Skip to main content

ULTIMĂ ORĂ. Pro TV anunță agresiv că ar putea ieși de pe Telekom și NextGen. Toate site-urile Pro, "inundate" de anunț

 
ULTIMĂ ORĂ. Pro TV anunță agresiv că ar putea ieși de pe Telekom și NextGen. Toate site-urile Pro, "inundate" de anunț

UPDATE. Ce spun reprezentanții Telekom de anunțul Pro TV? 

Publicitate

Într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro, aceștia au declarat:

„Suntem surprinși de anunțul făcut de Pro Tv. Discuțiile cu grupul media sunt în derulare și negocierile cu acesta sunt purtate in beneficiul clienților noștri, in condițiile in care Pro TV vizează o creștere semnificativă a pretului”, au declarat reprezentanții Telekom într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro.

 

PRESIUNE PE TELEKOM. Pro TV anunță pe site că ar putea să iasă din 1 martie din rețeaua Telekom și NextGen întrucât contractele de retransmisie dintre cablist și postul TV vor expira. 

O face într-un mod agresiv, pe toate site-urile pe care le deține, într-o "ploaie" de bannere. Asta deși contractul cu Telekom este încă în discuții. Și o face într-o seară de vineri, seara Românii au talent, la care Telekom a fost ani de zile sponsor principal, până la această ediție.

„Toate celelalte rețele vor continua să difuzeze canalele PRO TV. PRO TV oferă în continuare canalele sale către Telekom și NextGen și depune toate eforturile astfel încât abonații acestora să poată urmări noile sezoane ale emisiunilor sale precum Românii au Talent, dar și lansările producțiilor VLAD și Cântă acum cu mine”, spune Pro TV în mesajul postat pe site-ul companiei. 

Postul nu menționează însă de ce s-a ajuns la această situație. A cerut Pro TV un preț mai mare? Nu mai e dispus Telekom să plătească prețul de până acum? 

Formă de presiune a Pro TV în seara Românii au talent

Pro TV face anunțul extrem de agresiv.

În mod surprinzător, postul face anunțul atât printr-o știre postată pe prima pagină stirileprotv.ro, cât și prin numeroase bannere publicitare postate pe site.

Sunt cel puțin cinci bannere doar pe Home-Page. Plus branding!

Bannerele sunt reluate și pe celelalte site-uri ale grupului, protv.ro, Românii au talent etc. 

Campania Pro TV vine într-o seară de vineri. Seara de vineri este seara show-ului Românii au talent, la care Telekom a fost sponsor principal opt ani. Până la această ediție, la care nu mai este principalul client de publicitate.

Telekom și NextGen au împreună în jur de 1,5 milioane de abonați.

Paginademedia.ro a solicitat și Telekom o poziție, pe care o vom publica de îndată ce o vom primi. 

Foto cu bannerele de pe site-ul Știrilor Pro TV, în continuare: 

CONTEXT. Pro TV a mai trecut printr-o situație asemănătoare în ianuarie 2013. Pe atunci, postul a ieșit din grila DTH a fostului Dolce, pe 3 ianuarie 2013. 

ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creștere semnificativa a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienții Romtelecom”, au precizat reprezentanții companiei.

Despărțirea n-a durat mult. Pe 9 ianuarie 2013, Pro TV revenea în grila operatorului. 

Citește și: 

REACȚIE. "Pro TV vrea creșterea prețului." Reacția Telekom după anunțul agresiv al Pro TV că "ar putea ieși" din grila operatorului

Redăm mesajul integral al Pro TV, postat pe site: 

„Vă informăm că în data de 28 februarie contractele de retransmisie ale PRO TV cu Telekom Romania Communications S.A. și NextGen Communications SRL vor expira. În pofida ofertelor PRO TV, Telekom și NextGen nu au agreat un nou contract.

În acest context, este posibil ca începand cu data de 1 martie canalele PRO TV să nu mai fie disponibile abonaților din rețelele Telekom și NextGen.

Toate celelalte rețele vor continua să difuzeze canalele PRO TV. PRO TV oferă în continuare canalele sale către Telekom și NextGen și depune toate eforturile astfel încât abonații acestora să poată urmări noile sezoane ale emisiunilor sale precum Românii au Talent, dar și lansările producțiilor VLAD și Cântă acum cu mine.

Pentru mai multe informații, abonații pot contacta serviciul clienți Telekom www.telekom.ro/formular-contact/, respectiv serviciul clienți NextGen www.next-gen.ro sau www.protv.ro/contact.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cel mai corect ar fi sa se faca pachete de programe. Must-Carry, Pro, Intact, Unguresti, Sport, etc. ... si fiecare abonat sa isi aleaga ce vrea sa abonament. Sa vedem atunci cati cat de mult si-ar dori televiziunile din "pachete" sa fie prezente in ofertele societatilor de cablu.
  • Decizia trebuie lăsată abonatului. Tot ce înseamnă canal TV pe bani ar trebui sa fie în regim HBO. Vrei să-l vezi? Plătești! Nu sa-ti fie băgat pe gat ...poate eu nu consum Pro Tv. De ce sa le dau bani? Daca mă duc în piața sunt obligat să cumpăr roșii când eu vreau doar pepeni?
  • Asta e economia de piata, frate. Iti place, platesti, nu-ti convine, nu platesti, dar nici nu mai difuzezi. Cine are de pierdut la faza asta se va vedea, dar nu cred ca ProTV-ul. Cablistii astia mai bine ar scoate tot ce nu snt obligati sa difuzeze. Sunt o gramada de programe care au 0 audienta. Nu cred ca ar plange nimeni de pe urma lor. Mai bine mai putine, dar mai bune, chiar daca la acelasi pret.
  • Mile si compania care bociti pe aici daca era antenuta cu trustul vostru de,,,,,,,,,,,,,,,,,,a-i fi inebunit pana acum aveai cel putin 1000 de comentari asa ca nu mai comenta
  • doru, cei cu contract nu prea se pot muta , nu inteleg de esti agitat, esti angajat al pro tv , au mai scos din grila pro tv si inainte, dar nu e treaba ta asta , pot sa puna in pachet separat , doar cine vrea sa plateasca sau spuna ca va fi scumpit din cauza pro tv abonamentul , oamenii sa aleaga ***
  • JKa-i perfecta dreptate vor pierde si unii si alti ,eu am si akta si telekom ,deoarece intr-o perioada akta nu avea eurosport , dar acum renunt la telekom ,nu pentru ca va scoate sau nu pro , ei au scos o gramada de programe in ultima perioada dar pretul a ramas acelasi sau a crescut ,
  • "milica", sa vedem ce o sa zici cand "Pro TV" ramane la "Telekom"...
    Si da, eu sunt la "NextGen" (internet si televizor). Cat crezi ca dureaza mutarea la alta retea ?
  • @marian nu e chiar asa
    Iesirea pro tv,dacă va avea loc,va fi cu 2 tăișuri,si 2 si pentru pro tv si pentru telekom
    In primul rand pentru protv,fie isi va pierde o buna parte dintre spectatori veniți de la telekom, fie vor veni altii de la alte firme de cablu.
    Apoi la telekom,fie isi va pierde multi abonați din cauza pro tv-ului,fie surprinzător va avea altii noi pentru cei ce nu vor sa aiba pro tv in grila;dar asta va fi mai putin decat pierderea posibila in sine
  • Comentarii care nu isi au rostul... Nu face "Telekom" o asemenea greseala. Raspunsul lor la comentariile negative pe "facebook":
    "Suntem surprinși de anunțul făcut de Pro TV. Discuțiile cu grupul media sunt în derulare și negocierile cu acesta sunt purtate în beneficiul dumneavoastră, al clienților noștri."
  • Bocitoarele antenutei comenteaza la greu aici, pro are perfecta dreptate pentru turci akta a marit abonamentele cu 2 lei sa plateasca telekom deoarece stiu sa scoata programe dar ramane abonamentul la acelasi pret sau il maresc nejustificat ce se mai bucura compania lui R sai linistit ca se ajunge la o intelegere ca altfel vor pierde abonati la greu sau cine stie poate au o intelegere sa faca propaganda de ochii lumi

Trimite un comentariu