Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României şi iUmor, duel pentru audienţe. Pro TV, lider detaşat. Antena 1, cifre mai bune decât săptămâna trecută

 
AUDIENŢE. Vocea României şi iUmor, duel pentru audienţe. Pro TV, lider detaşat. Antena 1, cifre mai bune decât săptămâna trecută

AUDIENŢE. Pro TV a fost lider în topul audienţelor de seara trecută, cu show-ul Vocea României. Totuşi, cifrele au înregistrat scăderi uşoare faţă de săptămâna trecută. Antena 1 s-a clasat pe locul doi cu emisiunea iUmor, însă a stat ceva mai bine comparativ cu situaţia de acum o săptămână.

Publicitate

Talent show-ul Vocea României a fost urmărit de aproximativ 1,6 milioane de privitori din toată ţara, după ce săptămâna trecută ajunsese la o medie de 1,8 milioane de urmăritori.

Postul Intact a urcat de la 900.000 de telespectatori, vinerea trecută, la o medie de 1,1 milioane de privitori din toată ţara aseară.

Antena 1 a fost peste Kanal D pe toate cele trei targeturi, cu mici creşteri în toată ţara şi la oraşe, faţă de săptămâna trecută. Atunci, Postul Dogan era pe locul secund la nivel naţional şi în mediul urban.

Citeşte şi: Audienţele de săptămâna trecută. O nouă întâlnire Vocea - iUmor. Vocea s-a auzit cel mai tare

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-22:35):

NAŢIONAL. Pro TV a fost primul în toată ţara. Vocea României obţinut o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul de intersecţie cu iUmor, de pe Antena 1.

Postul Intact s-a clasat pe poziţia secundă, cu o medie de 1,1 milioane de privitori în fiecare minut, pe acelaşi interval orar.

Kanal D, de pe locul trei, a reuşit să obţină milionul de telespectatori pe interval.

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 au completat top cinci-ul.

URBAN. Nici în mediul urban nu s-a schimbat liderul. Pro TV, cu Vocea României, a scos 870.000 de privitori, în medie, pe minut. Săptămâna trecută reuşea să atingă milionul de telespectatori la oraşe.

Antena 1 şi iUmor s-au clasat pe locul secund în mediul urban, pe intervalul e intersecţie cu Vocea României. Show-ul de comedie a fost urmărit, în medie, de aproximativ jumătate de milion de urmăritori pe minut.

Kanal D a fost pe trei, nu la mare distanţă de Antena 1. Postul Dogan a avut, pe interval, aproape jumătate de milion de privitori pe minut.

România TV şi Antena 3 au fost pe locurile patru şi cinci şi la oraşe.

COMERCIAL. Tinerii au zis: „Să fie Voce”. Pro TV s-a clasat pe primul loc pe segmentul comercial, cu o medie de 330.000 de privitori pe minut, pe intervalul de intersecţie cu iUmor.

Pe locul secund a fost Antena 1, cu iUmor. Postul Intact a scos o medie 266.000 de privitori pe minut, pe acelaşi interval.

Pe trei a fost Kanal D, cu o 150.000 de privitori pe minut, pe interval.

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.642.000 9.2 20.2
2 Antena 1 1.124.000 6.3 13.9
3 Kanal D 1.066.000 6 13.1
4 Romania TV 633.000 3.6 7.8
5 Antena 3 445.000 2.5 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 869.000 9.1 21.3
2 Antena 1 532.000 5.6 13
3 Kanal D 485.000 5.1 11.9
4 Romania TV 329.000 3.4 8.1
5 Antena 3 251.000 2.6 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 11 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 332.000 7.7 24.1
2 Antena 1 266.000 6.2 19.2
3 Kanal D 154.000 3.6 11.2
4 Romania TV 47.000 1.1 3.4
5 Digi Sport 1 47.000 1.1 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audienţa primei confruntări Vocea României - iUmor, de săptămâna trecută, AICI

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • D D
    "Răzvan Putina R", mai nou si "Alex Putina". Nu mai bine raspunzi la intrebari decat sa aberezi pe aici ? Te-am intrebat ceva mai jos, in comentarii:

    "Razvan Putina R", vezi ca si "Te cunosc de undeva" "prinde destul de bine la batrani si sate", dar, normal, asta nu zici. Saptamana trecuta, nu ai zis asta. Din contra, ai laudat ca a fost lider pe national:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie
  • costel corcodel costel corcodel
    Daca ar fi o furtuna solara, o pana de curent de cateva zile, toti oamenii de televiziune ar muri de foame. Astia nu stiu cum sa reactioneze, nu au provizii de biscuiti, zacusca si fulgi de porumb, si mai ales, nu stiu sa cultive cartofi. Cartoful este arma suprema cand urmeaza o perioada de foamete. Sa aveti mereu cartofi incoltiti. Astia vor duce omenirea mai departe. Lui Smiley nu-i va mai folosi la nimic faptul ca si-a crescut parul ca sa-l vanda pentru peruci. Cui ii va mai pasa de peruci pe timp de foamete?
  • marian marian
    Poftim cultura generala a unui om care urmareste antenele , multumim paginademedia ca mai permiteti acestui individ sa comenteze pe acest site , Alex Putina zis si Razvan
  • Răzvan Răzvan
    Șerban ,Expiratu și toți ceilalți proști care se uita la Pro(st) tv ați face bine sa nu va mai faceti de ras pe aici ,pe site,sunteți mediocri , vai mama voastra!
  • Șerban Șerban
    mile-ule, nu vreau să mă bag in cearta voastră de-a dreptul tâmpită, dar tot trustul Intact și Antena 3 susțin PSD-ul. Ai ști asta dacă ai urmări și altceva in afară de posturile Intact. In plus, îți dau un exemplu, dintre toate cunoștințele mele, nimeni sub 35-40 de ani nu urmărește emisiunile lor. Un om normal la cap știe că are alte zeci de programe la care poate să se uite, nu stă ca prostul să se spurce din cauza unor cifre. Gusturile nu se discută, să știi!
  • D D
    "bravo lor ca investesc in lucruri frumoase"
    Se vede ca iti place sa aberezi pe acest site la toate stirile... Deci cand "Pro TV" e lider cu productii scumpe; scrii pe aici ca are "rating mic pentru costuri mari". Iar cand "Antena 1" prinde locul 2 in audiente cu productii scumpe, scrii pe aici "bine ca investesc" ?

    De "Mangalita", "Sacrificiul", chiar si "Te cunosc de undeva" (foarte slab pe comercial) nu ne zici ca au "rating mic pentru costuri mari" ?

    Si cu cat esti platit sa faci reclama la "Antena 1" ? Sa scrii pe aici programul TV...
  • Moshu Moshu
    ba voi alta viata inafara de tv nu aveti ?? va certati si va dati citate din postari
    iesiti ma afara in lume
    cum ma in anul 2019 sa te certi pe audiente
    lucrati cumva in publicitate si depinde salariile voastre de audiete
    sau sunteti niste ***
  • mile mile
    asteptam asia express , cel mai bun reality din lume , nea marin din noiembrie , antitalent de duminica viitoare, bravo lor ca investesc in lucruri frumoase , acum duminica e in reluare iumor la la 21 , oare romania te iubesc iar va fi invinsa de reluari , ca si asa acum postul este la putere , devine inutila
  • D D
    Si "milica", tu comentezi doar cand "Vocea Romaniei" scade ? Sa facem un mic rezumat:
    Primul "duel", "Vocea Romaniei" cu 7,7 pe comercial si "iUmor" doar 5,1:
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-primul-duel-dintre-vocea-romaniei-si-iumor

    Pe urma crestere "Pro TV" la 9,7 si "Antena 1" scade la 4,8:
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-vocea-romaniei-iumor-20-septembrie

    Scade "vocea" iar la 7,7, "umorul" stagneaza:
    https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-vocea-iumor-27-septembrie

    Iar creste "Vocea Romaniei" la 9 puncte; creste si "iUmor" la 6,7:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-vocea-romaniei-iumor-4-octombrie

    Iar aseara, scaderi la ambele emisiuni. Dar tu vezi doar la "Pro TV". Si sa presupunem ca saptamana urmatoare, "Vocea Romaniei" iar creste (putin peste 8) si "iUmor" ramane tot in jurul cifrei 6, o sa ne zici ca a crescut "Vocea Romaniei" ? Sau (cum comentezi mereu pe aici), te legi de pensionari ? Ca are mai mult pe national decat pe comercial ?

    Si foarte bine ca "Expertul" a postat audientele pe intervalul "Vocea Romaniei" pe comercial (8.1 rating si 26.3%). "Antena 1" doar 5,2. Vad ca "paginademedia" doarme...
    Audientele pe intervalul "Vocea Romaniei" doar la debutul emisiunii. In rest, doar intersectia cu "iUmor".
  • mile mile
    deci se poate si fara x factor , *** disperati , asa imi place
  • D D
    "Razvan Putina R", vezi ca si "Te cunosc de undeva" "prinde destul de bine la batrani si sate", dar, normal, asta nu zici. Saptamana trecuta, nu ai zis asta. Din contra, ai laudat ca a fost lider pe national:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie

    Ai revenit "milica" ? Scaderi ? Pai saptamana trecuta, a avut 3 puncte in plus pe comercial fata de "Antena 1":
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-vocea-romaniei-iumor-4-octombrie
    Dar nu ai zis nimic de acest lucru, doar ai comentat de pensionari.

    "sa fie sub chefi la cutite"
    "milica", de luna septembrie nu zici nimic ? Oare ce s-a intamplat ? "Vocea Romaniei" (8,6) pe comercial peste "Chefi la cutite" (7,4).
    Si maine te vedem pe site ? Comentand de pensionarii de la "Te cunosc de undeva" ?

    "diferenta e mare la pesedisti , dar la comercial la asa emisiune scumpa e prea mic rating"
    Exact ca "Te cunosc de undeva", ca "Sacrificiul". Dar pe respectivele stiri nu comentezi; te ascunzi...

    "daca asa scaderi a ajuns"
    Valabil si pentru "iUmor". Sezonul trecut, lider mai mereu. Acum, vineri, mereu locul 2. Slab...

    "te-ai saturat de batrani si pensionari"
    "milica", la "Te cunosc de undeva", la "Sacrificiul" nu ii vezi ? Aici de ce nu comentezi ? De ce te ascunzi ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-romania-u21-ucraina-u21

    "Te cunosc de undeva", pe national 7,1 si comercial doar 5,1 (diferenta 2 puncte rating). Aseara, la "Vocea Romaniei" diferenta a fost de 1,5 puncte. Deci, unde sunt mai multi "batrani si pensionari" ?
    Si cam acceasi diferenta (1,4) a avut "Sacrificiul" joi. Dar, normal, te-ai legat de meci ("cam putin pt asa meci scump"); nu ai zis de nimic de acest mare serial, cu 100 de mari actori ca sta mai bine pe national.
  • F F
    Razvane, tot ai probleme cu matematica? Vezi ca si iumor sta mai bine pe national decat pe comercial. Inseamna ca are public batran si de la sate?

    Protv nu reinventeaza publicul comercial. Ia doar cea mai mare parte din el si bate antena in 7 zile din 7 si 5-7 seri din 7 pe publicul comercial. Restul e doar amageala si disperare pentru antenisti obisnuiti cu locurile 2 sau 3.

    Vocea scoate in continure audiente similare sau mai bune decat cele de anul trecut, in timp ce antena a pierdut ziua de duminica pentru un punct doua in plus vineri, asa ca tot protv castiga.
  • mile mile
    expertule, vai de voi, vad ca alea alea locuiesc la sate foarte multe , ai vrea tu , publicul tau e batran si pesedist , evident si cel mai educat , de la coada , uite ca o sicaneaza foarte bine, cand a fost lider , ca sezonul trecut a fost mai slab ca acum , degeaba esti lider , important e cat faci rating si iumor v-a tras-o
  • Expertul Expertul
    Vocea a fost lider detasat aseara, iar *** fac ***! ! Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 8.1 puncte de rating și 26.3% share, față de postul antualeta 1, clasat pe locul doi, care a obţinut 5.2 puncte de rating și 16.9% share.
  • Expertul Expertul
    Pe targetul comercial, ambele emisiuni au scazut fata de saptamana trecuta , dar un individ cu doua clase vede cresteri la antualeta 1.
    Prostii cred ca e mare performanta sa dai pozitia de lider doar pentru a sicana Vocea. Cei cu limbaj de cort se uita la n-ai umor, in timp ce la Vocea Romaniei se uita in mare majoritate persoane cu studii superioare..

Trimite un comentariu

sus