Skip to main content

Nume nou la conducerea ProSport. Un fost Fanatik este noul director editorial

 
Nume nou la conducerea ProSport. Un fost Fanatik este noul director editorial

Nume nou la conducerea publicației ProSport, după plecarea în masă a fostei echipe. Andrei Trifan este, de la începutul acesti luni, directorul editorial al publicației. 

Trifan se ocupă, de altfel, de formarea noii echipe editoriale a site-ului de sport, el lansând pe grupurile de Facebook anunțuri de angajare. 

Publicitate

Din informațiile Paginademedia.ro, ProSport este în discuții cu mia multe nume importante din presa online și că noua echipă a site-ului va avea în jur de 15 oameni.  

Andrei Trifan (foto dreapta) este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării și are mai bine de 14 ani de experiență în presă.

A început în 2005, la site-ul Fanatik.ro.

În 2008, a devenit editor secția sport, la Cancan. În 2012 a fost producător de segment al emisiunii Cancan TV, iar din 2013 a devenit editor-șef al site-ului Fanatik.ro

CONTEXT. Amintim că aproape întreaga echipă ProSport a demisionat în bloc, la începutul acesti luni, după cum Paginademedia.ro a anunțat în premieră AICI

Este vorba de conducerea editorială a site-ului - Andru Nenciu (redactor-șef) și Matei Udrea (redactor-șef adjunct) și de încă trei dintre jurnaliștii redacției: Octavian Vasilescu, Dan Mirea și Andrei Pal. Ulterior, alți doi jurnaliști au părăsit redacția.

Plecarea fostei echipe ProSport vine la doar câteva luni de la vânzarea titlului către Radu Budeanu, proprietarul Cancan. În primăvara acestui an, Adrian Sârbu a vândut titlul, rămas doar pe online (în 2013, ProSport și-a închis ediția zilnică tipărită și a funcționat încă trei ani, pe hârtie, ca supliment săptămânal al Ziarului Financiar).

Citește și: 

Demisie în bloc la ProSport.ro: 5 din 8 oameni au plecat, inclusiv șefii site-ului

 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • După ce că nu citeam Fanatik, chiar uitasem că există Prosport. Singura metodă de a curăța online-ul de mizerii, titluri care nu au nicio legătură cu subiectul si multe altele, este să nu mai citim asemenea site-uri. Unul cate unul, out, ignore. Doar asa merge.

Trimite un comentariu