Skip to main content

PARTENERIAT. Număr-record de înscrieri în competiţia Internetics 2019

 
PARTENERIAT. Număr-record de înscrieri în competiţia Internetics 2019

Cea de-a XIX-a ediţie a competiţiei Internetics a înregistrat cele mai multe înscrieri din ultimii ani. Peste 170 de campanii au fost înscrise în competiţia care premiază inteligenţa digitală şi excelenţa în comunicarea online, anunţă organizatorii evenimentului.

Publicitate

Gala de premiere Internetics va avea loc în data de 18 noiembrie 2019, la Ateneul Român.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Digital Platforms”, cu 79 de lucrări înscrise, urmată de „Digital Strategies”, cu 56 de înregistrări în concurs şi „Interactive Campaigns”, cu 38 de înscrieri.

Secţiunile cu cele mai multe înscrieri din competiţie sunt: Online PR Special Projects - 26 de înscrieri; ONLINE BRANDED CONTENT – 25 de lucrări de evaluat şi DIGITAL BRAND EXPERIENCE, cu 13 proiecte.

Competiţia Internetics 2019 reuneşte anul acesta 35 de agenţii şi companii participante, pentru 61 de branduri: 50s Digital | Bright Agency | Cheil Centrade România | Code for Romania | Cohn&Jansen JWT | FCB Bucharest | FRACTAL Communications | GMP+WEBSTYLER | Golin România | Graffiti PR | Heist Industries & United Media | Jazz Communication | Kubis | Leo Burnett | LIDL | MAINSTAGE - THE AGENCY | Marks | MediaCom România | Most Wanted Advertising | MRM // McCann | MSL The Practice | MullenLowe Profero | MullenLowe România | pastel | Publicis România | Rusu+Borţun | Sector 7 | Snapshot PR | SPIDER Group | Starcom | Sunshine Digital | The Mansion Advertising | Tuio | V8 INTERACTIVE | WorkHorse.

Brandurile participante în competiţie sunt: 7UP | Albalact | Always | Ambasada Sustenabilităţii | ANAIS Association | Apollo111 Barul & Terasa | Autism Voice | Ballantine’s | BCR Merit Card | Beko | BERGENBIER | Burger King | Cămara Noastră | Catmobile | Coca-Cola | CORONA | Durex | European Women Alliance / EWA | FAN Courier | FIFA 20 | George | Gillette | Grundig | HBO GO | Kaufland | KFC | KFC Garlic Sauce | Kinder Felie de Lapte | LIDL | Logitech G502 LIGHTSPEED | MagneVie Stress Resist | Mandy Foods | Matache Măcelaru | Mega Image | Mega Mall | OLX România | Oral-B | Orange | Orbit | P&G brands | Paul | Pepsi | Peroni Nasto Azzurro | Philips OneBlade | Polonia100 | PressOne | Provident | Remington | Rock FM | Rom | Samsung | Sprite | Stanleybet | Tech for Social Good, a platform of Code for Romania | Tedi | Telekom | Timişoreana | Tymbark | UniCredit Bank | Ursus Cooler | Ursus Premium.

În perioada următoare, specialişti în comunicarea digitală, de la profesionişti în marketing, media, consultanţi, researcheri la publisheri vor evalua proiectele înscrise şi vor acorda trofee de Gold şi Silver pe fiecare secţiune de concurs.

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, va fi Preşedintele Juriului Internetics 2019.

Agenţia care acumulează cele mai multe puncte obţine titlul de „Agency of the Year”. Compania care dovedeşte cea mai eficientă şi creativă prezenţă în mediul online va fi recompensată şi în acest an cu titlul „Digital Client of the Year”.

Festivalul este susţinut de Absolut, Coca-Cola, glo, illy şi YouTube.

Parteneri media: Biz, Pagina de media, IQads, SMARK.

Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabileşte standardele în comunicarea online din România.

Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus