Skip to main content

Te uiți și câștigi, sloganul de început al Pro TV, "resuscitat" într-un nou proiect

 
Te uiți și câștigi, sloganul de început al Pro TV, "resuscitat" într-un nou proiect

Celebrul slogan de început al Pro TV "Te uiți și câștigi" va fi, din nou, pe TV, dar și pe online. Un nou proiect legat de acest slogan este în lucru.

Anunțul a fost făcut de Florin Alexandrescu, Chief Business Officer al Pro TV. Ce a spus el? Că, dincolo de sloganul Te uiți și câștigi, va fi un proiect care să lege televiziunea clasică de online. Oficialul Pro TV a punctat că se lucrează la proiect, însă nu a oferit alte detalii legate de el.

Publicitate

Florin Alexandrescu:

"Vreau să îl priviți ca pe un teasing. Este vorba de un proiect la care lucrăm, legat de integrarea dintre ON AIR și ONLINE."

Cu mânuțele astea două...

Te uiți și câștigi a fost sloganul de lansare al Pro TV. Apărea și pe afișele cu Mihai Călin, Geanina Corondan și Dana Rogoz.

Telespectatorii câștigau și ...bani. În matinalul prezentat de Florin Călinescu, telespectatorii răspundeau la întrebări legate de programele postului TV. Întrebări cu tot felul de detalii mai mult sau mai puțin vizibile ("ce oră arăta ceasul de pe perete în filmul X" sau "ce număr avea camera de hotel la care stătea y").

Premiul pentru telespectatorii care știau răspunsurile: un milion de lei.

O variantă derivată, anul trecut

Într-o altă formulă, ideea de la Te uiți și câștigi a mai fost folosită de Pro TV anul trecut, într-un concurs pentru telespectatori. Se numea Câștigi și punct și împletea online-ul cu televiziunea. Cum?

În timpul emisiunilor Vorbește lumea, Lecții de viață, La Măruță și Ce spun românii erau inserate scurte materiale video, de zece secunde, care conțineau cuvântul zilei.

Cei care vedeau cuvântul îl trimiteau prin SMS la numărul 1883. Puteau câștiga, zilnic, prin tragere la sorți, un voucher de cumpărături în valoare de 2.500 lei.

Câștigătorul era publicat pe online, pe site-ul ProTV.ro.


Citește și: Concurs Pro TV. De la Te uiți și câștigi cu Florin Călinescu la Câștigi și punct pe online


Pagini DE ARHIVĂ. Cum s-a văzut lansarea Pro TV, în presa de acum 21 de ani


Florin Alexandrescu de la Group M trece la ProTV, în locul lui Zoe Vasilescu. Pe vânzări și nu numai


Grila de toamnă la Pro TV. MasterChef, patru zile pe săptămână. Profu' se vede marțea, după Las Fierbinți


SURPRIZA PRO TV. Mihaela Rădulescu, la MasterChef. Ce rol va avea

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu poti sa negi ca romanii au o tendinta spre a primi lucruri ca sa o spun mai frumos. Dar caciulile alea erau mai mult de atat, scria PRO TV pe ele. Probabil ca povestea cu celebrele caciuli si camioane vor ramane in istorie
  • Cum de a avut succes PRO TV cu asemenea chipuri pe afis? Singura explicatie este ca oamenii aveau cu adevarat nevoie de caciuli. Cei de varsta mea stiu cum stateau oamenii la coada sa primeasca gratis o caciula cu sigla PRO TV in frunte.

Trimite un comentariu