Skip to main content

ŞTIRI PE SCURT. Bucovina Fructată, campanie nouă pe TV. Propaganda semnează noua campanie Peroni

 
ŞTIRI PE SCURT. Bucovina Fructată, campanie nouă pe TV. Propaganda semnează noua campanie Peroni

Trei ştiri din publicitate. Bucovina, varianta fructată, are o nouă campanie TV, semantă de agenţia FCB Bucureşti. Tot la capitoul campanii, semnalăm şi colaborarea Propaganda cu brandul Peroni. Spotul, în text.

Publicitate

Tot agenţia FCB Bucureşti are un om nou în echipă. Este vorba despre Simina Lambrino, care a preluat funcţia de Client Service Director în cadrul agenţiei.

Detalii, în continuare

Bucovina Fructată are campanie TV semnată de FCB

Brandul Bucovina Fructată iese pe TV cu o nouă campanie ce face un apel către noi să ne luăm o pauză de la task-uri, griji şi panici cotidiene.
“Regăseşte drumul spre natură, regăseşte drumul spre tine” este headline-ul noii campanii semnate FCB Bucharest.
Spotul relatează trei situaţii în care pesonajele copleşite de pressing-ul de la job, de poluarea din oraş şi de toceala pentru examene savurează o Bucovina Fructată şi „gustă” un moment de răgaz în mijlocul naturii.

Cornel Gologan, director de creaţie la FCB:

„Este o campanie despre bine, prin care propunem scurte escapade în natură pentru mici doze de calm şi fericire. Trăim într-o epocă în care ne supraturăm dintr-un consum de nimicuri şi devenim din ce în ce mai absenţi şi obosiţi.

Am bifat performanţa absolut ridicolă de a ajunge în multe locuri zilnic, dar mai rar spre deloc la întâlnirea cu noi. O întâlnire necesară, fără de care nu ai cum să funcţionezi „în parametri”. Bucovina Fructată propune o „deturare”, o scurtă escapadă care să te încarce pentru, cel mai probabil, alte şi alte ecrane, şedinţe şi examene.”

Alexandra Buligescu, copywriterul campaniei

„Cred că suntem cu toţii într-o goană disperată pentru relaxare şi regăsirea echilibrului. Presiunea de a ne relaxa ne stresează mai mult decât stresul. Doar că oamenilor nu e suficient să le spui “regăseşte-te”, “relaxează-te”, “calmează-te”, că asta ştiu şi ei, trebuie să le dai şi nişte soluţii – chiar mici şi publicitare - să le creezi condiţii, cum se zice. De aici a pornit povestea noastră cu Fructata şi pauza de reconectare cu natura.”

Echipa FCB:

Cornel Gologan – Creative Director, Alexandra Buligescu – Copywriter, Emanuel Borcescu – Head of Art, Simina Lambrino - Client Service Director, Gabriela Suciu – Account Director, Anca Duţă – Senior Account Manager, Silviu Clinciu – Account Executive

Echipa Bucovina:

Maria Nica – Marketing Manager, Matei Antonescu – Brand Manager, Cătălin Ciubotaru – Junior Brand Manager, Bianca Săvulescu – Junior Brand Manager

Simina Lambrino este noul Client Service Director al FCB Bucharest

Schimbare la FCB Bucureşti. Simina Lambrino (foto) preia rolul de Client Service Director în FCB având o experienţă de 11 ani în publicitate la activ.

A coordonat proiecte din arii diverse, de la ATL, la evenimente sau activare de brand, digital sau PR, cu o pauză de doi ani, atunci când a vrut să vadă cum e să lucrezi pentru un start-up şi şi-a asumat rolul de New Business Developer.

Simina a mai lucrat la FCB Bucharest în perioada 2011 - 2017, timp în care a fost Group Account Director şi a supervizat atât conturi locale, cât şi internaţionale, printre care JTI România şi Polonia, Bucovina, Tymbark Maspex, Philips sau Băneasa Shopping City.

Propaganda, campanie de imagine pentru Peroni Nastro Azzuro

Agenţia Propaganda a realizat cea mai nouă campanie de imagine dezvoltată în România de către marca italiană de bere Peroni Nastro Azzurro.

Cătălin Manciuc, Group Creative Director:

„De la câştigarea pitch-ului, între #bluetiful şi #respiro, au trecut 3 luni de explorare în profunzime pentru a ne asigura de o campanie relevantă pentru consumatorul român. La sfârşit, au reuşit să încapă toate în 30 de secunde de Peroni nou-nouţ, fără maşini de lux sau vapoare. Ne-am luat un moment de respiro cu biciclete, mare, hamacuri şi Neversea. Consumatorul să ne judece pe toţi.”

Prima execuţie a campaniei a fost spotul TV, care a anunţat parteneriatul cu Neversea, şi care a rulat în perioada iunie – iulie. Campania mai include un spot radio şi un key visual fresh.

Echipa Propaganda implicată în dezvoltarea campaniei a fost formată din: Mihai Coliban – Creative Director; Cătălin Manciuc – Group Creative Director; Alex Macsoda – Art Director; Bogdan Ioniţă – Head of Strategy; Andreea Sandu – Director of Operations; Oana Preda – Account Director; Bianca Voicu – Account Executive.

Echipa Peroni Nastro Azzurro a fost formată din: Marek Dvořák (Vicepreşedinte Marketing), Cristiana Văideanu (Global Brands Director), Bogdan Jianu (Brand Manager), Alexandra Burdulea (Brand Manager).

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus