Skip to main content

PROIECT SPECIAL. La bar sau la Cabral? Cum a fost adaptat local un concept global. Episodul Home Bar la Cabral. Studiu de caz

 
PROIECT SPECIAL. La bar sau la Cabral? Cum a fost adaptat local un concept global. Episodul Home Bar la Cabral. Studiu de caz

STUDIU DE CAZ. Fotbal, bere și vedete. Cum a ajuns livingul lui Cabral un bar în toată regula? De ce un bar la tine acasă, un "Home Bar"?

O campanie românească - Home Bars, însă care a pornit de la un concept global al Heineken - Share Unmissable Moments. Și a inclus mai multe componente, cu vedeta TV Cabral și fotbalistul Ciprian Marica principali vectori de imagine.

Publicitate

Detalii, în continuare:

La bar sau la Cabral?

Casa lui Cabral a fost transformată în Bar pentru o seară, o seară în care a avut, pe ecran, meciul Manchester United - Barcelona, iar în living, pe Marica ("partenerul" lui de campanie), Vlad Petreanu, Cătălin Striblea, Nicolai Tand, Răzvan Fodor, Corina Caragea și mulți alții.

A fost doar o parte campaniei, din care Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, mai multe detalii.

Ce a cuprins campania? Cum a început? Cum s-au "duelat" în postări Cabral și Marica? Ce engagement au obținut, cu postările lor?

Un studiu de caz susținut de Heineken.

1. Ideea:

Share Unmissable Moments este conceptul global al campaniei Heineken. Un concept de la care a pornit ideea campaniei din România: Home Bars.

Anca Mușat, director marketing Heineken România, explică:

„Fiecare meci din UEFA Champions League este special. Și cum poți să te asiguri că nu pierzi nici un moment? Poți avea parte de o experiență de meci memorabilă cu Heineken®, în casa ta, cu toți prietenii, având bere rece și acces la un loc VIP de care să nu se atingă nimeni?

Așa a apărut ideea de Home Bars. Am început cu Cabral Ibacka și Ciprian Marica.

Am transformat deja living-ul lui Cabral într-un adevărat Home Bar, urmând să îl transformăm și pe-al lui Marica.

Am lansat o provocare și pentru consumatori printr-un concurs în digital."

2. Cabral și Marica, "schimb de pase" în social media

Unde vezi mai bine un meci de fotbal, acasă sau într-un bar? Aceasta-i întrebarea! Întrebarea de la care a pornit schimbul de pase dintre Cabral și Marica.

Cabral a aruncat mănușa:

"Vin sferturile UEFA Champions League, da' eu m-am pregătit: am consilier pe probleme fotbalistice avansate, Ciprian Marica, nu-i stres.✊

Aseară mă gândeam care este locul ideal de văzut meciul, acasă sau într-un bar... că acasă-i confortabil, televizorul tău, berea ta.
Mai poți s-aduci doi, trei prieteni, depinde de cât de mare-i canapeaua.

Postarea lui Cabral a strâns, pe Facebook și Instagram, 79 de comentarii, 12 shares și peste 3.300 de reacții.

Marica a "întors pasa", printr-o postare cu 43 de comentarii și 1956 de reacții pe Facebook:

Mi-a pasat prietenul Cabral o întrebare: unde-i mai bine de văzut un meci de neratat din UCL? Eu zic că într-un bar. Lume multă, atmosferă bună, Heineken pentru toată lumea.

În plus, când ești cu ceilalți alături, parcă nici nu ratezi niciun moment. Că simți când se apropie ceva interesant. Și știm toți sentimentul ăla, că bucuria se trăiește împreună. Păreri?

Schimbul de replici a continuat, prin alte câteva postări care au atras, de asemenea, zeci de comentarii și sute de reacții. (postările, la sfârșitul articolului).

Postări în care Cabral a anunțat: Fac un Home Bar!

3. Home-Bar la Cabral. În livingul lui Cabral

10 aprilie a fost seara în care sufrageria lui Cabral a fost transformată în Bar. Home-Bar.

Zeci de invitați au văzut meciul Manchester United - Barcelona în sufrageria prezentatorului de la Pro TV.

În livingul lui Cabral a fost amenajat un bar. Și un ecran uriaș. Zeci de invitați au urmărit partida.

Câteva nume:

  • Ciprian Marica
  • Corina Caragea
  • Radu Valcan
  • Nicolai Tand
  • Cătălin Striblea
  • Răzvan Fodor

Anca Mușat, Heineken:

"Simplu și pe scurt: un Home Bar este un mix memorabil de fotbal, locuri VIP, gustul berii reci pe care o ai la îndemână pe parcursul întregului meci, energia și entuziasmul prietenilor, compania unui barman profesionist Heineken®, multă dispoziție bună și totul fără aglomerație, cozi, rezervare sau situații neașteptate care te pot împiedica să te bucuri de momentele importante ale meciului.

Am creat acest loc în care Heineken® ajută consumatorii să trăiască experiența UEFA Champions League la cote maxime, în confortul casei lor. Pentru ca aceștia să nu piardă nicio fază din spectacolul de neratat."

4. Ce urmează?

Home-Bar la Ciprian Marica. Detalii, în episodul următor al studiului de caz Home-Bar Heineken.

Consumatorii se pot înscrie pentru propriul lor Homebar pe site-ul campaniei: www.homebars.ro

 

VIDEO. Home-Bar la Cabral:

Schimbul de pase Cabral - Marica: 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu