Skip to main content

Două campanii românești, premiate în Europa. Ambele, Leo Burnett. Ambele, Telekom

 
Două campanii românești, premiate în Europa. Ambele, Leo Burnett. Ambele, Telekom

„Netliberarea” trece granițele. Leo Burnett a fost singura agenție premiată la Effie Awards Europe 2019, festival ce premiază eficiența campaniilor de publicitate. 

Publicitate

Leo a fost premiată cu aur și argint pentru două campanii realizate pentru Telekom: #NETLIBERARE și Vloggers Swap.

#NETLIBERARE a fost premiată cu GOLD Effie în cadrul categoriei Best of the Best: Consumer Goods & Telecom, iar Vloggers’ Swap a primit SILVER Effie în categoria Best of the Best: Media Innovation/Idea.

Ruxandra Rău - Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania: 

„Suntem mândri și bucuroși să vedem, încă o dată, recunoașterea internațională a performanței campaniilor de comunicare Telekom Romania. Aceste premii nu puteau exista fără rezultatele extraordinare obținute prin curaj, perseverență, muncă și efort împreună, toate turate la maxim, care ne-au ajutat să fim în ultimii doi ani Clientul Anului, Brandul Anului și Agenția Anului la edițiile naționale Effie Romania.”

Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy Leo Burnett Bucharest:

„După doi ani în care a fost Agenția Anului la Effie în România, Leo Burnett Bucharest reușește să primească o confirmare Effie și la nivel European. E o dovadă a unui sistem de a gândi îmbrățișat în întreaga agenție: creativitate construită pe insighturi conectate la realitățile de azi și cu impact în business-ul clienților.”

Cele două campanii premiate:

#NETLIBERARE este platforma de comunicare ce a schimbat întreg business-ul rezidențial Telekom (Mobile, TV & Broadband) prin repoziționarea brand-ului ca un Internet brand. Fiecare campanie a vorbit despre internet ca despre un drept al oamenilor, nu un privilegiu. Aceeași campanie a fost premiată și cu Gold Effie în România. 

Vloggers SWAP - Telekom a provocat influenceri cu viziuni radical diferite să facă schimb de canale de Social Media timp de 24 de ore, astfel expunând milioanele de români care-i urmăresc la puncte de vedere complet noi și diferite de ale lor. „Este o campanie fără precedent construită pe brand purpose Telekom - „Life is for sharing” care a atacat direct problema „filter bubble” ce intră în contradicție directă cu filozofia de brand, afectând generația Z & tinerii mileniali”, spun reprezentanții Leo Burnett.  

Vloggers’ Swap a fost mai fost premiat și în competițiile Effie România, Internetics, Cannes, Golden Drum, Clio și Eurobest.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Astia-s ca orchestra de pe Titanic. Compania e pe duca, iar ei se viseaza premianti. Netliberare se poate chema ce a facut Telekom la ultima concediere masiva.

Trimite un comentariu