
AUDIENȚE. Cine a câștigat prima confruntare Vocea României - iUmor (pus, în premieră, vinerea)?
Pro TV a câștigat primul loc, la distanță, Antena 1 a câștigat câteva poziții în top față de săptămâna trecută.
Show-ul Pro TV a fost, clar pe prima poziție în clasamentul audiențelor. Jumătate de milion de telespectatori a avut în plus față de iUmor.
Antena 1 a recuperat însă mult din distanța față de Pro TV, cu iUmor, comparativ cu săptămâna trecută. Cu iUmor în grilă, audiența Antenei 1 s-a dublat față de săptămâna trecută, când a avut Frumoasa și bestia.
Săptămâna trecută, Antena 1 era depășită și de Kanal D și România TV și era pe poziția a patra. Acum, a urcat pe locul doi.
Două ore s-au intersectat Vocea României și iUmor. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.25), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:25):
NAȚIONAL. Vocea României și iUmor s-au intersectat două ore. Pe intervalul de intersecție, show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley și Horia Brenciu a fost urmărit de peste 1,4 milioane de români (săptămâna trecută erau aproape 1,7 milioane).
iUmor ținea pe post, în același timp, 952.000 de români (săptămâna trecută, Antena 1, fără iUmor, avea 530.000 de telespectatori).
Kanal D a fost pe poziția a treia cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.
URBAN. La orașe, Vocea României a fost văzută de 760.000 de telespectatori, iUmor de 430.000. Kanal D a completat podiumul.
Și aici este o schimbare importantă față de săptămâna trecută, când Pro TV sărea de 900.000 de persoane, iar Antena 1 era tocmai pe locul patru, cu cifre de peste trei ori mai mici.
COMERCIAL. Cum a stat lupta Vocea României - iUmor pe publicul comercial, cel între 18 și 49 de ani?
O medie de 300.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Vocea României și de 220.000 pentru show-ul jurizat de Cheloo, Delia și Mihai Bendeac pe Antena 1.
Săptămâna trecută, pe acest segment, Vocea avea o cotă de piață de 37%, de peste trei ori mai mare ca a Antenei 1. Cu iUmor, scorul s-a modificat: 25% Pro TV, 17% Antena 1.
Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.437.000 | 8.1 | 19.2 |
2 | Antena 1 | 952.000 | 5.4 | 12.7 |
3 | Kanal D | 909.000 | 5.1 | 12.1 |
4 | Romania TV | 546.000 | 3.1 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 395.000 | 2.2 | 5.3 |
6 | DigiSport 1 | 190.000 | 1.1 | 2.5 |
7 | National TV | 182.000 | 1 | 2.4 |
8 | Prima TV | 176.000 | 1 | 2.4 |
9 | TVR 2 | 163.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 152.000 | 0.9 | 2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 763.000 | 8 | 20.6 |
2 | Antena 1 | 432.000 | 4.5 | 11.6 |
3 | Kanal D | 401.000 | 4.2 | 10.8 |
4 | Romania TV | 270.000 | 2.8 | 7.3 |
5 | Antena 3 | 215.000 | 2.2 | 5.8 |
6 | DigiSport 1 | 139.000 | 1.5 | 3.7 |
7 | TVR 2 | 86.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | National TV | 81.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Pro 2 | 72.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 68.000 | 0.7 | 1.8 |
Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 309.000 | 7.3 | 24.8 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 5.1 | 17.4 |
3 | Kanal D | 127.000 | 3 | 10.2 |
4 | Romania TV | 57.000 | 1.3 | 4.6 |
5 | DigiSport 1 | 52.000 | 1.2 | 4.2 |
6 | Paramount | 41.000 | 1 | 3.3 |
7 | TVR 2 | 34.000 | 0.8 | 2.8 |
8 | TNT | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | Film Cafe | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
Vezi audiența posturilor TV pe intervalul Vocea României săptămâna trecută, AICI
Audiența posturilor pe intervalul Vocea României, AICI
Audiența posturilor pe intervalul iUmor, AICI
Audiențele acestei săptămâni: Vlad, Chefi la cuțițe, Masterchef, Profu' și Sacrificiul
Citește și: Sezonul doi din Vlad, debut pe primul loc în audiențe
Citește și: Bătălia Culinarelor. Rețeta Chefilor a fost mai gustată decât a MasterChefilor
Citește și: Cum s-a văzut în audiențe a doua „porție” de MasterChef și Chefi la Cuțite
Citește și: Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 și Visuri la cheie, pe Pro TV?
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Nu cred ca mulțumește pe cineva din antena experimentul ăsta. Iumor mai reușea sa bata din când în când un film pus aiurea de pro. Da, pro a pierdut un punct, poate doua, dar antena a pierdut mai mult la iumor, iar în ziua rămasă libera mai pierde câteva puncte. E ok ca au încercat, dar daca iumor nu va fi mutată, antena are mai mult de pierdut.
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 320.000 7.5 26.6
2 Antena 1 190.000 4.5 15.9
3 Kanal D 117.000 2.7 9.7
4 DigiSport 1 50.000 1.2 4.2
5 Romania TV 48.000 1.1 4
6 Paramount 37.000 0.9 3
7 TVR 2 25.000 0.6 2.1
8 TNT 25.000 0.6 2.1
9 Antena 3 24.000 0.6 2
10 Film Cafe 20.000 0.5 1.6
Si iar fugi de intrebari ? Nu raspunzi ?
Si "mile milica", acum ai prins curaj sa comentezi ? Saptamana trecuta, cand "Pro TV' a avut triplu pe comercial fata de "Antena 1", ai stat ascuns ?
https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-vocea-romaniei-2019-pro-tv
"milica", pensionarii de la marele serial "Sacrificiul", de la "Te cunosc de undeva nu ii vezi" ?
https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-serialul-sacrificiul-antena-1-visuri-la-cheie-pro-tv
https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-debut-sezon-14
Raspunde, nu o mai da in diverse. "Vocea Romaniei", cu 2.2 rating pe comercial peste "iUmor". Si daca e adevarat ce ai scris: "oricum va fi duminica , a fost pusa vineri pt ca acum se termina insula iubirii, duminica asta".
De ce o muta ? Sa mai lase "iUmor" vineri cam 2-3 saptamani, sa vedem daca creste sau scade.