
AUDIENȚE. A doua confruntare dintre Vocea României și iUmor a mărit considerabil avantajul Pro TV în fața Antenei 1.
Nu numai că diferența dintre cele două show-uri este de două ori mai mare ca săptămâna trecută (în favoarea Vocii), dar iUmor a fost bătut la nivel național și la orașe de serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră, de pe Kanal D.
Săptămâna trecută, iUmor era pe pozița a doua pe intervalul de intersecție cu Vocea, acum este pe trei la nivelul întregii țări și la orașe. Doar pe publicul comercial și-a păstrat locul al doilea.
Vocea României și iUmor s-au intersectat două ore. Emisiunea de pe Antena 1 a început mai devreme cu o jumătare de oră (20.00-22.30), show-ul de pe Pro TV s-a terminat la o oră după iUmor (22.30-23.30).
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:30):
NAȚIONAL. Aproape 1,9 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul jurizat de Tudor Chirilă, Irina Rimes, Smiley și Horia Brenciu (cu jumătate de milion peste săptămâna trecută).
Pro TV a avut peste iUmor peste un milion de telespectatori în plus (săptămâna trecută, între Voce și iUmor erau 500.000 de români).
Cu aceste cifre, Antena 1 a coborât pe poziția a treia, după Kanal D, cu serialul Lacrimi la Marea Neagră.
URBAN. Diferența dintre Vocea României și iUmor a crescut și la orașe: peste un milion de telespectatori a avut Pro TV (cu 300.000 peste săptămâna trecută).
Aici, distanța față de Antena 1 este și mai mare: iUmor, show-ul cu Mihai Bendeac, Delia și Cheloo a avut cifre de aproape trei ori mai mici decât Vocea României (un scor mult sub săptămâna trecută).
Pe locul patru, după Antena 1, a fost România TV.
COMERCIAL. Vocea României s-a distanțat de iUmor și pe publicul comercial între 18 și 49 de ani. O medie de 420.000 de telespectatori la show-ul prezentat de Pavel Bartoș pe Pro TV, de peste două ori mai mulți decât iUmor, pe intervalul de intersecție directă a celor două show-uri.
Pe segmentul comercial, Antena 1 a fost pe poziția a doua. Kanal D, cu serialul turcesc, a avut cifre mult sub iUmor pe publicul tânăr.
Săptămâna trecută, între Vocea României și iUmor era o diferență de 70.000 de telespectatori tineri.
Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.870.000 | 10.5 | 23.8 |
2 | Kanal D | 978.000 | 5.5 | 12.4 |
3 | Antena 1 | 796.000 | 4.5 | 10.1 |
4 | Romania TV | 562.000 | 3.2 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 390.000 | 2.2 | 5.0 |
6 | DigiSport 1 | 315.000 | 1.8 | 4.0 |
7 | National TV | 257.000 | 1.4 | 3.3 |
8 | Prima TV | 236.000 | 1.3 | 3.0 |
9 | Pro 2 | 137.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Look Plus | 127.000 | 0.7 | 1.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.028.000 | 10.7 | 25.4 |
2 | Kanal D | 417.000 | 4.4 | 10.3 |
3 | Antena 1 | 399.000 | 4.2 | 9.9 |
4 | Romania TV | 302.000 | 3.2 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 2.4 | 5.6 |
6 | DigiSport 1 | 222.000 | 2.3 | 5.5 |
7 | National TV | 142.000 | 1.5 | 3.5 |
8 | Pro 2 | 69.000 | 0.7 | 1.7 |
9 | Prima TV | 66.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Digi 24 | 57.000 | 0.6 | 1.4 |
Audienţa posturilor TV vineri, 20 septembrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 418.000 | 9.7 | 29.4 |
2 | Antena 1 | 205.000 | 4.8 | 14.4 |
3 | Kanal D | 130.000 | 3.0 | 9.1 |
4 | DigiSport 1 | 76.000 | 1.8 | 5.3 |
5 | National TV | 54.000 | 1.3 | 3.8 |
6 | Romania TV | 44.000 | 1.0 | 3.1 |
7 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | Pro Gold | 29.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Digi 24 | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Diva | 23.000 | 0.5 | 1.6 |
Comentarii
Sunt eu, robotul. Încerc de foarte mult timp să scriu un comentariu, dar nu pot (trebuia să bifez "Nu sunt robot", iar eu nu puteam să mint, fiind robot). De la ultimul update însă pot să mint. Nu contează, ideea e că trebuie chiar să fii chiar neinspirat să te uiți la emisiunile de care vorbiți voi.
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 409.000 9.5 30.2
2 Antena 1 182.000 4.2 13.4
3 Kanal D 124.000 2.9 9.1
4 DigiSport 1 63.000 1.5 4.6
5 National TV 50.000 1.2 3.7
6 Romania TV 39.000 0.9 2.9
7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
8 Pro 2 24.000 0.6 1.8
9 Pro Gold 22.000 0.5 1.6
10 TNT 21.000 0.5 1.5
COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 403.000 9.4 29.0
2 Antena 1 204.000 4.7 14.7
3 Kanal D 123.000 2.9 8.8
4 DigiSport 1 68.000 1.6 4.9
5 National TV 54.000 1.2 3.9
6 Romania TV 42.000 1.0 3.0
7 Prima TV 31.000 0.7 2.3
8 Digi 24 27.000 0.6 1.9
9 Pro Gold 24.000 0.6 1.7
10 Diva 24.000 0.6 1.7
Si "Razvan Putina R", mai usor cu limbajul. Cam greu cu moderarea "paginademedia". Alte cuvinte sunt cenzurate, dar 'dracu'" nu ?
Nu le mai cere, ca sunt mai proaste pentru a1 decat cele de aseara!