Skip to main content

Din Shanghai, înapoi în România. Mihai Gongu este noul Executive Creative Director al agenției Cheil | Centrade

 
Din Shanghai, înapoi în România. Mihai Gongu este noul Executive Creative Director al agenției Cheil | Centrade
Mihai Gongu

Creativul Mihai Gongu este noul Executive Creative Director Southeast Europe al Cheil | Centrade, agenție care este hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide.

Gongu revine astfel în România, după ce în ultimii ani a lucrat pentru agenții independente din Berlin și Shanghai. 

Publicitate

„În Cheil | Centrade, va conduce o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementate pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Portofoliul recent de clienți include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp”, anunță agenția.

Radu Florescu, CEO Cheil | Centrade South-East Europe:

„Mihai vine cu o experiență valoroasă pentru echipa noastră, atât în ceea ce privește munca de creație propriu-zisă, cât și abilitatea de a conduce ambițiile noastre de creație, dezvoltând parteneriate solide cu clienții și lucrând cu echipe internaționale, într-o industrie modelată astăzi de tehnologie.”

„Am încredere că acest know-how se integrează foarte bine în viziunea noastră despre viitor și că vom reuși împreună să generăm acel mix ideal dintre analiza de date și actul de creație, pentru a contura campanii strategice și de impact pentru clienții noștri”.

Mihai Gongu:

„Am avut șansa de a descoperi foarte multe în ultimii ani: culturi noi, tehnologii noi, platforme noi și profesioniști din toate colțurile lumii. Am învățat să cresc și să dezvolt oameni care aduc munca noastră la un alt nivel. Cred că România va deveni un exportator de strategie și creativitate și m-aș bucura să aplic tot ce am învățat în portofoliul de clienți ai agenției.” 

Carte de vizită Mihai Gongu

Gongu revine în țară după câțiva ani în agenții independente de pe două continente.

Începând cu 2017, a fost Directorul European de Creație în Jung von Matt/Spree din Berlin, unde a semnat campanii pentru BMW, premiate la Cannes și D&AD, cea mai recentă campanie globală MINI Clubman și Countryman John Cooper Works.

Din 2018 a fost ECD al TOMORROW Shanghai

El și-a început cariera în 2003 la Leo Burnett România unde a câștigat încă din primul an în industrie trofeul Campania Anului la Ad’Or.

S-a alăturat apoi echipei Graffiti BBDO, alături de care a obținut trofee de Agenția Anului atât la Effie Awards, cât și la Premiile ADC și a semnat prima campanie premiată cu Grand Prix la cele două festivaluri, pentru Pepsi.

În reţeaua BBDO, a avut roluri de coordonare regională: din biroul din Bucureşti pentru Whiskas şi Dacia, şi din biroul din Berlin pentru Allianz.

Înainte de a pleca în Germania, a condus departmentul de creaţie al GMP Advertising, semnând alături de echipa sa campanii pentru Gândul, Telekom, Timişoreana, Ciucaş, Coca-Cola, Volkswagen, OMV Petrom şi Rompetrol şi obţinând două trofee de Independent Agency of New Europe la Golden Drum, primul PR Grand Prix românesc la Eurobest şi locul șapte în Global Effie Index pentru agenţii independente.

A făcut parte din numeroase jurii ale festivalurilor de eficienţă şi creaţie precum Effie, Eurobest, ADC Europe, New York Festivals, Ad Stars KIAF, Intercontinental Cup, AutoVision Awards, WINA şi Golden Drum, la ultimele două din postura de Președinte al Juriului. De asemenea, s-a implicat în pregătirea tinerelor generații de creativi, fiind profesor de Integrated Advertising în cadrul Miami Ad School Berlin, calitate în care a obţinut şi un trofeu D&AD New Blood Pencil, şi profesor la Şcoala ADC şi Cannes Lions Academy.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu