Skip to main content

Culisele unor campanii de succes, la Ziua Publicității

 
Culisele unor campanii de succes, la Ziua Publicității

A cincea ediție a Zilei Publicității intră în culisele unor campanii românești de succes din online și offline. La evenimentul care va avea loc pe 30 mai vor urca pe scena de la Cinema Elvire Popesco specialiști din agenții precum Jazz, Leo Burnett sau McCann, dar și de la clienți precum Telekom și KFC. 

Această ediție își propune să culeagă și să dea mai departe idei de succes, să înțeleagă modul în care s-au născut și s-au dezvoltat cele mai bune campanii, evenimente şi platforme media la care ne raportăm astăzi, oferind o viziune de culise, spun organizatorii evenimentului.

Publicitate

Prezentăm în continuare agențiile care vor urca pe scenă și programul evenimentului. 

ECHIPA JAZZ COMMUNICATION

Ascultăm insight-uri de la Jazz Communication prin Andreea Ghenoiu (Creative Director) și Alecsandra Roman (Head of Planning) despre Magia din spatele Magicului. Acestea vor împărtăşi lucruri mai puțin cunoscute despre una dintre cele mai de impact campanii din România: #împreunăpentrumagichome.

De la o prezentare în ppt. s-a ajuns la o campanie care a spart toate bulele și a adus românii împreună. Campania a câștigat un leu de argint la Cannes şi Grand Effie în 2018. De asemenea, Jazz este prima agenție independentă care a obținut un leu de aur la Cannes cu proiectul Oprește Barbaria, Salvează Ciocârlia, care a schimbat legea vânătorii, cu 0 buget.

ECHIPA LEO BURNETT ROMÂNIA & TELEKOM ROMÂNIA

Din culisele mix-urilor fericite între client și agenție, vin să vorbească Victor Stroe (Associate Director & Head of Strategy @Leo Burnett) și Ruxandra Rău (Director Brand & Communication Strategy, @Telekom).

Descoperim prin poveștile lor cum construim și ne aliniem unii altora într-o industrie în care sinergiile corecte pot conduce la cele mai frumoase și eficiente campanii, deconstruind o serie de proiecte de succes definitorii pentru creșterea brand-ului.

ECHIPA KFC ROMÂNIA & MRM // MCCANN ROMÂNIA

Echipele KFC & MRM//McCANN se alătură discuției despre echipe de lucru și proiecte de succes, oferind un exemplu în care digitalul și producția răspund unor insight-uri reale, prezente și atent documentate.

Tina Crețu și Gina Zgubea (Senior Digital Marketing Managers @KFC), împreună cu reprezentanți ai MRM, vorbesc despre cum au reușit să deschidă un dialog despre fenomenul online-offline prin cele două seriale lansate pe platforma KFC Social Entertainment: Social Me & RANDOM.

Programul zilei de 30 mai:

• 9:00 – 10:00 Registration & Networking
• 10:00 – 11:00 Panel Talk 1
• 11:00 – 12:00 Panel Talk 2
• 12:00 – 12:30 Lunch Break
• 12:30 – 13:15 Panel Talk 3
• 13:15 – 14:00 Panel Talk 4
• 14:00 – 15:00 Networking

Facebook Event 

Înregistrările se fac AICI 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu