Skip to main content

AUDIENȚE. Vlad, episodul 11, una dintre cele mai mari audiențe de până acum. Cum a stat Insula iubirii?

 
AUDIENȚE. Vlad, episodul 11, una dintre cele mai mari audiențe de până acum. Cum a stat Insula iubirii?

AUDIENȚE. Serialul Vlad, care se apropie de finalul sezonului, a atins, la episodul 11, unele dintre cele mai mari audiențe de până acum.

La serialul de pe Pro TV s-au uitat aproape 1,8 milioane de români în fiecare minut, o audiență de două ori mai mare decât cea a următoarelor posturi: Kanal D (serialul turcesc Prețul fericirii) și Antena 1 (cu Insula iubirii). Doar episodul din 22 aprilie a avut o audiență mai mare, dar nu cu mult (1,82 milioane).

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiența posturilor TV pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.20), interval pe care s-a intersectat cu Insula iubirii (Antena 1) și cu Prețul fericirii (Kanal D).

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 1,8 milioane de români erau, în fiecare minut, pe episodul 11 al serialului Vlad, producție realizată de Pro TV după licența serialului turcesc Ezel.

Pe intervalul Vlad, Kanal D s-a apropiat de un milion de telespectatori pe post, la serialul Prețul fericirii.

Insula iubirii, de pe Antena 1, a numărat 780.000 de telespectatori pe intervalul Vlad.

Producția de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătate de oră față de Vlad (la 20.00) și s-a terminat o jumătate de oră mai târziu (la 23.00). Audiența show-ului s-a menținut la un nivel apropiat. 

URBAN. O medie de aproape 900.000 de telespectatori de la orașe pentru serialul Vlad. Au urmat, în top, la distanță, Kanal D (520.000 de persoane) și Insula Iubirii, de pe Antena 1 (475.000).

COMERCIAL. Serialul Vlad s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori tineri, din segmentul de vârstă 18-49 de ani.

Pe acest segment, Insula iubirii (locul al doilea) a stat mult mai bine decât Kanal D. A avut o audiență de 300.000 de telespectatori, e două ori mai mult decât serialul turcesc de pe Kanal D.

Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecție Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.793.000 10.1 20.4
2 Kanal D 991.000 5.6 11.2
3 Antena 1 773.000 4.4 8.8
4 Antena 3 449.000 2.5 5.1
5 Prima TV 405.000 2.3 4.6
6 Romania TV 388.000 2.2 4.4
7 DigiSport 1 375.000 2.1 4.3
8 Happy Channel 329.000 1.9 3.7
9 National TV 302.000 1.7 3.4
10 Pro 2 282.000 1.6 3.2
11 Antena Stars 229.000 1.3 2.6
12 ETNO 198.000 1.1 2.2
13 Look Plus 176.000 1.0 2
14 Pro Cinema 155.000 0.9 1.8
15 TVR 1 148.000 0.8 1.7
16 Realitatea TV 118.000 0.7 1.3
17 TVR 2 106.000 0.6 1.2
18 B1TV 98.000 0.6 1.1
19 Digi 24 86.000 0.5 1
20 Nickelodeon 73.000 0.4 0.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecție Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 894.000 9.3 18.9
2 Kanal D 519.000 5.4 11
3 Antena 1 474.000 4.9 10
4 DigiSport 1 258.000 2.7 5.5
5 Antena 3 258.000 2.7 5.5
6 Romania TV 232.000 2.4 4.9
7 Happy Channel 210.000 2.2 4.4
8 Prima TV 186.000 1.9 3.9
9 National TV 133.000 1.4 2.8
10 Pro 2 127.000 1.3 2.7
11 Antena Stars 99.000 1.0 2.1
12 Look Plus 88.000 0.9 1.9
13 Digi 24 69.000 0.7 1.5
14 Realitatea TV 63.000 0.7 1.3
15 TVR 2 60.000 0.6 1.3
16 ETNO 59.000 0.6 1.3
17 TVR 1 56.000 0.6 1.2
18 Pro Cinema 56.000 0.6 1.2
19 B1TV 55.000 0.6 1.2
20 Paramount 46.000 0.5 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 mai, pe intervalul de intersecție Vlad - Insula iubirii (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 474.000 11.1 26
2 Antena 1 302.000 7.0 16.6
3 Kanal D 159.000 3.7 8.7
4 DigiSport 1 91.000 2.1 5
5 Happy Channel 74.000 1.7 4.1
6 Prima TV 69.000 1.6 3.8
7 Look Plus 48.000 1.1 2.6
8 Romania TV 38.000 0.9 2.1
9 National TV 38.000 0.9 2.1
10 Antena 3 38.000 0.9 2.1
11 Pro 2 36.000 0.8 2
12 Pro Cinema 35.000 0.8 1.9
13 Paramount 22.000 0.5 1.2
14 Realitatea TV 16.000 0.4 0.9
15 TVR 1 16.000 0.4 0.9
16 Digi 24 15.000 0.4 0.8
17 AXN 15.000 0.3 0.8
18 Antena Stars 13.000 0.3 0.7
19 Diva 13.000 0.3 0.7
20 Nick JR 13.000 0.3 0.7
 


VEZI audiența TUTOROR episoadelor din serialul VLAD, aici


Citește și: FOTO. Serialele Vlad și Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licența serialului turcesc?

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Pe Antena 1 a început un serial turcesc:"Fetița mea". Peste două, trei săptămâni sigur îl vor difuza pe Happy Channel.
  • Îmi plac actorii foarte mult și acțiunea te ține în suspans. A trecut ceva vreme de când nu am văzut un serial fain.
  • "Insula iubirii are o crestere consistenta pe publicul comercial fata de saptamana trecuta!"

    Dar tot mai putin fata de debutul emisiunii, acum doua saptamani. Nu "Razvan Putina R" ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-insula-iubirii-2019-prima-editie
  • Insula iubirii are o crestere consistenta pe publicul comercial fata de saptamana trecuta! Cat despre "Vlad" are audiente destul de bune ! Poate joi postati si audientele de miercuri pe intervalul "Fructul Oprit" !
  • Audientele bune obtinute de Vlad vor incuraja televiziunile sa investeasca mai mult in seriale in anii urmatori. @moisa marius, Parerea ta nu conteaza. Telespectatorii vor sa vada seriale in limba romana cu actori romani. Ezel difuzat in limba turca a avut audiente foarte mici la Kanald.
  • Valentin doar lunea si martea iese Happy pe primul loc in rest nu se vede postul tau preferat . Livia piloasa treci pe tvr si critica daca te crezi atat de desteapta,
  • E bine ca "Insula Iubirii" a coborat pe comercial fata de debutul emisiunii.

    Serios "Valentin" ? Pai si "Happy Channel" ce a facut vineri si duminica ? De nu a prins top 20 pe nici un target ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/05/audiente-romanii-au-talent-3-mai
    https://www.paginademedia.ro/2019/05/audiente-finala-canta-acum-cu-mine
  • Ce mă bucură pe mine este că Happy Channel a întrecut PRO 2 și sunt convins că dacă apare O grămadă de caramele va fi în primele 3 posturi Happy Channel !
  • Cea mai mare audienta de pe Pro in anul anterior a avut-o filmul Six Bullets, cu van Damme, o productie de toata jena, realizata in Romania. Asta spune tot despre publicul pro, la brat cu cel al antenelor! Pacat ca aceasta tara e locuita.
  • A cam dato in bara Antenuta cu Insula depravatilor.
    Cred ca publicul lor tinta s-a cam saturat de destrabalare.
  • Un serial exceptional de bine realizat.
    In vremuri in care avem acces atat de facil la cele mai bune seriale din lume, Netflix, HBO, etc., publicul roman si-a format noi asteptari. Fructul Oprit a scazut in calitate extrem de mult, si a devenit aproape o parodie; acest lucru se simte si in audiente dar mai ales in comentariile publicului pe internet. Sa speram ca 'Vlad' este o lectie pentru concurenta, care va depune mai mult efort in produsele lor.

Trimite un comentariu