fi sponsor principal al Românii au talent, după opt ani neîntrerupți în acest rol (început cu brandul Cosmote și continuând cu Telekom, după rebranding).

Cine intră în locul Telekom?

Din promourile difuzate deja pe post, noul sponsor principal al show-ului este Rompetrol.

Ce spun cei de la Telekom?

Contactați de Paginademedia.ro, reprezentanții companiei au precizat că „Telekom continuă să fie partener Românii au Talent și în 2019, având un pachet de expunere în cadrul show-ului care răpunde nevoilor și priorităților de comunicare ale Telekom pentru acest an.

Telekom era sponsor și la un alt mare show de la Pro TV, Vocea României.

Întrebați și de Vocea României, la care Telekom este de asemenei partener, aceștia au precizat: 

„Vom lua în considerare și în acest an parteneriatul cu Vocea României și vom evalua propunerea în funcție de obiectivele de comunicare ale Telekom în 2019”

Răspunsul integral al Telekom pentru Paginademedia, în continuare:

„Nu este vorba de o desparțire. Telekom continuă să fie partener Românii au Talent și în 2019, având un pachet de expunere în cadrul show-ului care răpunde nevoilor și priorităților de comunicare ale Telekom pentru acest an.

Vocea Romaniei si Romanii au Talent au fost inca de la inceput vectori importanti de comunicare pentru Cosmote, apoi pentru Telekom, fiind in fiecare an parteneri ai show-urilor, inca de la prima editie a acestora.

Vom lua in considerare si in acest an parteneriatul cu Vocea Romaniei si vom evalua propunerea in functie de obiectivele de comunicare ale Telekom in 2019.”
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Rompetrol scapa de niste impozite daca face sponsorizari, nu trebuie sa vanda romanului de rand nimic, doar benzina aia unde 4.5 lei se duc la dragnea din 2 lei cat costa la poarta rafinariei cu profitul rompetrol inclus. Macar aia de la Telekom mai adunau ceva abonati si prepaid pe langa reducerea de impozite.
  • S-au cam terminat banii pentru sponsorizari generoase si fara rost la Telekom. Inca mai au bani pentru publicitate si pentru salarii.
  • Nici nu stiam ca Telekom e sponsor principal la atitea shouri... Adica e abonatu de servici la aruncat banii fara rezultate! Ha ha ha, s a desteptat Telekomu sau a dat de fundu sacului??!!!
  • Asa si? Gata daca nu mai e sponsor ma duc sa-mi reziliez abonamentul,pe mine abonat ma doare....... Ca nu mai e sponsor
  • Telekom are o strategie de neinteles: da milioane pe publicitate dar n au Call Center de Doamne ajuta; da milioane pe drepturi dar transmite cu a Digi deci bani aruncati.. O sa mai reziste un an doi trei pina si vind toate cladit ole dar p orma o sa nceput sa dea oameni afara ca na, de unde atita jaf si prostie
  • Telekom a sustinut o gramada de emisiuni care au dat chix. Prima care imi vine in minte e supravietuitorul, apoi au dat chix si cu ultimul trib, exatlonul e pe făraș, filmul turcesc obtine audiente similare cu un buget mult mai mic. E doar o chestiune de timp dupa sezonul asta ca fie o sa urmeze o pauza sau o sa schimbe ceva din format. parca au mai sponsorizat si echipa nationala daca imi aduc bine aminte, fara prea mare succes.
  • telekom nu mai are bani. ca dovadă ce se întâmplă la compania de iptv unde taie toate canalele când expiră contractele, iar la propriile canale cere bani în plus.
  • este o idee foarte proasta, ce vinde Rompetrol romanului de rand?
    rompetrol probabil are bani de ii intoarce cu furca si nu stie ce sa faca cu ei...

Trimite un comentariu