Skip to main content

(P) De 1 Iunie, un Opel Grandland X s-a „lăsat” desenat cu carioci colorate

 
(P) De 1 Iunie, un Opel Grandland X s-a „lăsat” desenat cu carioci colorate

Pe 29 mai a avut loc la Caro Hotel, în București, OK! VIP Kids Picnic, o petrecere pentru copii organizată de OK! Magazine în colaborare cu regia de vânzări publicitate eAD Interactive și unde sponsorul principal a fost Opel România. Anul acesta, eroul zilei a fost un Opel Grandland X care s-a lăsat colorat de zecile de copii prezenți la eveniment.

Publicitate

Grandland X este un partener minunat pentru viața de familie, iar Opel un brand auto care nu pierde nicio ocazie să fie în mijlocul copiilor, să se distreze împreună și să-i învețe prin joacă regulile unei călătorii pline de voie bună. Copiii sunt viitorul, iar Opel privește cu mare încredere către viitor.

La picnic au participat o serie de vedete împreună cu familiile lor, iar atmosfera a fost animată de Fetița Zurli, care i-a învățat pe copii să deseneze, să cânte, să danseze, dar le-a amintit și despre importanța siguranței rutiere. Mai multe poze de la eveniment pot fi găsite în albumul Facebook dedicat.

Evenimentul a fost punctul culminant al unui proiect special desfășurat pe www.okmagazine.ro/ziua-copilului care a combinat cu succes interacțiunea dintre mediul online și offline:

• Un concurs de desen dedicat copiilor, unde talentul lor la desen a fost aplaudat la „scenă deschisă”, sutele de desene înscrise în concurs fiind expuse pe o rețea de ecrane digitale gigant din centrul Bucureștiului, de peste 3,000 de mp.

• Un miniserial amuzant despre „siguranță și distracție în trafic”, dedicat copiilor, care o are ca protagonistă pe Fetița Zurli. Filmulețele pot fi vizualizate aici.

Mai multe detalii despre Opel Grandland X poți vedea aici.

Despre eAD Interactive

eAD este cea mai dinamică regie de publicitate din România și deținătorul drepturilor mass-media, inclusiv TV, pentru Liga Profesionistă de Fotbal, având o echipă de profesioniști conduși de dorința de a combina cele mai noi tehnologii online & outdoor cu noile tendințe de conținut.

Pe lângă rezultatele site-urilor din portofoliu de aproape 20 de milioane de vizitatori unici pe lună și aproape 90 de milioane de afișări pe lună, eAD se mândrește cu o divizie de dezvoltare (websites, mobile & games) și cu o echipă de creative marketing gata să genereze și să implementeze rapid proiecte dintre cele mai îndrăznețe.

Mai multe detalii despre oferta eAD Interactive sunt disponibile pe www.ead.ro

Despre OK! Magazine

Revista OK! este cea mai vândută revistă de celebrități din lume, fiind o licență cu peste 30 mil. cititori în fiecare lună. În România, este lider de piață, fiind cea mai vândută revistă glossy, cu peste 9.000 ex/ vândute o dată la două săptămâni și peste 30.000 cititori/ ediție, dintr-un tiraj de peste 15.000 exemplare. www.okmagazine.ro are o medie de 3 mil. afișări/lună și peste 650.000 unici. Revista OK! este singura revistă glossy cu peste 30% public masculin printre cititori.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu