
AUDIENȚE. Pro TV a fost lider în topul audienţelor de seara trecută, cu show-ul Vocea României. Totuși, cifrele au înregistrat scăderi ușoare față de săptămâna trecută. Antena 1 s-a clasat pe locul doi cu emisiunea iUmor, însă a stat ceva mai bine comparativ cu situația de acum o săptămână.
Talent show-ul Vocea României a fost urmărit de aproximativ 1,6 milioane de privitori din toată țara, după ce săptămâna trecută ajunsese la o medie de 1,8 milioane de urmăritori.
Postul Intact a urcat de la 900.000 de telespectatori, vinerea trecută, la o medie de 1,1 milioane de privitori din toată țara aseară.
Antena 1 a fost peste Kanal D pe toate cele trei targeturi, cu mici creșteri în toată țara și la orașe, față de săptămâna trecută. Atunci, Postul Dogan era pe locul secund la nivel național și în mediul urban.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:35):
NAȚIONAL. Pro TV a fost primul în toată țara. Vocea României obținut o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul de intersecție cu iUmor, de pe Antena 1.
Postul Intact s-a clasat pe poziția secundă, cu o medie de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut, pe același interval orar.
Kanal D, de pe locul trei, a reușit să obțină milionul de telespectatori pe interval.
Posturile de știri România TV și Antena 3 au completat top cinci-ul.
URBAN. Nici în mediul urban nu s-a schimbat liderul. Pro TV, cu Vocea României, a scos 870.000 de privitori, în medie, pe minut. Săptămâna trecută reușea să atingă milionul de telespectatori la orașe.
Antena 1 și iUmor s-au clasat pe locul secund în mediul urban, pe intervalul e intersecție cu Vocea României. Show-ul de comedie a fost urmărit, în medie, de aproximativ jumătate de milion de urmăritori pe minut.
Kanal D a fost pe trei, nu la mare distanță de Antena 1. Postul Dogan a avut, pe interval, aproape jumătate de milion de privitori pe minut.
România TV și Antena 3 au fost pe locurile patru și cinci și la orașe.
COMERCIAL. Tinerii au zis: „Să fie Voce”. Pro TV s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial, cu o medie de 330.000 de privitori pe minut, pe intervalul de intersecție cu iUmor.
Pe locul secund a fost Antena 1, cu iUmor. Postul Intact a scos o medie 266.000 de privitori pe minut, pe același interval.
Pe trei a fost Kanal D, cu o 150.000 de privitori pe minut, pe interval.
Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.642.000 | 9.2 | 20.2 |
2 | Antena 1 | 1.124.000 | 6.3 | 13.9 |
3 | Kanal D | 1.066.000 | 6 | 13.1 |
4 | Romania TV | 633.000 | 3.6 | 7.8 |
5 | Antena 3 | 445.000 | 2.5 | 5.5 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 869.000 | 9.1 | 21.3 |
2 | Antena 1 | 532.000 | 5.6 | 13 |
3 | Kanal D | 485.000 | 5.1 | 11.9 |
4 | Romania TV | 329.000 | 3.4 | 8.1 |
5 | Antena 3 | 251.000 | 2.6 | 6.2 |
Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecție dintre Vocea României și iUmor (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 332.000 | 7.7 | 24.1 |
2 | Antena 1 | 266.000 | 6.2 | 19.2 |
3 | Kanal D | 154.000 | 3.6 | 11.2 |
4 | Romania TV | 47.000 | 1.1 | 3.4 |
5 | Digi Sport 1 | 47.000 | 1.1 | 3.4 |
Vezi audiența primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Cu cat esti platit sa faci reclama la "Antena 1" ? Sa scrii pe aici programul TV...