Skip to main content

AUDIENȚE. Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 și Visuri la cheie, pe Pro TV?

 
AUDIENȚE. Cum au debutat Sacrificiul de pe Antena 1 și Visuri la cheie, pe Pro TV?

AUDIENȚE. Start în sezonul de toamnă pentru serialul Sacrificiul (Antena 1), produs de echipa Ruxandrei Ion și pentru Visuri la cheie (Pro TV), show în care a revenit Dragoș Bucur?

Visuri la cheie a fost cel mai urmărit show, plasând Pro TV pe prima poziție pe interval. Media: aproape 1,5 milioane de români în fiecare minut. A început mult mai bine decât sezonul trecut (când, pe național, era pe locul al doilea).

Sacrificiul a fost pe poziția a doua. Audiența serialului: aproape 1,1 milioane de români.

Publicitate

Cele două emisiuni s-au intersectat pe o mare parte din interval. Sacrificiul a început cu jumătate de oră mai devreme decât Visuri la cheie, show-ul Pro TV s-a terminat la o jumătate de oră după serial.

De notat aseară, poziția bună a canalului public TVR 2. Cu clasicul Zorro, în varianta cu Alain Delon. A fost în top 5. Chiar și pe comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de debut pentru Visuri la cheie, de la Pro TV, și serialul Sacrificiul, de la Antena 1:


Sacrificiul: locul doi pe toate targeturile


NAȚIONAL. Serialul Sacrificiul a deschis seria premierelor de miercuri. Producția a început pe Antena  la ora 20.00. 

Rezultatul: aproape 1,1 milioane de români s-au uitat la primul episod, cu 300.000 mai puțini telespectatori decât Pro TV.

De notat pe intervalul Sacrificiul poziția postului public TVR 2. A fost în top 5 cu ...Zorro, clasicul film cu Alain Delon.

URBAN. O medie de peste jumătate de milion de telespectatori la orașe pentru Sacrificiul. Serialul în care joacă actori ca Maia Morgenstern și Mihai Gruia Sandu a fost la 140.000 de telespectatori după Pro TV, primul loc pe interval.

Clasamentul este completat de Kanal D, cu Lacrimi la Marea Neagră (serial care e pe post de luni până vineri).

Citește și: EXCLUSIV. Serialul Sacrificiul, filmat în casa unui fost primar al Capitalei. O altă casă, a unui fost jurat Masterchef

COMERCIAL. Locul doi și pe segmentul de public comercial pentru Antena 1, cu Sacrificiul. Audiența: 200.000 de telespectatori, față de 310.000 la Pro TV.

Și pe publicul comercial, "eroul serii" a fost Zorro: a plasat TVR 2 în top 5 pe cea mai râvnită categorie de public.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.392.000 7.8 18.1
2 Antena 1 1.088.000 6.1 14.2
3 Kanal D 929.000 5.2 12.1
4 Romania TV 666.000 3.7 8.7
5 TVR 2 479.000 2.7 6.2
6 Antena 3 408.000 2.3 5.3
7 Prima TV 203.000 1.1 2.6
8 Pro Cinema 169.000 1.0 2.2
9 TVR 1 141.000 0.8 1.8
10 Antena Stars 129.000 0.7 1.7
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 649.000 6.8 16.5
2 Antena 1 515.000 5.4 13.1
3 Kanal D 457.000 4.8 11.7
4 Romania TV 387.000 4.0 9.9
5 Antena 3 264.000 2.8 6.7
6 TVR 2 180.000 1.9 4.6
7 Prima TV 82.000 0.9 2.1
8 Pro Cinema 79.000 0.8 2
9 Digi 24 71.000 0.7 1.8
10 Antena Stars 66.000 0.7 1.7
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 309.000 7.2 23.8
2 Antena 1 200.000 4.7 15.4
3 Kanal D 163.000 3.8 12.6
4 Romania TV 83.000 1.9 6.4
5 TVR 2 42.000 1.0 3.3
6 DigiSport 1 34.000 0.8 2.7
7 Pro Cinema 27.000 0.6 2.1
8 Prima TV 21.000 0.5 1.7
9 Happy Channel 21.000 0.5 1.6
10 History 21.000 0.5 1.6
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Visuri la cheie, Pro TV: Primul loc, la distanță


Visuri la cheie a început la jumătate de oră după Sacrificiul Antenei. S-a instalat, comod, pe prima poziție în clasamentul audiențelor, la distanță față de următoarele stații.

Startul noului sezon - acum cu Dragoș Bucur înapoi în echipă - a fost mult mai bun decât cel din 2018. Anul trecut, Visurile au avut la prima ediție 1,1 milioane de români și au fost al doilea, după Kanal D (cu Exatlon).

Față de topul pe intervalul Sacrificiul, diferența este la orașe, unde pe locul doi pe interval este Kanal D.

NAȚIONAL. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat la Visuri la cheie, cu 400.000 mai mulți decât avea Antena 1 pe interval.

Foarte aproape de Antena 1 a fost Kanal D, cu serialul turcesc (aproape un milion media).

URBAN. La orașe, Visuri la cheie a fost urmărit de 670.000 de telespectatori. Pe poziția a doua a fost Kanal D, cu serialul turcesc și, imediat după, la foarte mică distanță, Antena 1.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, emisiunea de pe Pro TV a ținut în fața televizoarelor 330.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani.

Au urmat, în top, Antena 1 (200.000) și Kanal D (170.000).

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.441.000 8.1 18.3
2 Antena 1 1.032.000 5.8 13.1
3 Kanal D 992.000 5.6 12.6
4 Romania TV 683.000 3.8 8.7
5 TVR 2 539.000 3.0 6.9
6 Antena 3 417.000 2.3 5.3
7 Prima TV 185.000 1.0 2.4
8 Pro Cinema 159.000 0.9 2
9 TVR 1 147.000 0.8 1.9
10 Pro 2 136.000 0.8 1.7
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 669.000 7.0 16.7
2 Kanal D 488.000 5.1 12.2
3 Antena 1 478.000 5.0 11.9
4 Romania TV 384.000 4.0 9.6
5 Antena 3 267.000 2.8 6.7
6 TVR 2 198.000 2.1 4.9
7 Prima TV 82.000 0.9 2
8 Pro Cinema 80.000 0.8 2
9 Digi 24 73.000 0.8 1.8
10 Antena Stars 70.000 0.7 1.7
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 331.000 7.7 24.4
2 Antena 1 198.000 4.6 14.6
3 Kanal D 172.000 4.0 12.7
4 Romania TV 74.000 1.7 5.4
5 TVR 2 47.000 1.1 3.5
6 DigiSport 1 42.000 1.0 3.1
7 Comedy Central 26.000 0.6 1.9
8 History 25.000 0.6 1.8
9 Pro Cinema 24.000 0.6 1.8
10 Happy Channel 24.000 0.6 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audiența Visuri la cheie la debutul din 2018, AICI. 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Serialul promite ,sa vedem cum va fi în aceasta seara? Nu sunt mare pasionat de seriale romanesti ,dar a avut audiente modeste pt un asa mare serial ,cu atatea investitii în el.!
  • audientele Romania TV sunt incredibil de mari iar "cnn-ul" Romaniei e sub Comedy Central, nu mai intra nici in top 10. sa chemam un pastor sa faca ceva.
  • Asa zisa mare regizoare ar fi trebuit sa faca un serial cu numele Sacrificiul lui don profesor pentru tarisoara! Cred ca publicul antualetei ar fi urmarit cu sufletul la gura un serial dupa viata varanului.
  • Derk nu cumva esti mile sau Razvan , este mediocru cu aceiasi actori facuti la fara frecventa , in afara de Maia M, dar rolul ei cel mai bun intr-un serial este RAPIDOAICA din cel mai de SUCCES serial Las Fierbinti , restul este cancan , il iubesti vizionare placuta ,
  • Asa zisa mare regizoare ar trebui sa se retraga la pensie daca mai are putina decenta! Serialul Regina, productie 2008 - 2009, este multimul proiect de mare succes pentru asa zisa mare regizoare. Productiile din ultimii 10 ani, au fost doar esecuri rasunatoare. Audientele sunt mici cu costuri ridicate, dar are noroc ca serialul este finantat de guvern. ProTV si antualeta n-ar trebui sa primeasca finantare pentru seriale de la stat.
  • @jk, micul zid, produs de asa zisa mare producatoare, a avut audiente la aproape jumatate fata de MasterChef, care a fost lider cu 5,2 rating si 22,6% share pe comercial.
  • Nu imi place serialul Vlad dar e ok
    Sacrificiul e bine regizat
    Cei care au comentari negative legate de Vlad sunt antenistii care nu au ce face
    Iar cei care au comentari negative legate de Sacrificiul sunt protevisti cu creier de gaiena de buna
  • Valentin s o crezi tu este un serial mediocru mai citeste si comentariile negative , dar gusturile nu se discuta vizionare placuta in continuare, JK masterchef ,pe comercial a fost lider cu 5,2 reting si 24,4 share
  • "milica", uite aici pensionarii de la "Antena 1". Nu ii vezi ?

    Si in legatura cu acest nou serial. E si normal sa ai audiente mici, cand aproape trei sferturi din actori au fost si in "Fructul Oprit".
    Si audiente mai mici pe comercial decat "Profu'" (7.6) ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-profu-primul-episod-pro-tv-las-fierbinti

Trimite un comentariu