Skip to main content

VIDEO. Cele mai populare reclame românești pe YouTube: Micutzu, Inna sau Iulia Albu „actori principali”

 
VIDEO. Cele mai populare reclame românești pe YouTube: Micutzu, Inna sau Iulia Albu „actori principali”

VIDEO. Micutzu, Inna, Iulia Albu sau actorul Vlad Ivanov sunt protagoniștii celor mai populare reclame care au rulat pe YouTube în 2018. Concluziile reies din topul Google care a făcut topul celor mai populare reclame pe YouTube anul trecut.

Publicitate

Primul loc a fost adjudecat de un spot Vodafone, din seria Smart Family. În respectivul video actorul Vlad Ivanov „se joacă” cu tot felul de filtre pentru selfie-uri.

Cel mai popular spot al topului, la brandul CatMobile, îl are protagonist pe comediantul Micutzu: „Nu știi când te lovește ghinionul”.

Clipul are acum peste 2,5 milioane de vizualizări și a generat o creștere în căutări pentru „reclamă Micutzu” în Google Search și în YouTube, notează reprezentanții Google.

„Acum, în sugestiile din Google Search pentru termenul „reclama”, „micutzu” este în primele poziții”, spune Aneta Pleșa, Analytical Consultant Google Romania.

În primele 10 reclame din topu pe anul trecut se regăsește și un spot semnat de agenția Papaya Advertising pentru brandul de băuturi spirtoase Drobeta. 

„Poveștile amuzante, cu personaje clasice românești, care ne aduc aminte de Dorel, sunt apreciate mai ales de publicul trecut de 30 de ani”, completează Aneta Pleșa. 

Iulia Albu în reclama de la Vitamin Aqua sau Inna în clipul celor de la Coca-Cola completează topul celor mai populare reclame pe YouTube. 

Topul este creat după un algoritm care măsoară timpul de vizionare, numărul de share-uri, numărul de vizualizări organice în comparație cu cele plătite, menționează reprezentanții companiei. 

Aneta Pleșa de la Google România a vorbit și despre trendurile în publicitatea pe YouTube anul trecut. Notăm câteva idei în continuare: 

  • Televizorul este ecranul care a înregistrat cea mai mare creștere în ceea ce privește vizionarea de conținut pe YouTube
  • Timpul de vizionare pe ecranul televizorului a crescut cu 45% față de anul trecut
  • O parte din acest public care vizionează conținut online pe TV face parte din categoria „light TV viewers”, cei care urmăresc mai puțin de o oră pe zi televiziunile prin cablu.
  • La sfârșitul lui 2017 a fost introdus în România un format nou de anunț video pentru dispozitivele motive:. bumper ads, la care nu se poate da „skip”

Paginadmedia.ro prezintă cele mai virale reclame de pe YouTube, anul trecut: 

1. Vodafone Smart Family – Probam filtre

Companie: Vodafone Romania
Agenție de creație: McCann

2. JobZZ.ro - Mecanicii

Companie: JobZZ.ro
Agenție de creație: 23 Communication

3. Coca-Cola Zero Zahar x Inna = love

Companie: Coca-Cola
Agenție de creație: McCann

4. CatMobile.ro - Reclama Micutzu - Nu stii cand te loveste ghinionul

Companie: CatMobile RO
Agenție de creație: Sector 7

5. Privirile care lasă urme – un experiment social by Vichy Dermablend

Companie: Vichy Romania
Agenție de creație: Screen Native

6. Kinder 50 de ani

Companie: Kinder Romania

7. Creditul pe repede ‘nainte | Salveaza-ti timpul | Credit nou

Companie: ING Romania
Agenție de creație: Headvertising

8. VITAMIN AQUA | reclama FOARTE TARE FRATE cu Iulia ALBU | Grasu XXL | PART 1

Companie: vitamin aqua
Agenție de creație: in house

9. Carla’s Dreams se demachiaza ca un profesionist cu NIVEA MICELLAIR® EXPERT!

Companie: NIVEA ROMANIA

10. Descopera Drobeta II

Companie: Drobeta
Agenție de creație: Papaya Advertising

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu