Skip to main content

NUMIRE. Alexandra Iordăchescu preia o nouă funcție în Starcom România

 
NUMIRE. Alexandra Iordăchescu preia o nouă funcție în Starcom România
Alexandra Iordăchescu

Avansare. Agenția de media Starcom România are din această lună un nou Brand Lead la Starcom România. Este vorba despre Alexandra Iordăchescu, care până recent  a condus departamentul de Digital Media al Starcom România, supervizând proiectele de digital media ale tuturor clienților agenției.

Alexandra a preluat poziția de Brand Lead al Starcom Media ca urmare a promovării Alexandrei Dimitriu în poziția de Chief Media Officer al Publicis Groupe România, anunță compania.

Publicitate

De-a lungul unei cariere care a început acum 11 ani, Alexandra a ocupat poziții în toate departamentele unei agenții de media, de la TV Planning la Digital Planning, Account Management sau, recent, Communications Planning, Digital Strategy și Business Development.

În ultimii ani, ea a coordonat departamentul de Digital Media al Starcom România, unde, alături de echipa ei, a implementat proiecte pentru clienți precum Heineken, Ferrero, Strauss, Hochland, P&G sau Rewe.

Alexandra Iordăchescu:

„Am crescut împreună cu Starcom și sunt încântată să pot să continui această călătorie extraodinară alături de “Human Experience Company”! Alături de colegii mei am acceptat și am îndeplinit multe provocări care m-au ajutat să învăț, să evoluez și mi-au dat o perspectivă aproape completă a unei agenții de media. Acum vine, cred, cea mai importantă dintre provocări și sunt emoționată și bucuroasă că mi s-a dat această șansă.

Sunt convinsă că, împreună cu echipa minunată pe care o am alături, vom realiza proiecte de succes marca Starcom, care vor crea experiențe memorabile pentru consumatori, dar vor contribui și la succesul de business al clienților noștri.”

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu