Skip to main content

Antena 1 a concediat jumătate din departamentul vânzări. Cine a rămas

 
Antena 1 a concediat jumătate din departamentul vânzări. Cine a rămas

Jumătate din departamentul vânzări de publicitate al Antenelor a fost concediat la sfârșitul săptămânii trecute.

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, joi, angajații vizați au fost anunțați că se întrerupe contractul, de la începutul lunii decembrie. Vineri, următoarea zi, a fost ultima zi de lucru.

Conform acelorași surse, este vorba de patru angajați din cei opt ai departamentului de publicitate.

Publicitate

În departament au rămas doi oameni din echipa veche, plus Zoe Vasilescu (VP Sales & Corporate Affairs) și Mihaela Vlădău (Head of TV Sales), ex Pro TV, venite în Intact în ultimele luni.

Concedierile vin în contextul în care departamentul de vânzări al Antenelor a trecut prin schimbări în ultimele luni.

  • În luna septembrie, Paginademedia.ro anunța o mutare surpriză: Zoe Vasilescu (șefa vânzărilor Pro TV, grup la care a lucrat 20 de ani), mergea la Antena Group. Demisionase din Pro TV la începutul anului.
  • Claudia Ion, cea care a gestionat vânzările de publicitate Antena Group în ultimii ani, încheia colaborarea cu Intact pe 20 septembrie. 
  • La sfârșitul lunii septembrie, Zoe Vasilescu, fosta șefă a vânzărilor Pro TV, intra oficial în echipa Intact. Poziția: VP Sales & Corporate Affairs în cadrul Antena Group.
  • De la 1 octombrie, Mihaela Vlădău a fost numită Head of TV Sales în cadrul Antena Group. Ea venea de pe aceeași poziție de la Pro TV, unde a lucrat timp de 13 ani.

Câți bani fac Antenele din publicitate?

Potrivit raportului MediaFact Book al agenției Initiative, toate televiziunile grupului Intact au atras, în 2018, în jur de 70-75 de milioane de euro, dintr-o piață de 300 de milioane. În acelați timp, grupul Pro a scos din publicitate aproape 130 de milioane de euro.

În 2019, se prevede o creștere a pieței de televiziune, dar până în zece procente (5-7%).


Zoe Vasilescu, oficial în fruntea vânzărilor Antena Group

Citește și: Antena Group, încă o achiziție de la vânzările de publicitate ale Pro TV


EXCLUSIV. Mutare surpriză. Fostul șef al vânzărilor Pro TV trece la Antena 1


Florin Alexandrescu de la Group M trece la ProTV, în locul lui Zoe Vasilescu. Pe vânzări și nu numai


 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Sa invete de la A3 si nu le mai trebuie 8 plimbatori de hartii.
    A observat cineva ca la A3 s-a umplut programul din timpul zilei cu stiri reclama ? E un fel de teleshopping mascat in reportaj, reluat de multe ori pe zi. Si e facut la calitatea reclamelor OTV, daca mai tine cineva minte cum erau. Publicitate 30 min, 10 min promo la emisiuni iar restul rune, predictii si Ciuvica, prezent in toate emisiunile. Cred ca are si un pat acolo.
  • Vorba lui "mile milica": "asa post, asa angajati"

    Si tot o vorba de la "mile milica", pe stirea:
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/exlusiv-george-buhnici-pleaca-de-la-pro-tv-dupa-15-ani
    "Pleaca oamenii de la antena....pleaca la mai bine.....se scufunda corabia......nasol."
  • A revenit ,,ciocolată,, de la răcoare si face exact ce stie mai bine: haos. Nu poate sa treacă pe undeva fără să strice ceva! După ideea ,,genială,, de a face două redacții de știri, pentru A 3 și separat pentru Observator, a fost lăsat cu ochii in soare de Tavi Basoc. După ce i-a cerut să facă dintr-o redacție, două, normal, cu aceeași bani, a plecat Tavi peste noapte.
    Acum s-a pus pe vânzări. Oamenii ăia nu au si ei contracte? Chiar asa pot fi dati afară peste noapte?
    Oare isi dau cu pumnii in cap ăia care au lăsat Pro pentru Antenă?
    Câteodată am impresia că acest individ lucrează chiar împotriva familiei Voiculescu!

Trimite un comentariu