Skip to main content

L'Oréal România are un nou Digital Manager, Raluca Duţă

 
L'Oréal România are un nou Digital Manager, Raluca Duţă

Numire la digitalul companiei L'Oréal România. Raluca Duţă preia poziţia de Digital Manager în cadrul L'Oréal România, devenind astfel coordonatorul întregii activităţi de digital la nivelul companiei.

Publicitate

Ea va coordona comunicarea digitală pentru cele patru divizii ale companiei: L'Oréal Luxe, Divizia Produselor de Larg Consum, Divizia de Cosmetică Activă, Divizia de Produse Profesionale.

Raluca Duţă vine pe o funcţie ocupată de Anca Ştefan, care a trecut pe poziţia de Chief Digital Officer Rusia şi Kazakhstan în cadrul L'Oréal.

Cu peste 8 ani de experienţă în comunicare în mediul online şi marketing digital, Raluca Duţă lucrează de doi ani la L'Oréal. Iniţial a ocupat poziţia de Digital Project Manager, apoi a coordonat activitatea de digital a Diviziei de Produse de Larg Consum, de unde a fost promovată în poziţia de Digital Manager L'Oréal România şi membru în boardul companiei.

Raluca Duţă, Digital Manager L'Oréal România:

„Obiectivul meu în noua poziţie este ca, împreună cu echipa de specialişti în digital, e-commerce şi Social Media consolidată intern, să continuăm transformarea digitală a companiei astfel încât, pe termen lung, digitalul să fie integrat în toate funcţiile companiei.

În tot acest parcurs, consumatorul va fi permanent în centrul preocupărilor noastre, iar provocarea este să ne transformăm business-ul şi echipele astfel încât să rămânem permanent conectaţi şi relevanţi pentru consumatorul de astăzi, oricare va fi direcţia în care se va schimba ASTĂZI din punctul de vedere al digitalului şi al consumatorilor’.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • In olanda au demonstrat in laborator ca produsele l'oreal sunt de aceeasi calitate cu cele vandute low cost de LIDL
  • ce incredere sa ai in produsele L'OREAL cand ei folosesc cele mai low quality ingredients
    L'OREAL Foloseste uleiuri rancede folosite la prajit, le importa din Indonezia la preturi de nimic cu tonele si apoi le ultra proceseaza, pune parfum si eticheta luxurioasa si apoi mult marketing si gata produsul...
  • L'Oreal nu prea exista in comunicarea digitala iar fatucile astea sunt niste nimeni in drum care nu prezinta vreun interes pentru industria media. Articolul este off-topic.

Trimite un comentariu

sus