Skip to main content

AUDIENŢE. Prima confruntare Vocea - iUmor. Pro TV a câştigat, Antena şi-a dublat audienţa cu iUmor şi a urcat pe doi

 
AUDIENŢE. Prima confruntare Vocea - iUmor. Pro TV a câştigat, Antena şi-a dublat audienţa cu iUmor şi a urcat pe doi

AUDIENŢE. Cine a câştigat prima confruntare Vocea României - iUmor (pus, în premieră, vinerea)?

Publicitate

Pro TV a câştigat primul loc, la distanţă, Antena 1 a câştigat câteva poziţii în top faţă de săptămâna trecută.

Show-ul Pro TV a fost, clar pe prima poziţie în clasamentul audienţelor. Jumătate de milion de telespectatori a avut în plus faţă de iUmor.

Antena 1 a recuperat însă mult din distanţa faţă de Pro TV, cu iUmor, comparativ cu săptămâna trecută. Cu iUmor în grilă, audienţa Antenei 1 s-a dublat faţă de săptămâna trecută, când a avut Frumoasa şi bestia.

Săptămâna trecută, Antena 1 era depăşită şi de Kanal D şi România TV şi era pe poziţia a patra. Acum, a urcat pe locul doi.

Două ore s-au intersectat Vocea României şi iUmor. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.25), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:25):

NAŢIONAL. Vocea României şi iUmor s-au intersectat două ore. Pe intervalul de intersecţie, show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley şi Horia Brenciu a fost urmărit de peste 1,4 milioane de români (săptămâna trecută erau aproape 1,7 milioane).

iUmor ţinea pe post, în acelaşi timp, 952.000 de români (săptămâna trecută, Antena 1, fără iUmor, avea 530.000 de telespectatori).

Kanal D a fost pe poziţia a treia cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

URBAN. La oraşe, Vocea României a fost văzută de 760.000 de telespectatori, iUmor de 430.000. Kanal D a completat podiumul.

Şi aici este o schimbare importantă faţă de săptămâna trecută, când Pro TV sărea de 900.000 de persoane, iar Antena 1 era tocmai pe locul patru, cu cifre de peste trei ori mai mici.

COMERCIAL. Cum a stat lupta Vocea României - iUmor pe publicul comercial, cel între 18 şi 49 de ani?

O medie de 300.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Vocea României şi de 220.000 pentru show-ul jurizat de Cheloo, Delia şi Mihai Bendeac pe Antena 1.

Săptămâna trecută, pe acest segment, Vocea avea o cotă de piaţă de 37%, de peste trei ori mai mare ca a Antenei 1. Cu iUmor, scorul s-a modificat: 25% Pro TV, 17% Antena 1.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.437.000 8.1 19.2
2 Antena 1 952.000 5.4 12.7
3 Kanal D 909.000 5.1 12.1
4 Romania TV 546.000 3.1 7.3
5 Antena 3 395.000 2.2 5.3
6 DigiSport 1 190.000 1.1 2.5
7 National TV 182.000 1 2.4
8 Prima TV 176.000 1 2.4
9 TVR 2 163.000 0.9 2.2
10 Pro 2 152.000 0.9 2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 763.000 8 20.6
2 Antena 1 432.000 4.5 11.6
3 Kanal D 401.000 4.2 10.8
4 Romania TV 270.000 2.8 7.3
5 Antena 3 215.000 2.2 5.8
6 DigiSport 1 139.000 1.5 3.7
7 TVR 2 86.000 0.9 2.3
8 National TV 81.000 0.9 2.2
9 Pro 2 72.000 0.8 1.9
10 TVR 1 68.000 0.7 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 309.000 7.3 24.8
2 Antena 1 218.000 5.1 17.4
3 Kanal D 127.000 3 10.2
4 Romania TV 57.000 1.3 4.6
5 DigiSport 1 52.000 1.2 4.2
6 Paramount 41.000 1 3.3
7 TVR 2 34.000 0.8 2.8
8 TNT 22.000 0.5 1.7
9 Prima TV 21.000 0.5 1.6
10 Film Cafe 21.000 0.5 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa posturilor TV pe intervalul Vocea României săptămâna trecută, AICI


Audienţa posturilor pe intervalul Vocea României, AICI


Audienţa posturilor pe intervalul iUmor, AICI


Audienţele acestei săptămâni: Vlad, Chefi la cuţiţe, Masterchef, Profu' şi Sacrificiul


Citeşte şi: Las Fierbinţi, programul serii. Cum a început Şef sub acoperire? Serialul Sacrificiul, episod doi mult sub debut

Citeşte şi: Sezonul doi din Vlad, debut pe primul loc în audienţe

Citeşte şi: Bătălia Culinarelor. Reţeta Chefilor a fost mai gustată decât a MasterChefilor

Citeşte şi: Seara serialelor Pro: Profu' Andi Vasluianu, debut pe primul loc. Noul sezon Las Fierbinţi, ca de obicei: la (mare) distanţă

Citeşte şi: Cum s-a văzut în audienţe a doua „porţie” de MasterChef şi Chefi la Cuţite

Citeşte şi: Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 şi Visuri la cheie, pe Pro TV?

Citeşte şi: Din a treia încercare. MasterChef, lider pe publicul tânăr. Pro TV, bătut de Kanal D, la oraşe şi în toată ţara

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Amândouă emisiuni sunt frumoase. Una mai bună decât cealaltă. Dar fiecare cu părerea lui.
  • Mmile, Cum n-are MasterChef concurenta? Marele zid este un show cu buget foarte mare si este produs de echipa Monei Segall. Nu e mona cea mai mare producatoare din Romania? :)
  • Acelasi antenist cu limbaj suburban care daca le spune cineva adevarul inproasca cu noroi exact ca patronul lor spiritual PSD-ul cand nu le convine ceva , mentalitate de privitor de antenuta Alex Putina sau Razvan am vazut comentariul tau pe faccebok si am vazut ce comentariu a-i primit daca vorbesti in plus ,
  • expertul stie sa puna tot doar dupa las fierbinteni , sunt doua episoade, si restul cand le programezi, masterchef daca e bun era pus la ora 8 , dar nu are forta , prinde doar cand nu e concurenta, ce zici de *** *** ***
  • @Lucian, Programul ProTV revine de sambata viitoare,la normal. Gospodar va fi in grila de primavara, cu o singura difuzare in aceasta toamna. Sacrificiul este un mare esec pentru antena 1 si pentru asa zisa mare regizoare. Joi a luat bataie de la un amarat de serial turcesc. De ce spui ca MasterChef e un punct slab pentru ProTV? Dupa parerea mea ProTV sufera in aceasta toamna, la capitolul programming. MasterChef este lider miercuri si joi, dar programat martea si joia, dupa Las Fierbinti ar fi scos audiente mai mari.
  • Alta bataie pentru antena. O săptămână de locul 2 în prime time. Poate ăsta e un succes pentru antena. chiar și articolul ăsta crede asta, notând din titlu ca antena a reușit sa urce pe 2. :))

    Nu cred ca mulțumește pe cineva din antena experimentul ăsta. Iumor mai reușea sa bata din când în când un film pus aiurea de pro. Da, pro a pierdut un punct, poate doua, dar antena a pierdut mai mult la iumor, iar în ziua rămasă libera mai pierde câteva puncte. E ok ca au încercat, dar daca iumor nu va fi mutată, antena are mai mult de pierdut.
  • exista moderatori sau e pagina de adunat frustrari? Personal nu sint asa surprinsa atata vreme cat majoritatea sint articole bazate pe excel uri si comunicate de presa. Si cu toate stea ma incapatanez sa cred ca la urmatorul articol o sa putem comenta decent si la obiect. Mereu ma insel
  • @paginademedia: lasand aceste comentarii la fiecare articol indepartati pe cei pt care voi credeti ca faceti siteul. Daca voi credeti ca balacareala asta va ajuta in cresterea traficului inseamna ca asta e respectul vostru pt profesionistii din breasla. Jenant! Probabil daca OTV mai era pe pe piata, Obae ar fi fost invitat permanent alaturi de Lazarus.
  • Imi pare rau pentru iUmor, chiar ii urmaream duminica, insa muzica ma atrage mai mult, asa ca raman cu Vocea Romaniei. O sa vad cand au reluarea cei de la Antena 1. Partea buna pentru Antena 1 e ca scoate audiente mai mari cu iUmor decat cu X-Factor pe care sper sa-l faca in primavara. In acelasi timp sunt curios ce va face Pro-ul cu pseudoemisiunea "Gospodari fara pereche". Nu am vazut *** mai mare. Bine ca am la ce ma uita in seara asta...in niciun caz la Pro. Pro-ul are grila bogata in toamna asta, insa au vreo 3 puncte slabe, din punctul meu de vedere: Gospodarii, Masterchef si noua emisiune Sefi sub acoperire. De cealalta parte, Antena 1 cred ca pierde cu mutarea iUmor, dar si cu Mangalita si The Wall. Restul (Chefii, si, banuiesc si Sacrificiul sau TCDU) cred ca scot puncte bune de rating. Ramane de vazut care dintre televiziuni isi va muta emisiunile. Asa cum am zis de nenumarate ori, concurenta e foarte buna, pentru ca telespectatorul are de castigat.
  • Expertul daca aceste este tabelul pe comercial pe timpul copiei nereusite cu un umor horor insemna ca d-ul Raul Bambu ca de obicei este de partea antenutei ca sa-i nu-i supere. ce-i patru fantastici protevisti v-a dominat toata saptamana sa vedem saptamana viitoare asa ca ciocu mic , puteti pleca in vacanta la mare sau la munte sa luati un pic de aer ,
  • Audienţa posturilor TV vineri, 13 septembrie, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.25), pe segmentul COMERCIAL:

    COMERCIAL Persoane Rtg% Share
    1 Pro TV 320.000 7.5 26.6
    2 Antena 1 190.000 4.5 15.9
    3 Kanal D 117.000 2.7 9.7
    4 DigiSport 1 50.000 1.2 4.2
    5 Romania TV 48.000 1.1 4
    6 Paramount 37.000 0.9 3
    7 TVR 2 25.000 0.6 2.1
    8 TNT 25.000 0.6 2.1
    9 Antena 3 24.000 0.6 2
    10 Film Cafe 20.000 0.5 1.6
  • Putina atentie! Aveti linkuri la sfarsitul articolului catre audientele pe intervalul iumor si Vocea. #Adrian, Cred ca te inseli! Vocea n-a scazut pe intervalul ei sub 25% share. Drama este la antualeta 1, avand in vedere ca toate programele lor din aceasta toamna sunt sub ProTV. In primavara, iumor a avut la debut 9,7 rating si 25,3% share, fiind lider de piata pe toate targeturile , iar la debutul dinn aceasta toamna a avut numai 4,5 rating cu 15% share. Pentru mine este foarte clar ca iumor calca pe urmele x factor.
  • "mile milica", exact acelasi lucru iti scriu si eu, aici: "mile antenist, esti disperat, pe alea pe intervalul vocea romaniei nu le vrei".
    Si iar fugi de intrebari ? Nu raspunzi ?

    Si "mile milica", acum ai prins curaj sa comentezi ? Saptamana trecuta, cand "Pro TV' a avut triplu pe comercial fata de "Antena 1", ai stat ascuns ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-vocea-romaniei-2019-pro-tv
    "milica", pensionarii de la marele serial "Sacrificiul", de la "Te cunosc de undeva nu ii vezi" ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-debut-serialul-sacrificiul-antena-1-visuri-la-cheie-pro-tv
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-te-cunosc-de-undeva-debut-sezon-14

    Raspunde, nu o mai da in diverse. "Vocea Romaniei", cu 2.2 rating pe comercial peste "iUmor". Si daca e adevarat ce ai scris: "oricum va fi duminica , a fost pusa vineri pt ca acum se termina insula iubirii, duminica asta".
    De ce o muta ? Sa mai lase "iUmor" vineri cam 2-3 saptamani, sa vedem daca creste sau scade.
  • doru proteveu, esti disperat, pe alea pe intervalul iumor nu le vrei

Trimite un comentariu

sus