Skip to main content

Două trofee pentru MSL The Practice la o competiție internațională de business. Ce campanii au fost premiate

 
Două trofee pentru MSL The Practice la o competiție internațională de business. Ce campanii au fost premiate
Foto: Worldshoppingcenter.altervista.org

Agenția MSL The Practice este dublu câștigător la un festival internațional. Este vorba de două trofee - Argint și Bronz - la Festivalul International Business Awards, decernate de Organizația Stevie Awards din Statele Unite. 

The Practice a fost premiată cu un Silver Stevie și un Bronze Stevie, în cadrul celei de-a 16-a ediții anuale a competiției, fiind și singura agenție din România aflată printre câștigători. 

Publicitate

Cele două distincții au venit în urma a două campanii, una realizată pentru IKEA și alta pentru Remington. 

  • Silver-ul, din categoria Corporate Communications, a mers către proiectul „Equality Works Better” pentru IKEA România.

Campania tratează problema egalității dintre bărbați și femei, adică dreptul fiecărei persoane de a fi tratată în mod echitabil și de a i se oferi șanse egale, indiferent de sex.

„IKEA România, Carta Diversității din România și Ambasada Suediei au lansat un Apel la Acțiune la nivel de CEO de companii și un Grup de Lucru pentru Egalitatea de Gen, o serie de companii și organizații care pledează pentru reprezentarea egală a femeilor în funcții de conducere, salariu egal pentru aceeași muncă și oportunități egale pentru femei și bărbați”, menționează reprezentanții proiectului. 

La doi ani de la debut, campania a reușit să reunească Președinția României, Ambasada Suediei, autorități de stat și unele dintre cele mai mari companii din România pentru a forma un grup de lucru care este hotărât să ia angajamentul egalității de gen. Campania a generat o acoperire media de peste 200 de articole, pe subiect, completează aceeași sursă. 

  • Bronze-ul, din categoria Marketing - Produse de consum, a fost adjudecat de campania „Get your YOU on!” pentru brandul Remington România.

Proiectul a pus în discuție diverse stereotipuri care îi determină pe bărbați să facă alegeri conforme mai degrabă presiunilor sociale, decât propriilor planuri și așteptări.

„Campania a abordat un subiect foarte sensibil și a reușit să producă un impact semnificativ atât asupra consumatorilor, cât și asupra performanței de business a Remington”, spun reprezentanții agenției. 

La ediția din 2019 International Business Awards s-au înscris organizații din 74 de țări.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu