Skip to main content

Anca Ștefan, șefa a digitalului L'Oréal România, a fost promovată în poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan

 
Anca Ștefan, șefa a digitalului L'Oréal România, a fost promovată în poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan
Anca Ștefan

Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, preia de la 1 noiembrie poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan în cadrul L'Oréal, anunță compania.

Publicitate

Este al doilea român care este promovat în cadrul companiei la nivel internațional anul acesta și primul român care are o poziție în board.

Anca Ștefan s-a alăturat L'Oréal în urmă cu patru ani, după o perioadă lungă de timp în care a lucrat în agenție (în grupul Leo Burnett). 

Anca Ștefan:

„Ce urmează reprezintă, în linii mari, ajustarea strategiei de digital globale, extrem de coerentă de la o țară la alta, la o piață de aproape zece ori mai mare. Diferența majoră și, implicit, o provocare extraordinară pentru mine este dată de faptul că, după zece ani de online în Romania, merg să îmi desfășor activitatea pe o piață unde monopolul Google-Facebook nu există și unde media online este fragmentată între mai mulți jucători. Iar acest lucru îl văd ca pe o provocare de a depăși mindsetul în care eram obișnuită să activez. Autoprovocarea este un must have în lumea VUCA a generației noastre (dominată de volatilitate, incertitudine, complexitate și ambiguitate).”

În calitate de Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, Anca a condus transformarea digitală a companiei și a creat primul departament de experți în digital, dovedindu-și capacitățile de lider.

În acești patru ani, ea a colaborat cu toate diviziile și a coordonat prezența în digital a mai multor branduri din cadrul companiei precum: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, L'Oréal Professionnel, Kiehl’s.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu