Skip to main content

Internship la Group M. Școală internă pentru oameni de media

 
Internship la Group M. Școală internă pentru oameni de media
Group M derulează programul de internship MediaStar din 2016

Back to School, varianta media. GroupM România, parte din Grupul Internațional WPP, derulează a patra ediție a programului de internship - MediaStar. Sute de tineri fac parte din școala de format specialiști în media, anunță compania.

În acest an, programul MediaStar s-a concentrat, în principal, asupra zonei de training și de induction, adică exersarea abilităților de prezentare și interacțiune. După încheierea sesiunilor de training, internii vor fi testați și, în funcție de rezultate, se va decide cine sunt aceia care vor continua programul de internship pentru încă 6 luni, timp în care vor avea ocazia să aprofundeze toate informațiile utile unui specialist media ‘full-option’.

Publicitate

Până la acest moment, rata de retenție în cadrul GroupM se ridică la 34%.

Programul de internship MediaStar s-a născut, în vara anului 2016, având obiectivul de a idenitifica și a atrage talentele de pe piață, din rândul tinerilor.

Ana-Maria Bălan, Human Resources Director GroupM:

„Adaptare. Aceasta este atitudinea corectă pe care trebuie să o avem noi, cei care suntem căutatori de talente. Vremea căutării de resurse umane a murit, astăzi căutăm talente, oameni care nu trebuie să răspundă unui prototip ideal și să bifeze anumite etape de interviu. Indiferent despre ce generație vorbim, trebuie să considerăm, în primul rând, inovația în abordare și adaptarea reală la nevoile actuale ale celor pe care căutăm să îi atragem.”

Cum se vede MediaStar Internship din perspectiva celor care au fost parte din acest program:

Stefan Todea, student în anul III

„Până în momentul de față, experiența mea în WPP a fost una extrem de interesantă, încă din primele momente. Primul interviu, cel cu HR-ul, a fost cel mai bine structurat interviu la care am participat vreodată. Probele au fost foarte bine gândite, dar marele plus a fost că a fost un interviu de grup.

Al doilea interviu ne-a permis să ne cunoaștem, măcar puțin, cu oamenii cu care urma să lucrăm, ceea ce mie mi s-a părut foarte potrivit. A fost un moment de fericire maximă când am aflat că am fost acceptat în cadrul programului”.

Auraș Stancu, studentă în anul II

„Încă de la primul interviu am fost placut surprinsă. Nu mâ gândeam că voi lucra într-o agenție de media și că îmi va plăcea atât de mult. Primele interviuri mi s-au părut foarte creative și simpatice. Deja m-am obișnuit aici, îmi place atmosfera, îmi plac colegii și, mai ales, tot ceea ce învâț”.

Gabriel Iordache, absolvent

„Încă de la primul interviu mi-am dat seama de amploarea proiectului și de oportunitățile pe care le-aș putea avea în companie. De asemenea, mi s-au părut foarte interesante modalitățile de testare și de interviu.

Ulterior, odată acceptat în program, am avut niște sentimente amestecate despre media pe zona de TV, dar după ce am învățat și am luat parte la toate training-urile, mi-am dat seama că îmi place foarte tare, mă provoacă, e o zonă complexă, unde poți învăța multe”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu