Skip to main content

ȘTIRI PE SCURT. Bucovina Fructată, campanie nouă pe TV. Propaganda semnează noua campanie Peroni

 
ȘTIRI PE SCURT. Bucovina Fructată, campanie nouă pe TV. Propaganda semnează noua campanie Peroni

Trei știri din publicitate. Bucovina, varianta fructată, are o nouă campanie TV, semantă de agenția FCB București. Tot la capitoul campanii, semnalăm și colaborarea Propaganda cu brandul Peroni. Spotul, în text. 

Publicitate

Tot agenția FCB București are un om nou în echipă. Este vorba despre Simina Lambrino, care a preluat funcția de Client Service Director în cadrul agenției. 

Detalii, în continuare

Bucovina Fructată are campanie TV semnată de FCB

Brandul Bucovina Fructată iese pe TV cu o nouă campanie ce face un apel către noi să ne luăm o pauză de la task-uri, griji și panici cotidiene. 
 
“Regăsește drumul spre natură, regăsește drumul spre tine” este headline-ul noii campanii semnate FCB Bucharest.
 
Spotul relatează trei situații în care pesonajele copleșite de pressing-ul de la job, de poluarea din oraș și de toceala pentru examene savurează o Bucovina Fructată și „gustă” un moment de răgaz în mijlocul naturii.

Cornel Gologan, director de creație la FCB:

„Este o campanie despre bine, prin care propunem scurte escapade în natură pentru mici doze de calm și fericire. Trăim într-o epocă în care ne supraturăm dintr-un consum de nimicuri și devenim din ce în ce mai absenți și obosiți.

Am bifat performanța absolut ridicolă de a ajunge în multe locuri zilnic, dar mai rar spre deloc la întâlnirea cu noi. O întâlnire necesară, fără de care nu ai cum să funcționezi „în parametri”. Bucovina Fructată propune o „deturare”, o scurtă escapadă care să te încarce pentru, cel mai probabil, alte și alte ecrane, ședințe și examene.”

Alexandra Buligescu, copywriterul campaniei

„Cred că suntem cu toții într-o goană disperată pentru relaxare și regăsirea echilibrului. Presiunea de a ne relaxa ne stresează mai mult decât stresul. Doar că oamenilor nu e suficient să le spui “regăsește-te”, “relaxează-te”, “calmează-te”, că asta știu și ei, trebuie să le dai și niște soluții – chiar mici și publicitare - să le creezi condiții, cum se zice. De aici a pornit povestea noastră cu Fructata și pauza de reconectare cu natura.” 

Echipa FCB:

Cornel Gologan – Creative Director, Alexandra Buligescu – Copywriter, Emanuel Borcescu – Head of Art, Simina Lambrino - Client Service Director, Gabriela Suciu – Account Director, Anca Duță – Senior Account Manager, Silviu Clinciu – Account Executive

Echipa Bucovina:

Maria Nica – Marketing Manager, Matei Antonescu – Brand Manager, Cătălin Ciubotaru – Junior Brand Manager, Bianca Săvulescu – Junior Brand Manager
 

Simina Lambrino este noul Client Service Director al FCB Bucharest

Schimbare la FCB București. Simina Lambrino (foto) preia rolul de Client Service Director în FCB având o experiență de 11 ani în publicitate la activ.

A coordonat proiecte din arii diverse, de la ATL, la evenimente sau activare de brand, digital sau PR, cu o pauză de doi ani, atunci când a vrut să vadă cum e să lucrezi pentru un start-up și și-a asumat rolul de New Business Developer.

Simina a mai lucrat la FCB Bucharest în perioada 2011 - 2017, timp în care a fost Group Account Director și a supervizat atât conturi locale, cât și internaționale, printre care JTI România și Polonia, Bucovina, Tymbark Maspex, Philips sau Băneasa Shopping City.

Propaganda, campanie de imagine pentru Peroni Nastro Azzuro 

Agenția Propaganda a realizat cea mai nouă campanie de imagine dezvoltată în România de către marca italiană de bere Peroni Nastro Azzurro.

Cătălin Manciuc, Group Creative Director:

„De la câștigarea pitch-ului, între #bluetiful și #respiro, au trecut 3 luni de explorare în profunzime pentru a ne asigura de o campanie relevantă pentru consumatorul român. La sfârșit, au reușit să încapă toate în 30 de secunde de Peroni nou-nouț, fără mașini de lux sau vapoare. Ne-am luat un moment de respiro cu biciclete, mare, hamacuri și Neversea. Consumatorul să ne judece pe toți.” 

Prima execuție a campaniei a fost spotul TV, care a anunțat parteneriatul cu Neversea, și care a rulat în perioada iunie – iulie. Campania mai include un spot radio și un key visual fresh.

Echipa Propaganda implicată în dezvoltarea campaniei a fost formată din: Mihai Coliban – Creative Director; Cătălin Manciuc – Group Creative Director; Alex Macsoda – Art Director; Bogdan Ioniță – Head of Strategy; Andreea Sandu – Director of Operations; Oana Preda – Account Director; Bianca Voicu – Account Executive.

Echipa Peroni Nastro Azzurro a fost formată din: Marek Dvořák (Vicepreședinte Marketing), Cristiana Văideanu (Global Brands Director), Bogdan Jianu (Brand Manager), Alexandra Burdulea (Brand Manager).
 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu