Skip to main content

Alex Coteț, de la Sector 7, în noua campanie interactivă Jacobs, în care utilizatorul decide acțiunea

 
Alex Coteț, de la Sector 7, în noua campanie interactivă Jacobs, în care utilizatorul decide acțiunea

Brandul de cafea Jacobs și-a făcut o mini-serie interactivă. Alex Coteț, de la Sector 7, este personajul principal în noua campanie Jacobs, o mini-serie interactivă, în care utilizatorii își aleg continuarea filmului. La fel ca în cazul Black Mirror - Bandersnatch, de pe Netflix. 

Publicitate

Alex Coteț joacă rolul unui tânăr care are parte de o surpriză care declanșează acțiunea. Primește bilete la „festivalul preferat”. De-aici, utilizatorul trebuie să-l ajute cu mai multe decizii, printre care partenerul cu care va merge la festival. Povestea se ramifică astfel în mai multe fire epice cu finaluri diferite.

Producția este semnată de agenția Minio Studio și este parte a unei campanii de promovare pentru cafeaua rece Jacobs, informează reprezentanții companiei. Filmulețele se văd pe site-ul cafearecejacobs.ro.  

Cele două echipe care s-au ocupat de campanie, de la Minio Studio și Jacobs:

Minio Studio

  • Ilinca Văleanu – Account Manager
  • Marius Cioroabă – Senior Copywriter
  • Marius Marin – PR Manager
  • Amza Ionescu – Senior DTP
  • Mihai Bălan – Senior Art Director
  • Ovidiu Stroe – Shopper Account Manager
  • Ana Croveanu – Graphic Designer
  • Paul Cotor – Head of Creatives
  • Călin Ionescu – Head of Accounts
  • Ioana Mucenic - CEO

Jacobs Douwe Egberts România

  • Mihaela Pănoiu – Brand Manager Cafea Instant
  • Ioana Moisă – Marketing Assistant


Nu este pentru prima dată când un brand alege să-și promoveze un produs printr-o mini-serie interactivă. La începutul acestui an Lidl a lansat seria online „Legendele urbane”.

Citește și:

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu