Skip to main content

ȘTIRI PE SCURT. Group Creative Leo Burnett, responsabil de contul Telekom, trece la Kubis. Rusu+Borțun are un nou Managing Director

 
ȘTIRI PE SCURT. Group Creative Leo Burnett, responsabil de contul Telekom, trece la Kubis. Rusu+Borțun are un nou Managing Director
Alin Marghidanu

Oameni noi în conducerea agențiilor de publicitate Kubis și Rusu+Borțun Cyber Growers. 

Publicitate

Alin Marghidanu s-a alăturat, de la 1 iulie, echipei Kubis din funcția de Creative Director și va coordona activitatea echipelor de creație pe toate conturile agenției.

Marghidanu vine cu peste 17 ani în publicitate acumulați în agenții importante precum D’Arcy, TBWAMerlin, Mullen Lowe Profero Bucharest și Leo Burnett. 

„Îmi propun să creștem împreună, să ieșim zâmbind din toate prezentările și să facem proiecte frumoase, atât pentru noi, cât și pentru clienții clienților noștri. Toată viața mea am făcut alegeri cu inima. Așa că și de data asta am ales agenția de care știu că o să mă îndrăgostesc. Am venit în Kubis pentru oameni, spirit și drive. În ordinea asta. Știu că aici sunt niște oameni foarte misto, un spirit foarte sănătos și o dorință molipsitoare de a face lucrurile altfel,” a declarat Alin Marghidanu.

Alin vine din Leo Burnett unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom. 

Printre clienții Kubis se numără Ursus Breweries, UniCredit Bank, Vodafone, Unilever, PepsiCo, Philip Morris, Mega Image, Philips, Sodexo, Generali, Janssen România, Avira, Cris-Tim, Lidl Digital, Salvați Copiii și alții.

Agenția Kubis a fost condusă până recent, din funcția de director de creație, de Laura Nedelschi.  

Miruna Macsoda este noul Managing Director al Rusu+Borțun Cyber Growers

Agenția Rusu+Borțun Cyber Growers are un nou Managing Director. Miruna Macsoda (foto), cu peste 11 ani de experiență în industria de marcomm din România, printre care în agenții precum Mercury360, FCB și DDB, preia conducerea agenției de digital Rusu+Bortun Cyber Growers.

Miruna Macsoda:

„Unul dintre motivele pentru care am ales digitalul este faptul că se bazează pe cifre, este foarte ușor măsurabil și controlabil. Prin urmare, performanța este în strânsă legatură cu reputația. Între organic și paid, noi suntem aceia care trebuie să genereze mult organic, iar asta cere focus, cantitate și calitate.” 


Macsoda este parte din echipa Rusu+Borțun încă din 2017 odată cu funcția de Digital Account Director & Strategic Planner, iar din iulie 2017 a fost promovată Client Service Director, poziție din care a coordonat integrat toate proiectele de comunicare ale Rusu+Borțun.

În ultimul an, din portofoliul Rusu+Borțun Cyber Growers fac parte clienți precum Genesis Development, Bittnet Group (Equatorial, Bittnet Training, Dendrio), Cris-Tim Group (Matache Măcelaru, Cris-Tim) Alexandrion Group, Alexander Hughes, ING Group România (ING Tech, ING Bank), Avia Motors, Trutzi, Apollo111, Orange, Orotoro, Mandy Foods, Anna Cori, Biroul de Turism al Austriei, Bursa Binelui BCR, AMb Group (Liliac Winery), Planteea, aplicația ON Pharma, KM Trust.

Rusu+Borțun a fost înființată în 2008 și este o agenție de strategie, design și brand, prin Brand Growers, iar din 2009 comunicare digitală integrată prin Cyber Growers.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @nestiutor - da, se aleg cu bani si experienta in plus. Si apoi, se muta des si ca sa lase drept ultima solutie plecarea din tara, pentruca si acolo sunt doriti.
    Exista oameni foarte harnici, creativi si capabili in agentii asa cum probabil ca exista si opusul dar varfurile se vor remarca mereu in multime ! Deci, felicitari celor valorosi carora li se dau sanse de dezvoltare in Romania!
  • la astia din publicitate este evolutie sa treaca prin toate agentiile? ca nu inteleg atita neliniste, se aduna ceva trecind print toate?

Trimite un comentariu