Skip to main content

AUDIENŢE. Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie

 
AUDIENŢE. Românii au talent de Ziua Femeii? Aproape jumătate de milion de telespectatori sub 1 martie

AUDIENŢE. Seara de 8 martie a adus audienţe mai mici pentru Românii au talent, faţă de săptămâna trecută. Scăderea, mai ales la nivelul întregii ţări, a fost consistentă: jumătate de milion de telespectatori mai puţin faţă de ediţia din 1 martie.

Publicitate

Chiar şi aşa, cifrele emisiunii de pe Pro TV rămân ridicate. La fel distanţa faţă de locurile următoare.

Evoluţia difereă, în funcţie de targeturi:

  • Scăderea Pro TV este vizibilă la nivel naţional şi la oraşe. De notat că, pe aceste targeturi, Kanal D şi Antena 1 au cifre asemănătoare cu săptămâna trecută (postul Intact fiind la mare distanţă în urma Pro TV).
  • Pe publicul comercial, este o altă situaţie: audienţa Românii au talent e mai apropiată de săptămâna trecută, iar Kanal D şi Antena 1 au cifre în scădere.

Românii au talent s-a intersectat pe interval cu filmul În ape adânci (Antena 1) şi cu serialul turcesc Povestea noastră (Kanal D).

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent, ediţia a cincea, din 8 martie (interval orar 20.30-23.40):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 3,1 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea jurizată de Andra, Florin Călinescu, Andi Moisescu şi Mihai Petre. Săptămâna trecută, de 1 martie, show-ul era urmărit de aproape 3,6 milioane de români.

Cum au stat celelalte posturi?

Locul doi pentru Kanal D, cu 1,1 milioane (uşor sub săptămâna trecută, câteva zeci de mii diferenţă) şi trei pentru Antena 1, cu 435.000 de români pe post la filmul În ape adânci (uşor peste 1 martie).

URBAN. Audienţa Românii au talent la oraşe a fost de aproape 1,6 milioane de telespectatori, faţă de 1,9 milioane săptămâna trecută.

Emisiunea prezentată de Pavel Bartoş a avut, la oraşe, cifre de aproape trei ori mai mari decât Kanal D (săptămâna trecută, cifrele erau de cinci ori mai mari decât ale postului turcesc).

Antena 1?

Postul Intact a fost mult în urmă, cu o medie de 200.000 de telespectatori la film (aproape la fel ca săptămâna trecută).

Fată de 1 martie, dată fiind scăderea Pro TV, distanţa a fost "mai mică": Românii au talent a avut aseară cifre de - "doar" - peste şapte ori mai mari decât Antena 1 (săptămâna trecută, erau de nouă ori mai mari).

COMERCIAL. Dacă la nivel naţional şi la oraşe scăderea Românii au talent e mai vizibilă, pe publicul comercial cifrele sunt mai apropiate de săptămâna trecută (dar şi aici este un minus).

O medie de 720.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de aproape 800.000 cu o săptămână în urmă.

Cota de piaţă pe publicul tânăr a Pro TV s-a menţinut: aproape 50%, ceea ce înseamnă că jumătate dintre tinerii de la oraşe care aveau televizoarele deschise erau pe Românii au talent.

Locurile doi-trei?

Kanal D a avut 180.000 de telespectatori pe acest segment (cu 50.000 peste sătpămâna trecută).

Locul trei pentru Antena 1, post care nu a ajuns nici la 100.000 de telespectatori tineri (săptămâna trecută, Antena 1 trecea de acest prag).

Audienta posturilor TV vineri, 8 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 3.143.000 17.7 40.4
2 Kanal D 1.153.000 6.5 14.8
3 Antena 1 435.000 2.5 5.6
4 Antena 3 283.000 1.6 3.6
5 Romania TV 230.000 1.3 3
6 DigiSport 1 187.000 1.1 2.4
7 National TV 177.000 1 2.3
8 Pro 2 156.000 0.9 2
9 Realitatea TV 128.000 0.7 1.6
10 Prima TV 119.000 0.7 1.5
11 ETNO 110.000 0.6 1.4
12 Antena Stars 106.000 0.6 1.4
13 TVR 1 100.000 0.6 1.3
14 TVR 2 90.000 0.5 1.2
15 Digi 24 68.000 0.4 0.9
16 Boomerang 53.000 0.3 0.7
17 B1TV 51.000 0.3 0.7
18 Disney 48.000 0.3 0.6
19 Cartoon Network 47.000 0.3 0.6
20 Disney Junior 47.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 8 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.572.000 16.4 38.8
2 Kanal D 532.000 5.5 13.1
3 Antena 1 197.000 2.1 4.9
4 Antena 3 173.000 1.8 4.3
5 Romania TV 146.000 1.5 3.6
6 DigiSport 1 133.000 1.4 3.3
7 Pro 2 109.000 1.1 2.7
8 Realitatea TV 73.000 0.8 1.8
9 National TV 71.000 0.7 1.8
10 Prima TV 68.000 0.7 1.7
11 TVR 1 55.000 0.6 1.3
12 Antena Stars 49.000 0.5 1.2
13 Boomerang 44.000 0.5 1.1
14 TVR 2 44.000 0.5 1.1
15 Digi 24 38.000 0.4 0.9
16 ETNO 32.000 0.3 0.8
17 B1TV 32.000 0.3 0.8
18 Cartoon Network 30.000 0.3 0.7
19 Disney Junior 29.000 0.3 0.7
20 Nickelodeon 28.000 0.3 0.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 8 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 724.000 16.9 49.3
2 Kanal D 184.000 4.3 12.5
3 Antena 1 89.000 2.1 6.1
4 DigiSport 1 40.000 0.9 2.7
5 Pro 2 40.000 0.9 2.7
6 Prima TV 25.000 0.6 1.7
7 Antena 3 22.000 0.5 1.5
8 Boomerang 21.000 0.5 1.4
9 National TV 18.000 0.4 1.2
10 TVR 2 17.000 0.4 1.1
11 Comedy Central 16.000 0.4 1.1
12 TLC 15.000 0.4 1
13 Diva 13.000 0.3 0.9
14 Disney Junior 12.000 0.3 0.8
15 Paramount 12.000 0.3 0.8
16 Digi 24 11.000 0.3 0.8
17 Romania TV 10.000 0.2 0.7
18 Realitatea TV 10.000 0.2 0.7
19 TV Paprika 10.000 0.2 0.7
20 B1TV 8.000 0.2 0.6


Vezi Audienţa Românii au talent de săptămâna trecută, aici


Citeşte şi:

Prima ediţie, 8 februarie: Românii au talent şi în acest an. Pro TV a avut cifre de aproape opt ori peste Antena 1 şi Kanal D, pe publicul comercial


A doua ediţie, 15 februarie: Românii au talent a fost peste ediţia de debut. Pro TV, cifre e şapte ori peste Antena 1 şi Kanal D


A treia ediţie, 22 februarie: Câţi oameni au văzut „Românii au talent”, ediţia a treia


A patra ediţie, 1 martie: De 1 martie, cu ochii pe Românii au talent. Cifrele ediţiei

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Este prima dată când postați top 20 pe intervalul emisiuni:"Români au talent". Mulțumesc. Să m-ai postați așa din când în când.
  • F F
    Mile iar numără scăderile de zero și ceva sau cât or fi. Nu îi convine ca pro face 50% share și ca s-a ajuns ca postul Kanal sa aibă de doua ori mai mulți tineri decât antena. :))
  • Bing Bing
    lumea iese la gratare si lasa camerele goale
    tv-ul ramane inchis, pro-tv s-a lins pe plisc
  • An An
    Antena1 a avut un film 2018 in premiera...de 8 nartie lumea a scos doamnele la restaurant, una alta...a scazut la toate posturile ratingul nu e vorba de rat...
  • Dani Dani
    50% share pe comercial. Restul e can can
  • mile mile
    ***
  • marian marian
    Mile daca ar avea si antenuta ta asemenea audiente cu o emisiune ar fi bine asa ca nu mai comenta , copia rasuflata a voastra nici pe sfert nu scoate , inca sta destul de bine anul trecut scadea mai mult acum se mentine bine ,
  • D D
    Si unde e "Happy Channel", "milica" ? Ca nu vad postul TV in top 20 pe nici un target...
  • jk jk
    Si editia a fost mai slabă,doar prima parte si cea din final a fost buna,in rest slabut
  • D D
    Exact cum lauzi tu "Happy Channel" aici:
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-seriale-februarie-2019

    De marele tau serial "Fructul Oprit" nu zici nimic ? Sau de "mastile" lui Negru. Saptamana trecuta nu ai laudat emisiunea ? Citez: "totusi 3 ore sa nu devina plictiseala e ceva". Uite ca a fost... Nici un comentariu ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-scena-misterelor-dan-negru
  • mile mile
    pe nbc are rating 1,7 de zece ori mai mic , doar romanii se aprind la astfel de emisiuni, e normal scada slugoiule , vine caldura, share e la fel tot timpul anului sau nu intelegi ce este ala , ce trebuie sa lauzi pro tv doru, pt asta esti platit sau doar asa
  • D D
    Pfff.... "Kanal D", dublu pe comercial fata de "Antena 1" cu un serial turcesc.

    Aseara, pe comercial, "Pro TV" a avut cifre de peste 8 ori mai mult decat "Antena 1". Saptamana trecuta, doar peste 6.
    Si share-ul mult mai bun fata de 1 martie.
  • mile mile
    scade exact acum cand vin alegeri europarlamentare, digi 24 rau de tot

Trimite un comentariu

sus