
AUDIENȚE. Doar Pro TV a avut audiențe mai mari decât meciul istoric de aseară, din semifinala UEFA Champions League. Un meci în care Liverpool a învins Barcelona cu 4-0 și s-a calificat în finală, după 3-0 pentru catalani în tur.
Câți români s-au meciul dat de Digisport, de Look Plus și de Telekom Sport 1?
Audiența cumulată a celor trei posturi TV, cu meciul de fotbal a fost imediat sub Pro TV (care avea pe interval Ferma și apoi Știrile), dar peste Antena 1 (Chefi la cuțite) și peste Kanal D (cu serialul turcesc Prețul fericirii pe cea mai mare parte a intervalului partidei de fotbal).
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele obținute de meciul Liverpool - Barcelona, din 7 mai (scor 4 - 0):
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 950.000 de români s-au uitat în fiecare minut la meciul Liverpool - Barcelona. Cei mai mulți (aproape 600.000) erau pe DigiSport, iar 200.000 se uitau la meci pe Look Plus. Pe Telekom Sport erau 150.000 de români.
Pro TV a fost singurul post cu cifre peste meciul de fotbal: aproape 1,2 milioane, cu Ferma și cu Știrile nopții.
URBAN. Peste 600.000 telespectatori de la orașe au urmărit semifinala de la Liverpool. Dintre ei, 450.000 erau pe Digi Sport (post care s-a clasat pe locul al doilea pe interval), în timp ce Look Plus ținea în fața televizoarelor aproape 100.000 de persoane din mediul urban.
Pe Telekom Sport 1, 70.000 de telespectatori de la orașe se uitau la meci.
Pe intervalul partidei, cel mai vizionat post TV a fost Pro TV, cu 550.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Câți tineri a avut meciul? O medie de aproape 280.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru partida de fotbal Liverpool - Barcelona. Peste 200.000 pe Digisport, 40.000 pentru Look Plus și Telekom Sport 1
Pe publicul tânăr, pe intervalul partidei de fotbal, Pro TV a numărat aproape 300.000 de telespectatori.
Audienta posturilor TV marți, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.170.000 | 6.6 | 17.6 |
2 | Antena 1 | 730.000 | 4.1 | 11 |
3 | Kanal D | 724.000 | 4.1 | 10.9 |
4 | DigiSport 1 | 587.000 | 3.3 | 8.8 |
5 | Antena 3 | 354.000 | 2.0 | 5.3 |
6 | Romania TV | 296.000 | 1.7 | 4.4 |
7 | Prima TV | 225.000 | 1.3 | 3.4 |
8 | National TV | 223.000 | 1.3 | 3.4 |
9 | Look Plus | 210.000 | 1.2 | 3.2 |
10 | Pro Cinema | 148.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Telekom Sport 1 | 146.000 | 0.8 | 2.2 |
12 | Antena Stars | 119.000 | 0.7 | 1.8 |
13 | Pro 2 | 107.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | TVR 1 | 99.000 | 0.6 | 1.5 |
15 | Film Cafe | 98.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | Realitatea TV | 96.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | TNT | 94.000 | 0.5 | 1.4 |
18 | B1TV | 93.000 | 0.5 | 1.4 |
19 | ETNO | 73.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Digi 24 | 63.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 554.000 | 5.8 | 15.3 |
2 | DigiSport 1 | 448.000 | 4.7 | 12.4 |
3 | Antena 1 | 423.000 | 4.4 | 11.7 |
4 | Kanal D | 358.000 | 3.7 | 9.9 |
5 | Antena 3 | 228.000 | 2.4 | 6.3 |
6 | Romania TV | 172.000 | 1.8 | 4.8 |
7 | Prima TV | 98.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | Look Plus | 96.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | National TV | 93.000 | 1.0 | 2.6 |
10 | Telekom Sport 1 | 73.000 | 0.8 | 2 |
11 | Pro Cinema | 64.000 | 0.7 | 1.8 |
12 | Realitatea TV | 63.000 | 0.7 | 1.7 |
13 | TNT | 62.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | Antena Stars | 59.000 | 0.6 | 1.6 |
15 | Film Cafe | 51.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Pro 2 | 50.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | TVR 1 | 48.000 | 0.5 | 1.3 |
18 | B1TV | 45.000 | 0.5 | 1.2 |
19 | Digi 24 | 39.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Happy Channel | 37.000 | 0.4 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marți, 7 mai, pe intervalul Liverpool - Barcelona (21.55-24.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 295.000 | 6.9 | 21.3 |
2 | Antena 1 | 206.000 | 4.8 | 14.8 |
3 | DigiSport 1 | 206.000 | 4.8 | 14.8 |
4 | Kanal D | 117.000 | 2.7 | 8.4 |
5 | Antena 3 | 44.000 | 1.0 | 3.2 |
6 | TNT | 41.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Look Plus | 39.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | Telekom Sport 1 | 37.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | National TV | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Pro Cinema | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
11 | Prima TV | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
12 | Pro 2 | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
13 | Film Cafe | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Happy Channel | 16.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | B1TV | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
17 | Comedy Central | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Discovery | 11.000 | 0.3 | 0.8 |
19 | TVR 1 | 11.000 | 0.2 | 0.8 |
20 | Paramount | 11.000 | 0.2 | 0.8 |
Comentarii
Nu se mai inscriu concurenti noi sau ce ?