Skip to main content

McCann România, primele două premii la Cannes Lions 2019: argint pentru campania Regina Maria şi bronz pentru „vloggerii” din Tecşeşti

 
Agenţia McCann Bucureşti a luat bronzul la Cannes Lions pentru campania Tecşeşti Vlogs
Agenţia McCann Bucureşti a luat bronzul la Cannes Lions pentru campania Tecşeşti Vlogs

Grupul McCann a atras, aseară, primele două premii la festivalul Cannes Lions, cel mai important eveniment ce premiază creaţia publicitară. Este vorba despre argint, în categoria PR, pentru campania „Internet vs. Rezidenţiat” şi bronz, în secţiunea Social&Influencers pentru „Tecşeşti Vlogs”.

Publicitate

Despre cele două campanii:

Argintul a mers către campania „Internet vs rezidenţiat”, semnată de McCann Worldgrup şi McCann PR:

„Internet’s Residency Exam” (Internet vs. Rezidenţiat), desfăşurată în noiembrie-decembrie 2018 şi aprilie 2019, a fost o campanie de educare pentru a arăta că pregătirea şi experienţa unui medic nu pot, sub nicio formă, să fie egalate de o căutare pe internet. Astfel, în ziua în care s-a dat examenul de Rezidenţiat, un jurnalist Vice (campania a fost realizată în parteneriat cu Vice), fără experienţă în zona medicală, a încercat să dea acelaşi examen, exclusiv cu ajutorul căutărilor pe internet.

Rezultatul a fost: doar 36 de raspunsuri din 200 au fost corecte, chiar şi cu ajutorul căutărilor pe Internet.

Campania continuat şi anul acesta, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătăţii, când, oameni obişnuiţi au putut să dea un „mini-examen de Rezidenţiat”, online, pe site-ul reginamaria.ro.

„Am abordat cu îndrăzneală – unii nu s-au ferit să o numească nebunie – o idee care nu putea fi decât radicală. E nevoie de incisivitate pentru a schimba un comportament, iar acum am primit confirmarea că Dr. Google nu locuieşte doar în România.”, spune Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup România.

Bronzul a fost atras, în secţiunea Social&Influencers de campania „Tecşeşti Vlogs”, o campanie semnată de McCann Bucureşti pentru lactatele Albalact. Concret, locuitorii Tecşeştiului, un cătun cu 23 de locuitori din munţii Apuseni, au devenit vloggeri şi povestesc în clipuri video despre tradiţiile şi obiceiurile din zonă. Detalii despre campanie, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus