Skip to main content

AUDIENȚE. Al treilea episod din Vlad, peste săptămâna trecută. Cifrele serialului de pe Pro TV

 
AUDIENȚE. Al treilea episod din Vlad, peste săptămâna trecută. Cifrele serialului de pe Pro TV

AUDIENȚE. Cifre peste săptămâna trecută pentru serialul Vlad, de pe Pro TV, producție ajunsă la cel de-al treilea episod.

Publicitate

Serialul - care s-a intersectat cu Asia Express (Antena 1) și cu Exatlon (Kanal D), a stat ceva mai bine decât episodul trecut și la nivelul întregii țări, dar și la orașe și pe publicul tânăr.

Diferența față de Asia Express a fost mai mare la nivel național. La orașe, a fost cea mai mică, iar pe publicul comercial între Vlad și Asia Express a fost aproape egalitate (14.000 de telespectatori a avut Pro TV în plus). De altfel, pe acest target comercial (18-49 de ani), locurile s-au schimbat pe intervalul Asia Express (care a fost cu o oră mai lung decât serialul): Antena 1 a avut primul loc, urmată, la mică distanță, de Pro TV).

Vlad a ajuns la cel de-al treilea episod.Serial este realizat de Pro TV după licența producției turcești Ezel. Practic, este varianta românească a serialului.

Citește și: FOTO. Serialele Vlad și Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licența serialului turcesc?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de posturile TV pe intervalul episodului trei al serialului Vlad: 

NAȚIONAL. O medie de aproape 1,7 milioane de români în fiecare minut la al treilea episod din Vlad (săptămâna trecută erau în jur de 1,5 milioane). Serialul de pe Pro TV cu Adrian Nartea a avut peste 400.000 de telespectori în fața Antenei 1, care difuza Asia Express.

Locul trei pentru Kanal D, cu un milion de români pe post.

URBAN. La orașe, la Vlad s-au uitat, la al treilea episod, 830.000 de telespectatori (cu 30.000 peste săptămâna trecută). Antena 1 a fost mai aproape decât la nivel național: 710.00 de telespectatori pentru Asia Express la nivel urban, pe intervalul Vlad.

La orașe, postul Kanal D a avut, în timpul serialului Vlad, o audiență aproape la jurmătate în comparație cu producția de pe Pro TV.

COMERCIAL. Cât public tânăr a avut Vlad? Cifrele se apropie - dar încă nu ajung - de 400.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani, un ușor plus față de episodul trecut (20.000).

Foarte aproape a fost Antena 1, cu Asia Express - la doar 14.000 de telespectatori distanță.

Kanal D a fost la distanță de primele locuri, cu o medie de 160.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV luni, 12 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.665.000 9.4 18.5
2 Antena 1 1.230.000 6.9 13.6
3 Kanal D 1.002.000 5.7 11.1
4 DigiSport 1 541.000 3.1 6.0
5 Antena 3 377.000 2.1 4.2
6 Happy Channel 364.000 2.1 4.0
7 Romania TV 321.000 1.8 3.6
8 Prima TV 265.000 1.5 2.9
9 Realitatea TV 242.000 1.4 2.7
10 Look Plus 241.000 1.4 2.7
11 National TV 207.000 1.2 2.3
12 Pro Cinema 181.000 1.0 2.0
13 Pro 2 163.000 0.9 1.8
14 TVR 2 146.000 0.8 1.6
15 Antena Stars 135.000 0.8 1.5
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 12 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.25), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 834.000 8.7 17.3
2 Antena 1 710.000 7.4 14.7
3 Kanal D 452.000 4.7 9.3
4 DigiSport 1 380.000 4.0 7.9
5 Antena 3 266.000 2.8 5.5
6 Happy Channel 220.000 2.3 4.5
7 Romania TV 176.000 1.8 3.6
8 Realitatea TV 128.000 1.3 2.7
9 Prima TV 99.000 1.0 2.1
10 Pro 2 92.000 1.0 1.9
11 Look Plus 90.000 0.9 1.9
12 TVR 2 74.000 0.8 1.5
13 Antena Stars 74.000 0.8 1.5
14 National TV 73.000 0.8 1.5
15 Diva 73.000 0.8 1.5
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 12 martie februarie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 383.000 8.9 21.6
2 Antena 1 369.000 8.6 20.8
3 Kanal D 163.000 3.8 9.2
4 DigiSport 1 112.000 2.6 6.3
5 Happy Channel 81.000 1.9 4.6
6 Diva 35.000 0.8 2.0
7 Realitatea TV 34.000 0.8 1.9
8 Pro 2 32.000 0.8 1.8
9 National TV 32.000 0.7 1.8
10 Look Plus 32.000 0.7 1.8
11 Pro Cinema 29.000 0.7 1.6
12 Paramount 25.000 0.6 1.4
13 Antena 3 25.000 0.6 1.4
14 Prima TV 24.000 0.6 1.4
15 AXN 22.000 0.5 1.2

CITEȘTE ȘI: AUDIENȚE. Vlad, Episodul 2. Câți români s-au uitat la serialul de pe Pro, "Ezel de România"? 


CITEȘTE ȘI: Câți români au văzut primul episod din Vlad? Pro TV, cu peste jumătate de milion mai mult decât Antena 1


Citește și: FOTO. Serialele Vlad și Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licența serialului turcesc?

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Episodul de aseara a aratat foarte bine. Cu mult peste orice alt serial romanesc existent. Locatii, decoruri, filmare, machiaje si efecte speciale, coloana sonora - totul la cel mai inalt nivel.
    Au facut sa para foarte credibil un incendiu de mari proportii intr-un penitenciar. Rolul lui Bebe Cotimanis a fost credibil si nuantat. Felicitari productiei!
    Urmatorul pas ar fi sa avem si continut original la astfel de standarde!
  • Razvane ,mile sau cum iti zice esti un om fara caracter spalat bine pe creier , serialul este cu 100 de clase peste serialul vostru care este dat in judecata pentru furt ,sper sa plateasca cu varf si indesat sa nu mai faca regizoarea voastra care se da mare scenarista , cred ca si noaptea visezi numai audiente , cel mai penibil om de pe pamant rusinea pamantului , cautati un job si nu mai expira atata faci umbra pe pamant
  • Așa este bine. Sa se dea bătaie pentru poziția de lider. Ramane însă interesant ca totuși Asia este mai mult pe 2. Cat mai este din emisiune?
  • Exatlonul e pe făraș, scade pe comercial in fiecare saptamana, aproape s-au bagat in milionul pe care il avea pe national.
  • De remarcat ca TVR nu intra in acest top. Isi asuma cineva eșecul? Sau ziua trece-leafa merge si partidul drege?
  • "asta cu lungitul emisiunii nu tine !"
    Iar aberezi pe aici "Răzvan Putina mile A1 R Alex" ? Vezi duminica, "Asia Express" a tinut 3 ore si 30 de minute si avut aproape 10 rating. Deci ?
    Ce, daca dureaza emisiunea o ora face 15 rating ca "Las Fierbinti" ? Cred ca visezi...
  • Pe intervalul Asia Express , Antena 1 a condus pe publicul comercial (tânăr) cu 8,5 puncte de rating si 23 share ,iar Pro tv avea doar 7,6 puncte de rating si 20,6 share!
  • Dorule nu mai muri de ciuda,asta cu lungitul emisiunii nu tine ! Ba din contra cand lungesti emisiunile publicul e mai putin! Cand emisiunea e de o ora, doua ai public mai mult! Exemplu " Las fierbinti! Stai calm în banca ta.
  • "Asia Express" lider doar duminica, cand nu are concurenta. Si cand lungeste emisiunile cate 4 ore...

Trimite un comentariu