Skip to main content

DATABASE. Campanie made in România, distribuită internaţional. Hogarth România a realizat campania globală dedicată zilei internaţionale a iubitorilor de biciclete

 
Echipa Hogarth România
Echipa Hogarth România

Aflat la cea de a doua ediţie, World Bicycle Day este un eveniment organizat de World Cycling Alliance, reprezentat în România prin Asociaţia Green Revolution. În acest an, ziua internationala a iubitorilor de biciclete se sărbătoreşte pe 3 iunie, iar campania globală de comunicare a fost realizată cu sprijinul echipei Hogarth România, parte din Grupul WPP.

Publicitate

Campania de comunicare vorbeşte despre bucuria simplă a mersului pe bicicletă, un sentiment care leagă oameni din întreaga lume într-o comunitate care creşte semnificativ, de la an la an. Mediile de comunicare sunt integrate, atât online (site-urile şi canalele social media ale World Cycling Alliance şi ale partenerilor), cât şi offline (evenimente locale, materiale promoţionale şi spoturi radio).

În Bucureşti, evenimentul principal care susţine comunicarea acestei mişcări va avea loc duminică, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herăstrau.

“Oricine ne face o vizită la sediu poate vedea o frumoasă parcare de biciclete. Nici că se putea o întâlnire mai potrivită. Ne simţitm onoraţi să facem parte din această mişcare şi am fost foarte bucuroşi că World Cycling Alliance ne-a oferit şansa de a colabora pentru această campanie. Sperăm la cât mai multe ediţii şi la o creştere semnificativă a comunităţii iubitorilor de biciclete şi în România”, spune Anamaria Nicoda, Creative Director Hogarth România.

În România, mersul pe bicicletă ca mijloc de transport alternativ este promovat activ de 10 ani de Asociaţia Green Revolution, prin proiecte precum Ivelo. Conform datelor Asociaţiei, peste 1,7 milioane de beneficiari unici ai Ivelo au spus “da” bicicletei până în acest moment.

“Misiunea noastră este să promovăm mersul pe bicicletă, ca mijloc de transport în beneficiul populaţiei din întreaga lume, şi să promovăm bicicleta ca un simbol global unificator, accesibil tuturor. Suntem mândri că Hogarth România a acceptat să ne susţină în acest demers şi au conceput întreaga campanie mondială, astfel încât orice iubitor al mersului pe bicicletă să poată comunica şi promova această mişcare”, spune Raluca Fiser, Preşedintele World Cycling Alliance şi Green Revolution.


Despre Hogarth România

Hogarth România a fost înfiinţată în urmă cu 8 ani şi face parte din Hogarth Worldwide, liderul mondial de Creative Production. Biroul din România a fost desemnat, în urmă, cu 3 ani centru de excelenţă la nivel mondial. Hogarth asigură servicii la cele mai înalte standarde, oferind content de publicitate şi marketing pentru clienţi internaţionali, indiferent de mediul de comunicare. Expertiza în producţie publicitară asigură produse şi servicii de înaltă calitate şi soluţii inteligente pentru orice nevoie de comunicare, venită din diverse colţuri al lumii. Operaţiunile Hogarth în România sunt conduse de Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România şi Hogarth România.


Despre World Bicycle Day

Prima ediţie World Bicycle Day a avut loc în 2018 şi a fost organizată de World Cycling Alliance. Iniţiativa a fost recunoscută de Naţiunile Unite şi s-a decis ca fiecare stat membru să aibă libertatea de a o sărbatori conform specificului local. Această iniţiativă încurajează statele membre să acorde o atenţie sporită folosirii bicicletei în strategiile lor de dezvoltare. De asemenea, scopul acestei iniţiative este de a promova mersul pe bicicletă ca o alternativă realistă de mijloc de transport, cu beneficii atât pentru starea de bine a populaţiei, cât şi pentru calitatea aerului în marile oraşe şi pentru accesul la educaţie în zonele defavorizate.

Ce este Paginademedia Database:

Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.

În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.

Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus