Skip to main content

Agenţia Mullen România semnează noua reclamă pentru berea Bucegi

 
Agenţia Mullen România semnează noua reclamă pentru berea Bucegi

Brandul de bere Bucegi are o nouă reclamă: spotul De-al casei, realizat de agenția Mullen România. 

Agenția Mullen România se va ocupa pentru următorii de trei ani de comunicarea, creația și serviiciile de strategie pentru brandul Bucegi. 

Publicitate

Campania a fost lansată la începutul lunii aprilie printr-un spot TV, materiale online și la punctele de vânzare. 

  • Echipa Mullen este formată din: Mihai Costache și Silviu Antohe (Group Creative Directors), George Bucurescu (Copywriter), Alexandra Jitărel (Copywriter), Mihai Stoica (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Ioana Gheorghiță (Brand Strategist), Mădălina Marica (Group Account Director), Daniel Enache (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).
  • Echipa Heineken este formată din: Anca Mușat (Director Marketing), Mihai Păduraru (Group Brand Manager Golden Brau și Bucegi), Sonia Duță (Brand Manager).

Mihai Păduraru, group brand manager Bucegi:

„Pentru noi, românii, acasă e mai mult decât e un loc. Acasă e o senzație, un punct de sprijin și de echilibru într-o lume în continuă schimbare.

Acasă e locul unde suntem înconjurați de familie și de prietenii apropiați, unde știm mereu cum merg lucrurile și unde ne bucurăm de berea noastră. Bucegi, berea cu gust cinstit, pe inima românilor, îi cinstește prin noua direcție creativă pe românii care sunt “de-ai casei” fie că sunt acasă, la prieteni sau în barul lor preferat.”

Spotul TV - „Bucegi de-al casei!”

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu