Skip to main content

Din a treia încercare. MasterChef, lider pe publicul tânăr. Pro TV, bătut de Kanal D, la orașe și în toată țara

 
Din a treia încercare. MasterChef, lider pe publicul tânăr. Pro TV, bătut de Kanal D, la orașe și în toată țara
Foto: Pro TV

AUDIENȚE TV. A treia a fost cu noroc. Fără Chefi la cuțite, rețeta MasterChef a funcționat. Pe publicul comercial. Pro TV a fost liderul serii de miercuri, cu a treia ediție a emisiunii MasterChef, pe publicul tânăr.

Publicitate

La nivel național și la orașe, Pro TV a fost depășit de Kanal D care avea serialul turcesc „Lacrimi la Marea Neagră”.  

Reușita Pro TV vine după ce primele două ediții ale emisiunii, de luni și de marți, nu au avut nicio șansă în fața Antenei 1. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele show-ului MasterChef, ediția a treia:

NAȚIONAL. MasterChef a fost urmărit miercuri seara de puțin peste 800.000 de persoane din întreaga țară. Pro TV a fost al doilea după Kanal D, care a avut pe interval serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră.

Antena 1, cu emisiunea The Wall - Marele Zid pe interval, a fost a treia, la distanță de primele două. 

URBAN. MasterChefii, locul secund și la orașe. Emisiunea a fost urmărită, în medie, de 380.000 de persoane, media. Liderul a fost și aici Kanal D, cu o medie de 440.000 de privitori. 

Topul este completat de Romania TV și de Antena 3. Găsim postul Antena 1 abia pe cinci. 

COMERCIAL. Cooking show-ul de pe Pro TV a fost primul pe publicul tânăr, unde a obținut o medie de 223.000 de persoane (5,2% rating) și o cotă de 22,6%. Kanal D a fost pe doi, în timp ce Antena 1, pe trei. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.35), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 895.000 5.0 16.7
2 Pro TV 807.000 4.5 15.1
3 Antena 1 576.000 3.2 10.7
4 Romania TV 497.000 2.8 9.3
5 Antena 3 371.000 2.1 6.9
6 TVR 1 281.000 1.6 5.3
7 Prima TV 197.000 1.1 3.7
8 AXN 119.000 0.7 2.2
9 B1TV 105.000 0.6 2
10 Antena Stars 96.000 0.5 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 440.000 4.6 15.3
2 Pro TV 380.000 4.0 13.2
3 Romania TV 304.000 3.2 10.5
4 Antena 3 235.000 2.5 8.2
5 Antena 1 234.000 2.4 8.1
6 Prima TV 124.000 1.3 4.3
7 TVR 1 107.000 1.1 3.7
8 AXN 65.000 0.7 2.3
9 B1TV 60.000 0.6 2.1
10 Antena Stars 52.000 0.5 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul MasterChef (22.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 223.000 5.2 22.6
2 Kanal D 139.000 3.3 14.1
3 Antena 1 111.000 2.6 11.3
4 Romania TV 51.000 1.2 5.1
5 TVR 1 29.000 0.7 2.9
6 Prima TV 28.000 0.7 2.9
7 DigiSport 1 27.000 0.6 2.7
8 Antena 3 27.000 0.6 2.7
9 B1TV 23.000 0.5 2.3
10 Pro Cinema 21.000 0.5 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

Citește și: 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Toate emisiunile de la noi sunt frumoase. Telespectatori români au ce să aleagă. Acum depinde de gustul fiecăruia.
  • Baza catre CEPO: daca dai volumul si mai tare, iar bate baba de sus in calorifer. Pt ca, ce sa vezi, creste si volumul muzicii. Nu cred ca merita efortul. Mai bine, skip channel!
  • Si ca tot veni vorba de MasterChef, publicul tanar, unde el este lider, o fi observat, daca specialistii din Pro TV nu, ca muzica e mult prea tare si nu se intelege ce vorbesc aia pe acolo, sau se bazeaza cu totii pe ideea ca o imagine face cat o mie de cuvinte?
  • E buna ideea unei emisiuni care sa aiba si ceva cultura generala pe acolo.
    Las Fierbinti & Co aplatizeaza si ce nu era gata aplatizat prin creierasele amatorilor "celui mai bun serial de comedie din istoria omenirii". Problema ar fi realizarea: Atletul lui Hristos nu e Iancu de Hunedoara cum a zis ca ar fi Antena 1, ci Stefan cel Mare, cum corect raspunsese concurentul (chiar daca mai la noroc).
  • I-auzi cica emisiune pentru oameni educati la fel ca si Insula iubirii sau Iumor. Nu stiu cum poti sa te uiti la o asemenea emisiune dupa ce lauzi emisiunile mai sus mentionate. Daca erai om educat si culturat nu te uitai la asemenea emisiuni. Asa ca nu iti mai da de gol caracterul ca se vede din comentarii foarte usor.
  • Da Razvane ,este o emisiune pentru oameni educati ca tine este facuta dupa chipul si asemanarea ta adica de antenist rasuflat cu o cultura generala la cel mai inalt nivel
  • The Wall este o emisiune peste asteptari, romanu nostru nu vrea calitate ,aceasta emisiune este pentru oameni educati si cu cultura generala,nu pentru toti "***" .
  • Mile acum nu este pe aici sa tipe obsesiile sale despre bătrâni când antena este pe 3 pe comercial. :)) cu alte cuvinte, antena are un început de toamna foarte greu.
  • Razvane, ai cerut audienta și pe intervalul "The Wall- Marele zid "sau "Masterchef". Esti multumit, A 1 e pe locul 3 comercial, chiar sub Kanal D !

Trimite un comentariu