Skip to main content

FOTO. Branduri care au spus „Hai la vot”. Coca-Cola: Opțiunile există. Guerrilla a dat #leapșaroz

 
FOTO. Branduri care au spus „Hai la vot”. Coca-Cola: Opțiunile există. Guerrilla a dat #leapșaroz

„Hai la vot”. Într-un demers fără precedent, zeci de branduri au lansat online (unele și pe TV) îndemnuri la vot. De la branduri comerciale, la instituții media, și chiar magazine ori restaurante care au pus la bătaie reduceri pentru cei care votează, toți au spus: Hai la vot!

Paginademedia.ro prezintă o mică parte a celor care și-au îndemnat fanii să meargă la vot. 

Publicitate

Un mesaj simplu, de impact vine de la compania de la Coca-Cola. Compania de băuturi carbogazoase a lansat pe pagina sa de Facebook un mesaj în care nici măcar nu a folosit cuvântul vot: „Opțiunile există. Important e să alegi. #duminică”. Mesajul este însoțit și de patru dintre brandurile din portofoliu: Coca-Cola, Fanta, Sprite și Schweppes. 

Și Pepsi s-a alăturat demersului și a făcut „cinste” mai multor personalități doze de suc și mesajul „Pentru cei care nu stau acasă duminica aceasta”. 

După ce Pro TV și Europa Fm au avut campania Yes la vot, Guerrilla a dat #leapsaroz #demerslavot. „Acest cover photo treabuia să fie despre noi. Însă e despre Mergi la vot”, au scris cei de la Guerrilla pe Facebook. Leapșa a mers mai departe spre alte branduri, agenții sau influenceri.  

Nici Digi Fm nu s-a lăsat mai prejos. Postul de radio a lansat trei spoturi în online (le găsiți mai jos), în care creatorii și-au închipuit cum ar fi arătat Olimpiada de la Montreal, dacă Nadia Comăneci nu s-ar fi prezentat la probele de gimnastică, unde românca a făcut istorie. 

Sau cum ar fi fost dacă Simona Halep nu s-ar fi prezentat, în 2018, la finala Roland Garros, unde românca a ieșit câștigătoare. 

Transilvania Film Festival și-a legat aniversarea (face anul acesta 18 ani) de vot. A lansat pe pagina de Facebook un clip video, în care tineri, care au făcut la rândul lor 18 ani, au primit, simbolic, o ștampilă pentru a-și exercita pentru prima dată dreptul la vot.    

Librăriile Cărturești oferă reduceri la cărți celor care fac dovada că au mers, pe 26 mai, să voteze. Anunțul a fost făcut pe pagina lor de Facebook, prin coperta unui roman celebru: Marile Speranțe de Charles Dickens.  

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Si radioZU face azi eveniment cu bani de la PSD.tot pt alegeri. La Galați e FOrza ZU. Inainte de alegeri ca sa stie poporu cine le da muzica in oras.Programat intenționat asa. Banii ajung la Voiculescu si artiștii urca pe scena ca sa isi faca partidul imagine. Multi artiști,nu doar Bittman.Complicitate jenanta. Ne-am obișnuit ca ZU sa trăiască din bani publici ca in București Firea le tot da bani pe evenimente. Nu cred ca a refuzat vreun artist sa participe. ForzaZU,ForzaPSD.
  • Oare de ce sunt scarbiti pesedistii daca se doreste ca romanii sa iasa in numar cat mai mare la vot? Intreb pentru un prieten :-D Punct. :-)

Trimite un comentariu