Skip to main content

Ce mai reclamă lumea la CNA. „Să bombonească toată lumea”, pe masa CNA. La fel și „neabonamentul” Telekom.

 
Ce mai reclamă lumea la CNA. „Să bombonească toată lumea”, pe masa CNA. La fel și „neabonamentul” Telekom.

Două clipuri publicitare pentru Telekom și Kinder Schoko Bons au fost reclamate la CNA pentru că folosesc cuvinte inventate, pentru „neabonament”, „necontract” sau „să bombonească”. 

Telespectatorul nemulțumit spune în petiția primită la CNA că se folosesc cuvinte „al căror sens nu se regasesc in dictionarul limbii romane(DEX sau oricare altul)”.

Publicitate

Ambele cazuri au fost monitorizate și discutate de forul audiovizual însă nu a fost găsită nicio încălcare. 

Un punct de vedere a venit și din partea Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), organism care are rol consultativ în relația cu CNA, potrivit căruia:

„S-a constatat că atât formularea Telekom cât și cea folosită de Ferrero (care comercializează Kinder - n.r.) sunt niște creații, niște jocuri de cuvinte și s-a considerat că nu încalcă legislația.”

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Oai atunci sa-i *** tot poporul pe aia de la agentia de publicitate ca doar *** e in capul lor cand scot asemenea reclame puerile si penibile.
    Cred ca nu incalc nici o lege sau regula (nici cele de bun-simț) deoarece acele cuvinte suspecte nu există in dicționare. Așa că sper să fie publicat comentariul :)
  • Ferrero imbolnaveste Romania de diabet
    brandul kinder e zahar invelit in cacao ieftina si ambalaj multicolor

Trimite un comentariu