Skip to main content

ThinkDigital va face campanie de informare despre alegerile europarlamentare. Compania lui Dragoș Stanca a câștigat pitch-ul

 
ThinkDigital va face campanie de informare despre alegerile europarlamentare. Compania lui Dragoș Stanca a câștigat pitch-ul

Agenția ThinkDigital, deținută de Dragoș Stanca, se va ocupa de campania de informare, în social media, pentru alegerile europarlamentare, care vor avea loc din luna mai. Clientul: Parlamentul European – Biroul de Legătură din România, câștigat în urma unui pitch. 

Alex Vișoiu, Head of Strategy & Creative, ThinkDigital, despre obiectivele campaniei:

„În primul rând, comunicarea va viza educarea userilor din social media asupra rolului și acțiunilor Parlamentului European. Ca să înțelegi importanța votului tău din 26 mai, trebuie să înțelegi la ce conduce acesta, ce fac concret pentru tine oamenii de la Bruxelles sau Strasbourg, pe care România îi trimite în Parlament.”

Publicitate

„Evident, acțiunile noastre de comunicare nu insinuează direcționarea votului către o grupare politică sau alta, însă vrem ca oamenii, indiferent de opțiunea lor, să voteze”, adaugă acesta. 

Campania se va defășura până la finalul lunii mai și va include un mix de activări tactice din care vor rezulta atât o prezență activă pe canalele de social media ale instituției, dar și amplificări în media digitală ale unor acțiuni diverse ale Parlamentului European.

Unul dintre elementele principale ale campaniei este si site-ul DeDataAstaVotez.eu.

Biroul de Legătură al Parlamentului European în România are misiunea de a informa publicul despre activitățile PE, precum și despre politicile Uniunii Europene în general. Parlamentul European are 28 astfel de birouri în capitalele statelor membre ale Uniunii Europene și 6 antene regionale, în orașe mari, altele decât capitalele, din statele membre mari. La Bucureşti, Biroul a fost deschis în ianuarie 2006.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "Campania se va defășura până la finalul lunii mai și va include un mix de activări tactice din care vor rezulta atât o prezență activă pe canalele de social media ale instituției, dar și amplificări în media digitală ale unor acțiuni diverse ale Parlamentului European."


    Deci awareness pe actiuni PE (sigur, se face!) si engagement pe "activari tactice"? Curios cum se vor masura performantele astea pe activari tactice vs rezultatele zilei fatidice. Bate intr-o campanie #"facem si noi in speranta ca...". Banuti bine investiti. :)))

    Bafta mare!

Trimite un comentariu