Skip to main content

PITCH. Reclamele mașinii electrice Voskswagen, partenerul Euro 2020, făcute de FCB. Cu ce idee a câștigat

 
PITCH. Reclamele mașinii electrice Voskswagen, partenerul Euro 2020, făcute de FCB. Cu ce idee a câștigat

Campania pentru mașina ID.3, primul autovehicul în întregime electric de la Volkswagen, va fi făcută în România de agenția FCB Bucharest.

Publicitate

FCB a câștigat contul de creație pentru lansarea acestui model, dar și pentru comunicarea parteneriatului mașinii electrice cu UEFA Euro 2020.

Care a fost ideea creativilor de la FCB? Ce fac în campanie?

„Campania cu care am „parcat” ID-ul la FCB este Das Electric Revolution. E o idee cu care (sperăm să) transmitem toate intențiile și așteptările pe care VW le are de la ID 3.", spune Cornel Gologan, Creative Director FCB Buharest. "VW pune pe străzi o mașină care are preț de Golf și pe care nu trebuie să o bagi în priză vreo 550 de kilometri", continuă el.

Obiectivele campaniei sunt creșterea nivelului de conștientizare asupra beneficiilor oferite de mașinile electrice asupra mediului, cât și asupra avantajelor pentru cei care le conduc, spun cei de la FCB.

Ce înseamnă campania Das Electric Revolution:

  • Campanie de outdoor în București
  • Platforma online daselectricrevolution.ro
  • Bannere online
  • Branding de showroom
  • Campanie social media
  • Campanie de media

În perioada următoare, FCB va comunica lansarea mașinii și parteneriatul cu UEFA - mașina electrică ID.3 este mobility partner la Euro 2020.

Sonia Panait, Business Development director de la FCB:

„Cât despre mijloacele cu care o să creștem awareness-ul pe marcă și categorie, vom merge pe un mix de ATL, BTL, digital și PR, pentru a ajunge atât la publicul convertibil, cât și la cel care încă nu “simte” revoluția electrică ce bate la ușă. Volkswagen ID este o nouă mașină pe care o avem de lansat, dar e și un manifesto de categorie.”

Echipele din proiect:

FCB Bucharest:

  • Sorina Borcescu – Managing Director
  • Cornel Gologan – Creative Director
  • Sonia Panait – Business Development Director
  • Karina Condescu - Strategic Planner
  • Emanuel Borcescu – Head of Art
  • Arpad Fekete – Senior Art Director
  • Alexandra Buligescu – Senior Copywriter
  • Simina Lambrino – Client Service Director
  • Andreea Cucu – Account Manager
  • Alina Ștefan – PR Director
  • Horia Anton – PR Manager
  • Delia Constanda – PR Executive

Porsche Romania:

  • Bogdan Florea – Brand Manager VW Autoturisme
  • Anelise Moldovan – Marketing Manager
  • Lavinia Hoștină – Digital Marketing Specialist.
     

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu