Skip to main content

VIDEO. Campanie inedită. Fredo și Pidjin, personaje create de doi români, în campania pentru Umbrella Academy

 
VIDEO. Campanie inedită. Fredo și Pidjin, personaje create de doi români, în campania pentru Umbrella Academy

Fredo și Pidjin, vedete internaționale de comicsuri (în online) create de doi designeri români, au ajuns în centrul campaniei de promovare pentru Umbrella Academy, serialul Netflix cu supereroi. 

Fredo și Pidjin, două personaje care au făcut de toate la viața lor, vor acum acum să intre în liga selectă a eroilor din Umbrella Academy. Așa că și-au depus CV-ul pentru aceste „funcții”.

Publicitate

Cei doi trebuie să fie „acceptați” chiar de echipă. Așa a apărut clipul de mai jos, creat special pentru publicul din România. Allison (Emmy Raver - Lapman), Luther (Tom Hopper), Diego (David Castaneda) și Klaus (Robert Sheeman) sunt în centrul clipului postat chiar pe pagina de Facebook a celor de la Netflix. 

Fredo și Pidjin, doi porumbei „năbădăioși” care au căpătat faimă internațională au fost creați de Eugen Erhan și Tudor Muscalu în 2005, doar în variantă online. De atunci, cei doi au devenit și vedetele unei cărți (povestea AICI). 

Îl prezentăm în continuare:

Despre Fredo și Pidjin, într-un interviu, AICI

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu