Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României şi iUmor, duel pentru audienţe. Pro TV, lider detaşat. Antena 1, cifre mai bune decât săptămâna trecută

 
AUDIENŢE. Vocea României şi iUmor, duel pentru audienţe. Pro TV, lider detaşat. Antena 1, cifre mai bune decât săptămâna trecută

AUDIENŢE. Pro TV a fost lider în topul audienţelor de seara trecută, cu show-ul Vocea României. Totuşi, cifrele au înregistrat scăderi uşoare faţă de săptămâna trecută. Antena 1 s-a clasat pe locul doi cu emisiunea iUmor, însă a stat ceva mai bine comparativ cu situaţia de acum o săptămână.

Publicitate

Talent show-ul Vocea României a fost urmărit de aproximativ 1,6 milioane de privitori din toată ţara, după ce săptămâna trecută ajunsese la o medie de 1,8 milioane de urmăritori.

Postul Intact a urcat de la 900.000 de telespectatori, vinerea trecută, la o medie de 1,1 milioane de privitori din toată ţara aseară.

Antena 1 a fost peste Kanal D pe toate cele trei targeturi, cu mici creşteri în toată ţara şi la oraşe, faţă de săptămâna trecută. Atunci, Postul Dogan era pe locul secund la nivel naţional şi în mediul urban.

Citeşte şi: Audienţele de săptămâna trecută. O nouă întâlnire Vocea - iUmor. Vocea s-a auzit cel mai tare

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:35):

NAŢIONAL. Pro TV a fost primul în toată ţara. Vocea României obţinut o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul de intersecţie cu iUmor, de pe Antena 1.

Postul Intact s-a clasat pe poziţia secundă, cu o medie de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut, pe acelaşi interval orar.

Kanal D, de pe locul trei, a reuşit să obţină milionul de telespectatori pe interval.

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au completat top cinci-ul.

URBAN. Nici în mediul urban nu s-a schimbat liderul. Pro TV, cu Vocea României, a scos 870.000 de privitori, în medie, pe minut. Săptămâna trecută reuşea să atingă milionul de telespectatori la oraşe.

Antena 1 şi iUmor s-au clasat pe locul secund în mediul urban, pe intervalul e intersecţie cu Vocea României. Show-ul de comedie a fost urmărit, în medie, de aproximativ jumătate de milion de urmăritori pe minut.

Kanal D a fost pe trei, nu la mare distanţă de Antena 1. Postul Dogan a avut, pe interval, aproape jumătate de milion de privitori pe minut.

România TV şi Antena 3 au fost pe locurile patru şi cinci şi la oraşe.

COMERCIAL. Tinerii au zis: „Să fie Voce”. Pro TV s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial, cu o medie de 330.000 de privitori pe minut, pe intervalul de intersecţie cu iUmor.

Pe locul secund a fost Antena 1, cu iUmor. Postul Intact a scos o medie 266.000 de privitori pe minut, pe acelaşi interval.

Pe trei a fost Kanal D, cu o 150.000 de privitori pe minut, pe interval.

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.642.000 9.2 20.2
2 Antena 1 1.124.000 6.3 13.9
3 Kanal D 1.066.000 6 13.1
4 Romania TV 633.000 3.6 7.8
5 Antena 3 445.000 2.5 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 869.000 9.1 21.3
2 Antena 1 532.000 5.6 13
3 Kanal D 485.000 5.1 11.9
4 Romania TV 329.000 3.4 8.1
5 Antena 3 251.000 2.6 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 332.000 7.7 24.1
2 Antena 1 266.000 6.2 19.2
3 Kanal D 154.000 3.6 11.2
4 Romania TV 47.000 1.1 3.4
5 Digi Sport 1 47.000 1.1 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus