
Brandul de bere Timișoreana a devenit sponsor oficial pentru Naționala de fotbal a României sub 21 de ani, antrenată de fostul internațional român Mirel Rădoi.
„Suntem bucuroși să putem anunța parteneriatul semnat cu Federația Română de Fotbal pentru susținerea reprezentativei U-21 a României, acești tineri minunați care reprezintă viitorul fotbalului românesc”, spune Dragoş Constantinescu, preşedinte Ursus Breweries.
Echipa Națională U-21 s-a calificat pentru prima dată, după 20 de ani, la Campionatul European de Fotbal din Italia și San Marino.
„Timișoreana a fost mereu aproape de fotbalul românesc, iar anul acesta a marcat încă 3 momente importante: continuarea ca Sponsor Oficial al Cupei României, lansarea campaniei „Pentru Fotbal Adevărat„ împreună cu Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț și implicarea ca Sponsor Oficial al Echipei Naționale U-21”, completează Constantinescu.
Timișoreana este sponsor oficial și pentru Cupa României. De menționat că acest parteneriat cu Federația Română de Fotbal a fost prelungit în luna martie.
„Iată că, după ce a devenit sponsor al Cupei României, Timișoreana își îndreaptă atenția și spre echipa națională U21 a României. Este o nouă dovadă că strategia comercială pe care ne-am asumat-o este un model pentru asigurarea suportului optim pentru performanță”, notează Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
Tot prima lună de primăvară Timișoreana a lansat o campanie dedicată „eroilor din fotbal”, cei care-l joacă cu pasiune și dedicare, pe stadion sau în spatele blocului. Foști jucători români de fotbal: Cristian Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț s-au alăturat atunci campaniei.
În ultimii ani, brandul de bere a avut o serie de campanii legate de fotbalul românesc și de Cupa României.
- „Meciul de Legendă” (Campaniile din 2010, 2014 și 2015)
- „Drumul Mingii” (2011)
- Prima Finală de „Cupa României” jucată pe „Arena Națională” (2012)
Citește și:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu