Skip to main content

VIDEO. Campanie cu emoții de 8 martie. Mamele din provincie care trimit pachete copiilor studenți au primit, la rândul lor, pachete

 
VIDEO. Campanie cu emoții de 8 martie. Mamele din provincie care trimit pachete copiilor studenți au primit, la rândul lor, pachete

Trimiți pachete, primești pachete. În luna martie, agenția Ogilvy a dezvoltat pentru brandul Morărița o campanie dedicată mamelor, „Pachet pentru Mama”. 

Publicitate

Pentru prima oară în istoria pachetelor de mâncare trimise „pe tren” sau „pe microbuz” (aproape toți studenții știu despre ce e vorba) se întâmplă și invers.

Ce s-a întâmplat? Creatorii campaniei au mers în Gara de Nord unde zeci de studenți din provincie așteaptă să-și ridice pachetele trimise de părinți, pe tren. Plase de tot felul,care aveau atașat numele „proprietarului”. În schimb, mamele au primit la rândul lor pachete de la copii. 

Cristina Caloian, Copywriter, Ogilvy Romania: 

„Tradiția de a pune pachete de mâncare “pe tren” sau “pe microbuz” este parte din istoria personală a fiecărui tânăr din provincie. Așa au crescut generații întregi de studenți. Probabil că cei mai mulți dintre noi am trimis înapoi, cel mult, un “săru’mâna mama pentru șnițele, plăcintă și ciorba de perișoare”.

Așa că ne-am gândit ca în luna martie să facem dreptate acestei situații și să le trimitem înapoi un pachet pe bune. Le-am pregătit mamelor “ceva bun de la Morărița”, în aceleași genți de rafie pe care le știu toți șoferii de microbuz, personalul de tren și toți românii, în general. Am gândit această activare ca pe un “mulțumesc” simbolic.”

Experimentul prin care tinerii sunt încurajați să facă acest gest pentru mamele lor a surprins studenți din Gara de Nord și alte campusuri studențești din București exact când își primeau pachetele.

Aceștia au primit pe loc pachete pentru mama, cu cadouri pentru gătit și ștrudele Morărița, spun reprezentanții agenției. În urma activării, zeci de pachete au plecat, prin curier, în toată țara.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu